jakie przyspieszenie i elastyczność w SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jakie przyspieszenie i elastyczność w SB
witam.czy ktoś może zna dane silnika 1.6 tdi 80 km?mianowicie najbardziej interesuje mnie przyspieszenie i elastyczność tego silnika.dziek. 
			
													
					Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 09:11 przez tomaszu, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
TU jest troche info jak i na glownej stronie www.vwgolf.pl 

			
													Nie zna sie.. nowicjusz, posiedzi troche na forum to sie poprawiSztomel pisze:a gdzie Ty znalazłeś taki silnik "1.6 TDI"
					Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 09:07 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Lukas-182
 - Sprzedawca

 - Posty: 997
 - Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
 - Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
 - Kontakt:
 
Porządny silniczek. Turbosprężarka T2 albo K24, wszystkie OK, ale K24 lepsza 
 Poza tym intercooler. Super podstawa do modów. Spalanie w granicach 6l, przyspieszenie coś około 11-12sek, dokładnie nie wiem. Ale no problem można zejść poniżej 10sek, wiem, bo sam w swoim JP zszedłem poniżej 10sek  
 , a w SB jeszcze łatwiej i bezpieczniej osiągnąć ta granicę.
Co do oznaczenia 1.6TDI, to musisz wiedzieć, że jest różnica pomiędzy dużą literą "I", a małą literą "j", mianowicie, duża litera "I" oznacza silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, a mała litera "i" lub "ic" oznacza intercooler. Silników diesla 1.6TDI z bezpośrednim wtryskiem nie było, TDI zaczynały się od 1.9 litra.
Więc radziłbym zmienić opis, proponuję SB + IC, albo 1.6TD + IC lub 1.6TDic.
Pozdrawiam.
			
													Co do oznaczenia 1.6TDI, to musisz wiedzieć, że jest różnica pomiędzy dużą literą "I", a małą literą "j", mianowicie, duża litera "I" oznacza silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, a mała litera "i" lub "ic" oznacza intercooler. Silników diesla 1.6TDI z bezpośrednim wtryskiem nie było, TDI zaczynały się od 1.9 litra.
Więc radziłbym zmienić opis, proponuję SB + IC, albo 1.6TD + IC lub 1.6TDic.
Pozdrawiam.
					Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 12:09 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									ale robicie problem z głupoty. ile już razy to było poruszaneSztomel pisze:a gdzie Ty znalazłeś taki silnik "1.6 TDI" ? i skąd w Twoim opisie Auto: fire & ice TDI skoro masz silnik SB ?
przecież ma w opisie SB, po co jeszcze dopisywać jakie znaczki ? przecież każdy w miare obeznany z tematem wie co to za silnikLukas-182 pisze:Więc radziłbym zmienić opis, proponuję SB + IC, albo 1.6TD + IC lub 1.6TDic.
ja mam napisane TDI, i co powiecie że nie było TDI w dwójce ?
a pozatym zwróćcie uwage że to jakby nie było jest rarytas, bo F&I napędzane SB mało było a nie czepiać sei znaczków
					Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 14:22 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
						JP+T3 to dalej JP tylko z dołożonym osprzętem:) nigdy to nie bedzie seryjny TD, bo blok ma inny troche
			
									
									viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
						- BENITO
 - Forum Master

 - Posty: 1459
 - Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
 - Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
 - Kontakt:
 
Tak samo JR nigdy nie będzie SB nawet po dołożeniu icka, bo ma inaczej ustawione kąty otwarcia czy zamknięcia zaworów 
Tak ode mnie, spalanie w tych warunkach to 5l/100km 50/50 trasa/miasto osobno to 5,5-6 miasto a 4,5 trasa bez oszczędzania silnika. Silnik znosi dużo, np. jazdę na trójce pod górkę od 1500 rpm. Powyżej 2500rpm czuć że jedzie bo wtedy turbina zaczyna porządnie ładować i w serii stać je na przegonienie spod świateł dwulitrowych limuzyn.
V-max pewne na ciężkich kołach 15" i oponkach 195/50 to 185 km/h w 1 osobę (140kg) na prostej). Chociaż podejrzewam że na lżejszych 185/60 14-stkach pójdzie 190.
			
									
									Tak ode mnie, spalanie w tych warunkach to 5l/100km 50/50 trasa/miasto osobno to 5,5-6 miasto a 4,5 trasa bez oszczędzania silnika. Silnik znosi dużo, np. jazdę na trójce pod górkę od 1500 rpm. Powyżej 2500rpm czuć że jedzie bo wtedy turbina zaczyna porządnie ładować i w serii stać je na przegonienie spod świateł dwulitrowych limuzyn.
V-max pewne na ciężkich kołach 15" i oponkach 195/50 to 185 km/h w 1 osobę (140kg) na prostej). Chociaż podejrzewam że na lżejszych 185/60 14-stkach pójdzie 190.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości



