Nie ma takiej opcji żeby się tłoczek przycierał ...może być co najwyżej przytarty ,a to powodowąłoby problemy z odpalaniem na goracym silniki ....co najwyżej moze się przycierać pierścień na tłoczkuFucker pisze:Tłoczek się przyciera i szarpie
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO

- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
munior pisze:Nie ma takiej opcji żeby się tłoczek przycierał ...
Jak nie ma, jak jest. Miałem w zeszłym tygodniu 3 takie przypadki. Od kiepskiego paliwa zrobiły się wżery na gładzi, gdzie pierścień się przesuwa i w miejscu tłoczka, objawem było najpierw szarpanie i później zatarcie. Dla niedowiarków mogę nawet zrobić zdjęcia.
Przyczyn może być dużo, miałem nawet na warsztacie auto, co miało przetarty przewód pod podstawą akumulatora który szedł do nastawnika. I raz szarpał, a raz nie.
Jedno i to samo.munior pisze:tłoczek przycierał ...może być co najwyżej przytarty
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
U mnie szarpie ciepły czy zimny silnik na 2-3 biegu obroty 1500-2500. Wymieniony przepływomierz- niby coś troche poprawiło ale na krótką mete. Co to może być silnik AJM (PD)
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO

- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
PD, a VP to inna bajka. I te porady tutaj dotyczą VP.
Pod VAG'a podłączałeś ? Od tego trzeba było by zacząć.
Pod VAG'a podłączałeś ? Od tego trzeba było by zacząć.
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
tak podłączałem. Dałem mechanikowi to on mowił że nic nie zauważył niepokojącego w wagu... Ja to jak sprawdzałem w grupie 13 to w 4 cylindrze jest 0.24mg to chyba zadużo?
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO

- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
dan992,
Mało który mechanik robi tzw. logi dynamiczne silnika. To by więcej wyjaśniło.
Oni ograniczają się do sprawdzenia błędów i do logów statycznych.
Mało który mechanik robi tzw. logi dynamiczne silnika. To by więcej wyjaśniło.
Oni ograniczają się do sprawdzenia błędów i do logów statycznych.
- doggie
- V.I.P.

- Posty: 10606
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
stabilizacja jałowego, 0,24 mg/suw to bardzo dobre wskazaniadan992 pisze: Ja to jak sprawdzałem w grupie 13 to w 4 cylindrze jest 0.24mg to chyba zadużo?
Fucker pisze:PD, a VP to inna bajka. I te porady tutaj dotyczą VP.
generalnie w opisie i prefiksie tematu nie ma rozróżnienia na VP czy PD
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO

- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
doggie,
Nie ma. Ale nie chcę, żeby kolega został wprowadzony w błąd.
Nie ma. Ale nie chcę, żeby kolega został wprowadzony w błąd.
- speckom
- Forum Master

- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
Re: szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
czyli co n108 do wymiany ? ,dodam ,że czasami wyskakuję bład kąta wtrysku.munior pisze:Nie ma takiej opcji żeby się tłoczek przycierał ...może być co najwyżej przytarty ,a to powodowąłoby problemy z odpalaniem na goracym silniki ....co najwyżej moze się przycierać pierścień na tłoczkuFucker pisze:Tłoczek się przyciera i szarpieale to też bardzo rzadkie przypadki ...w tym przypadku obstawiam problem z przestawianiem dynamicznym kąta wtrysku...tłoczek z głowiczką nie ma z tym raczej nic wspólnego i jego wymiana na nic się nie zda
a i jeszcze w pompie jak zdejme nastawnik to ten pierscien z dziurką jest jak by w rdzy ? widać taki pasek,nalot jak by to może to jest to przytarcie ? ,przyznam sie bez bicia ,że dopiero nie dawno to zauważyłem. ale spokój z szarpaniem był na 6 miesiecy .po czym znowu nastawnik zasyfiony opiłkami wiec z czegos te opiłki sie wzieły...
nie ma mnie
- speckom
- Forum Master

- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
to może lepiej cała pompe założyć z tego sdi -ka ? . bedzie to pasowało ? cos bedzie trzeba w ecu porawic vagiem ? czy potrzeba korekta softu ?
nie ma mnie
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO

- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
speckom,
opiłki się biorą z aluminiowego korpusu.
opiłki się biorą z aluminiowego korpusu.
No i tu mamy przyczynę. Zdejmij nastawnik, rozrób ropę z olejem czerwonym ze sthil'a i wlej przez górę. I rozrzuszaj placem pierścień, aż będzie płynnie chodzić. Jak ci się nie uda, to głowiczka do wymiany, a jak się uda, to wlej później jeszcze olej do baku i będziesz miał spokój. Mamy tak super ropę, że pompy sie zacierają.speckom pisze:widać taki pasek,nalot jak by to może to jest to przytarcie ?
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
Wątpię ...prędzej już syf zatkał sitko na nimspeckom pisze:czyli co n108 do wymiany ? ,dodam ,że czasami wyskakuję bład kąta wtrysku.
Niespeckom pisze:i jeszcze w pompie jak zdejme nastawnik to ten pierscien z dziurką jest jak by w rdzy ? widać taki pasek,nalot jak by to może to jest to przytarcie ?
Jak to z czegospeckom pisze:spokój z szarpaniem był na 6 miesiecy .po czym znowu nastawnik zasyfiony opiłkami wiec z czegos te opiłki sie wzieły...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
To że na górze pierscienia jest rdza ,nie znaczy że się przycina ...Nie raz we wnętrzu pompy jest brazowo od pozostałości wody ...może to być stary nalot z dawien dawna ,i to wcale nie znaczy że coś się musi przycinać ,bo to że miałeś taki przypadek ,nie znaczy że tak jest zawszeFucker pisze:No i tu mamy przyczynę.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- speckom
- Forum Master

- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
pomp to ja mam ze 3 na zapas ale najładniejsza jest ta z sdi ( chyba z golf III )
jak ta pompe założe ,bedzie to lepiej jezdzić ?
jak ta pompe założe ,bedzie to lepiej jezdzić ?
nie ma mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości

