Strona 5 z 5

: ndz lut 26, 2006 22:38
autor: Goofi
Wracajac do tematu "traktowania" dieselka z turbinka, to ostatnio na TVN Turbo ogladalem programik, w ktorym Pan mowil cos o tym a zapamietalem glownie kawalek o gaszeniu takich silnikow.
Jak sie daje w palnik takiemu silniczkowi, to turbinka niezle sie rozkreca do nawet chyba 200 tys. obrotow/min. i do poprawnego dlugotrwalego dzialania potrzebuje odpowiedniego smarowania. Jak sie konczy jazde i wczesniej silniczkowi dalo sie w palnik, to nie nalezy od razu gasic silnika, tylko poczekac z minute-dwie, az turbinka przestanie sie krecic i to ze smarowanie, ktorego nie bedzie miala przy zgaszonym silniku. Jak nie bedziemy kazali jej sie krecic bez smarowania, to powinna posluzyc nawet tyle, co sam silnik :bigok:

: pn lut 27, 2006 01:22
autor: inek01
Goofi pisze:Wracajac do tematu "traktowania" dieselka z turbinka, to ostatnio na TVN Turbo ogladalem programik, w ktorym Pan mowil cos o tym a zapamietalem glownie kawalek o gaszeniu takich silnikow.
Tez to ogladalem. Gosc madrze gadal :pub:

: pn lut 27, 2006 01:46
autor: aw69
czyli dały 10KM nie za wiele jak za 1000zl
Myślisz ze 10 KM to mało za te pieniądze ? To weź jakikolwiek inny silnik benzynowy czy diesla i zwiększ mu moc o 10 KM za mniejsze pieniądze. Życze powodzenia w realizaji planu!

: pn lut 27, 2006 19:41
autor: Rapix
aw69 da sie w TD przy odrobinie umiejtnosci i widzy ;)

: pn lut 27, 2006 21:01
autor: Corvax
Rapix pisze:aw69 da sie w TD przy odrobinie umiejtnosci i widzy
Bo wyraził sie nieprecyzyjnie :P

powinien napisac
To weź jakikolwiek inny silnik benzynowy czy diesla WOLNOSSĄCY i zwiększ mu moc o 10 KM za mniejsze pieniądze.

: pt mar 03, 2006 02:08
autor: Michalak
Widzę że temat wrze hehe i dobrze bo czytam i się uczę ;)

: sob mar 04, 2006 13:38
autor: aw69
dokładnie tak to mialo brzmieć Corvax :pub: