
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krystian3737
- Mały gagatek 
- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
hmm złożyłem tak jak ma być.. czyli coś śrubkami rozregulowałem 
			
									
									
Mój Parchacz :dol: :dol: :dol: 
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
						[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
- xxxGlaDxxx
- ... 
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
Mgiełka olejowa idąca do odmy jest większa przy walniętych uszczelniaczach, a wszystko idące z odmy idzie do turbiny przez którą jest wyrzucane, stąd widzisz zdjęcia kolegi grandi, może lekki OT, ale dalej pytam ile kosztuje wymiana uszczelniaczy zaworowych ?karol8114 pisze:co uszczelniacze zaworów mają wspólnego z butelką?
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
Nie będę tego podważał, ale za cholerę się z tym do końca nie zgodzę.xxxGlaDxxx pisze:Mgiełka olejowa idąca do odmy jest większa przy walniętych uszczelniaczach
Pytaj mechaniora, lub sprężarkę, mały patent i sam wymienisz z odrobiną wiedzy.xxxGlaDxxx pisze:dalej pytam ile kosztuje wymiana uszczelniaczy zaworowych ?
- grandi
- Lord GTI 
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Re: 1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
Olej z uszczelniaczy ścieka na gary i ranoo przy odpalaniu masz niebieską chmurę , druga sprawa że olej idzie w gary i turbo jest tak zasmarkane jak na foto
			
									
									...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
						Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
Uwierz mi że wiem coś o padniętych uszczelniaczach, jak najbardziej rano po odpaleniu będzie niebieski dymek, ale nie z odmy.
			
									
									- Michał_1977
- _ 
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
xxxGlaDxxx, odma to jest odpowietrzenie komory korbowej silnika i to co dzieje się w cylindrach nie ma nic wspólnego w odmą.xxxGlaDxxx pisze:Mgiełka olejowa idąca do odmy jest większa przy walniętych uszczelniaczach,
grandi, tylko co ma olej w garach wspólnego zimną stroną suszarki?grandi pisze:Olej z uszczelniaczy ścieka na gary i ranoo przy odpalaniu masz niebieską chmurę , druga sprawa że olej idzie w gary i turbo jest tak zasmarkane jak na foto
Nawet jeśli olej dostaje się nad tłoki i nie zostanie spalony,to może być zasmarkana,ale gorąca strona i wydech,a na foto masz olej po stronie zimnej

- krystian3737
- Mały gagatek 
- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
witam ponownie.. problem przyspieszacza rozwiązany jednak nowy dzień przywitał mnie nowym problemem  mianowicie kapie delikatnie ropa przy śrubie regulacji dawki paliwa.. moje pytanie to czy można bezpiecznie i bez obaw tą śrubę całkiem wykręcić aby sprawdzić czy da sie tam coć uszczelnic? są tam wogóle jakieś simerigi? jest to do zrobienia? pompa bosch z grzybkiem
   mianowicie kapie delikatnie ropa przy śrubie regulacji dawki paliwa.. moje pytanie to czy można bezpiecznie i bez obaw tą śrubę całkiem wykręcić aby sprawdzić czy da sie tam coć uszczelnic? są tam wogóle jakieś simerigi? jest to do zrobienia? pompa bosch z grzybkiem
			
									
									 mianowicie kapie delikatnie ropa przy śrubie regulacji dawki paliwa.. moje pytanie to czy można bezpiecznie i bez obaw tą śrubę całkiem wykręcić aby sprawdzić czy da sie tam coć uszczelnic? są tam wogóle jakieś simerigi? jest to do zrobienia? pompa bosch z grzybkiem
   mianowicie kapie delikatnie ropa przy śrubie regulacji dawki paliwa.. moje pytanie to czy można bezpiecznie i bez obaw tą śrubę całkiem wykręcić aby sprawdzić czy da sie tam coć uszczelnic? są tam wogóle jakieś simerigi? jest to do zrobienia? pompa bosch z grzybkiemMój Parchacz :dol: :dol: :dol: 
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
						[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
- krystian3737
- Mały gagatek 
- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
sprawa jest dość pilna.. wie ktoś coś na ten temat?
			
									
									Mój Parchacz :dol: :dol: :dol: 
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
						[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
- Michał_1977
- _ 
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
krystian3737, zmierz dokładnie suwmiarką ile wystaje ta śruba,później ją wykręć i zmień o-ring.Następnie wkręć tyle samo,ile było przed wykręceniem.
			
									
									- krystian3737
- Mały gagatek 
- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
Michaś_1977,  dzieki  ale czy moge tą śrube bezpiecznie wykręcic bez obaw że w środku coś sie wysypie??
  ale czy moge tą śrube bezpiecznie wykręcic bez obaw że w środku coś sie wysypie??
			
									
									 ale czy moge tą śrube bezpiecznie wykręcic bez obaw że w środku coś sie wysypie??
  ale czy moge tą śrube bezpiecznie wykręcic bez obaw że w środku coś sie wysypie??Mój Parchacz :dol: :dol: :dol: 
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
						[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
- Michał_1977
- _ 
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- Kontakt:
- krystian3737
- Mały gagatek 
- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
to mnie uspokoiłeś  jak jeszcze jesteś aktywny to wypowiedz się jaka może być przyczyna cieknących wężyków przy wtryskach tych krótkich gumowych w płóciennym oplocie
   jak jeszcze jesteś aktywny to wypowiedz się jaka może być przyczyna cieknących wężyków przy wtryskach tych krótkich gumowych w płóciennym oplocie 
			
									
									 jak jeszcze jesteś aktywny to wypowiedz się jaka może być przyczyna cieknących wężyków przy wtryskach tych krótkich gumowych w płóciennym oplocie
   jak jeszcze jesteś aktywny to wypowiedz się jaka może być przyczyna cieknących wężyków przy wtryskach tych krótkich gumowych w płóciennym oplocie 
Mój Parchacz :dol: :dol: :dol: 
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
						[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
- krystian3737
- Mały gagatek 
- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
dodam że podkreciłóem dawke o jakieś nie całe 1/4 obrotu..
			
									
									Mój Parchacz :dol: :dol: :dol: 
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
						[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
- Michał_1977
- _ 
- Posty: 14310
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
 Golf mk5 (BKD)
 Audi A3 8L (ASZ)
 Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 TD - coś nie tak z turbiną?
Stwardniały i nadają się do wymianykrystian3737 pisze:przyczyna cieknących wężyków przy wtryskach
 
 
To nic...krystian3737 pisze:podkreciłóem dawke o jakieś nie całe 1/4 obrotu..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości





 
  + Climatronic
 + Climatronic  + grzane skóry i inne wodotryski
  + grzane skóry i inne wodotryski  
 