EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 07, 2007 08:02

zaprzal pisze:dlaczego ten nowy jest lepszy od starego?
Obrazek

kolektor z AWX-a ma większe kanały, zapewnia lepsze napełnienie cylindrów, widać gołym okiem że ma bardziej łagodne łuki..



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn maja 07, 2007 09:45

cowboy, gdzie moge dostaź taki kolektor z awx?? jaka cena??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 07, 2007 15:00

gdzie moge dostaź taki kolektor z awx?? jaka cena??
allegro - ale ciężko trafić...cena około 180-200 PLN



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn maja 07, 2007 15:03

zaprzal pisze:cowboy dlaczego ten nowy jest lepszy od starego?
Bardziej się błyszczy :bigok: hehe


PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

gienekp007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: gienekp007 » pn maja 07, 2007 16:22

a nie wystarczy odpiąć wtyczki od tego jakiegoś elektrozaworu. Ja na moment odpiłem i jakby obroty trochę spadły ale może to moje wrażenie bo to minimalnie ale podpoiłem z powrotem mogę to odpiąć, czy czymś jeszcze to steruje bo wchodzi do tego czegoś żółty wężyk od takiej gruszki zaworu nie wiem jak to nazwać z której wycieka a raczej kropi może sadza może sadza z olejem jeszcze nie przyglądałem się dokładnie ale może z weekend wyczyszczę kolektor to się zobaczy. Denerwujące jest to że jak pociskam ostro to u mnie w audioli kapie na kolektor wydechowi i czasami z aucie czuć bo nie mam filtra kabinowego z resztą nie wiem gdzie on ma siedzieć . Może ktoś z was wie ile kosztuje taki filtr kabinowy i gdzie w audi siedzi. Może ktoś ma jakieś wskazówki co do zatkanie tego EGR i czyszczenia kolektora ssącego bo aż się boje tam zajrzeć auto ma przejechane 230 000 może foto porada. Dzięki



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 07, 2007 16:30

gienekp007 pisze:a nie wystarczy odpiąć wtyczki od tego jakiegoś elektrozaworu
można odpiąć sam węzyk od n18 , ale to nie to samo co zaślepienie EGR...
Weź kawałek blachy , odkręć 2 śrubki mocujące tą karbowaną rurkę od EGR ( na schemacie w tym temacie masz pokazane http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 8&start=15 ) , wyjmij uszczelkę , dotnij blachę na wymiar uszczelki , wytnij w blaszce dziurki i razem z uszczelką włóż znowu do tej rury , wszystko skręć i gotowe .
gienekp007 pisze:resztą nie wiem gdzie on ma siedzieć
jaka to audi ??rok ??



gienekp007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: gienekp007 » pn maja 07, 2007 16:48

audi 80 '92 rok nie zaślepienie tego może powodować wyciek syfu syfu z tego śmiesznego zaworu?? Ma to wszystko jakiś związek z pracą turbo. Niektórzy twierdzą że poprawia się charakterystyka???

[ Dodano: 07 Maj 2007 16:49 ]
A silnik AAZ



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 07, 2007 17:19

gienekp007 pisze:audi 80 '92 rok nie zaślepienie tego może powodować wyciek syfu syfu z tego śmiesznego zaworu?? Ma to wszystko jakiś związek z pracą turbo. Niektórzy twierdzą że poprawia się charakterystyka???
charakterystyka dźwięku się trochę zmieni ( minimalnie) , ale ważne że syf nie bedzie się dostawał do kolektora
Filtr kabinowy masz tak jak w golfie czyli stojąc przy otwartej masce , po lewej stronie pod plastikiem przy szybie



gienekp007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: gienekp007 » pn maja 07, 2007 18:00

no to czas ciąć metal i krzesać iskry :D . Dzięki



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » wt maja 08, 2007 08:24

chyba tez zabiore sie u siebie za to, zaślepienie nie powinno sprawwić problemy ale czy wykręcenie kolektora do wyczyszczenia nie sprawi jakiś niespodzianek? ;/


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » wt maja 08, 2007 08:42

czy w silnikach na PD można też taki myk wykonać ?????????????


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 08, 2007 09:27

mg-maciek pisze:czy w silnikach na PD można też taki myk wykonać ?????????????
można a nawet trzeba



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » wt maja 08, 2007 09:36

janek822, nie będzie żadnych niespodzianek tylko uszczelke sobie kup nową bo tamta zapewne się rozleci i śróby bodajże na imbus były



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » wt maja 08, 2007 09:44

kupszczelisty, a co do tej uszczelki to jest jakis model czy wzór czy obejętnie jaka metalowa do golfa III tdi, bo znając życie to bedą kazali przynieść starą.
A kolektor to wykręca sie od dołu czy od góry? A co z wężykami do elektrozaworu N18 ??
aha i jeszcze warto poruszyć temat jak dokręcać te śruby imbusowe, jest jakaś zasada i kolejność?
Z góry dziękuje za odpowiedzi :bigok:


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości