Hej. Co do kręcenia silnika to przy jakich obrotach następuje odcięcie? Każdy podaje inne wartości a silniki jednakowe + soft. Właśnie wróciłem z ASO po wymianie rozrządu i na 3 biegu trzymałem but w podłodze i wskazówka stanęła idealnie na 5000obr. i tak pałowałem przez ok 10sek. dalej się nie dało. Nie było przy tym efektu odcięcia jak w benzynkach po prostu silnik nadal pracował równomiernie. Ze względów bezpieczeństwa przyjęta jest napewno jednakowa wartość obrotowa więć nie wiem czy te różne wyniki to tylko kwestia sprawności i stanu silnika [układ zasilania].cowboy pisze:czyli wcześniej kręcił się do około 4300 a teraz kręcie się prawie do 4700 czyli do czerwonego pola
seryjny AFN po chipie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
jutro nagram i ja u siebie filmik z przyspieszenia. ale u mnie patrząc na prędkościomierz podczas przyspieszania jakos duzego wrazenia to nie robi bardziej wrażenie robi jak siedzi sie w fotelu. I wogole wskazania moje prędkościomierza są jakieś dziwne porównywalem juz kilka razy na trasie z autami znajomych i wychodzi tak jakby mi zaniżał prędkościomierz i to dość dużo. W drodze na Majóvwke porównywalem wskazania z kolezanki Polo ASZ na obwodówce i u niej wskazówka byla na 220 KM/h a u mnie w tym czasie ledwo 200 KM/h a u siebie w golfie szafe zamykam. Dziwna sprawa. Moze to przez 17 calowe obręcze, a zeby jeszcze bylo lepiej wyskakuje mi czasami błąd na vagu Speed sensor.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
no jak sie kieruje to sie wydaje ze przyspiesz wieczność - jak sie ogląda filmik to nie jest tak źleaw69 pisze:jakos duzego wrazenia to nie robi

przy 17 kołach to rzeczywiście profil musiłby być chyba 40 albo 35 jeśli szerokość 215 żeby nie zaniżał licznik..
a błąd Vaga można sprawdzić impulsator - o zmienia wartość rezystancji z odpowiednią częstotliwością - są takie specjane testery do tego..
pozdro
http://rapidshare.de/files/23894676/100_4068.MOV.html
a tu moj filmik z przyspieszenia niestety ze wzgledu zbyt duzego natęzenia ruchu nie udalo mi sie zamknąć szafy. 0 - 210
a tu moj filmik z przyspieszenia niestety ze wzgledu zbyt duzego natęzenia ruchu nie udalo mi sie zamknąć szafy. 0 - 210
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
aw69, bardzo ładny filmik!!
sam kręciłeś czy miałeś pomoc ?
czyli na 1/4 rozpedzasz sie do około 140-150 ...
jedziesz lepiej ode mnie - szacunkowo 0,5 sek 0-100 i ponad 1 sek 0-140
czyli w równoległym wąchałbym smród - może staniemy na kresce na VWmanii 
oczywiście to taka zabawa orientacyjnie...bo moze faktycznie jedziesz jeszcze szybciej z uwagi na te 17 calowe koła ..
tak czy owak ładnie Ci zapina golfik- gratki !!
[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 20:07 ]
aha - jak masz wykresik z hamowni - to równiez chętnie popatrzymy...
sam kręciłeś czy miałeś pomoc ?
czyli na 1/4 rozpedzasz sie do około 140-150 ...
jedziesz lepiej ode mnie - szacunkowo 0,5 sek 0-100 i ponad 1 sek 0-140


oczywiście to taka zabawa orientacyjnie...bo moze faktycznie jedziesz jeszcze szybciej z uwagi na te 17 calowe koła ..
tak czy owak ładnie Ci zapina golfik- gratki !!

[ Dodano: Pią Cze 23, 2006 20:07 ]
aha - jak masz wykresik z hamowni - to równiez chętnie popatrzymy...
Hehe dobreChopie... Nie stresuj Adama
bo po tym "jedziesz lepiej ode mnie" to mu się ciśnienie podniosło


Co do filmiku kręciłem sam aparart przytwierdzilem mocno do kierownicy i jazda

Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
uysy pisze:Chopie... Nie stresuj Adama
bo po tym "jedziesz lepiej ode mnie" to mu się ciśnienie podniosło
no co ? przeciez napisałem że lepiej?




a co Rusocina to myslałem że tam sa super warunki ?(nie byłem) Ale jesli jest jak pisał aw69 to nie ma sensu sie pałować w niezbyt bezpiecznych warunkach..
ale powaznie to patrząc na filmik kol ccinekk (Ibiza AFN 99') to odnosze wrażenie że mk3 AFN to niezła sprawa i naprawde małym kosztem mozna zdrowo posmigac..
ciekaw jestem co przyniosa mody mechaniczne dalej w AFNie, prawdopodobnie przy wtrsykach ASV i turbinie AWX nie wydoli sie więcej niz 1Z - praktycznie doł ten sam, no chyba ze sterownik od 1Z nie radzi sobie z ta turbiną?
ale u mnie przede wszystkim to IC do poprawy

pozdrawiam
ps. do admina: może zrobimy podwieszony temat: tylko wykresy i filmiki naszych klekotów ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości