Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jojo_2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: ndz wrz 09, 2012 11:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Jojo_2007 » pn paź 22, 2012 19:33

Jutro nagram filmik i zobaczycie, jak to bulgocze. Mogę się mylić, ale po mojemu bulgocze z dołu, a po ściankach leci malutko płynu.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9224
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: wesol » wt paź 23, 2012 16:53

bo i jak wywala ten plyn to wlasnie bedzie UPG bo spaliny idac w uklad pchaja ciecz do gory. Ta z kolei sie wylewa przez korek bo tez i cisnienie sie robi wieksze. Czasami te spaliny tez i przejda przez ciecz bo wiadomo ze lżejsze sa ale nie w 100%. Nie pierwsze auto z walnietym UPD robilem i sprawdzalem tak wiec...


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Jojo_2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: ndz wrz 09, 2012 11:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Jojo_2007 » wt paź 23, 2012 17:55

Proszę, oto i film: " onclick="window.open(this.href);return false; . Jeszcze chciałbym dodać, iż po osiągnięciu 90 stopni i jeżdżąc po mieście tak do 60km/h płyn w ogóle nie ucieka, zbiorniczek suchy, korek także.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14120
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Michał_1977 » wt paź 23, 2012 19:40

Niestety musisz zdjąć głowicę.
W normalnych warunkach,płyn w zbiorniczku tak się nie zachowuje.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Jojo_2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: ndz wrz 09, 2012 11:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Jojo_2007 » wt paź 23, 2012 20:14

Dzięki, czyli czeka mnie zmiana uszczelki. Ciekawe, czy jakiś mechanik się tego podejmie...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14120
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Michał_1977 » wt paź 23, 2012 20:24

Jojo_2007 pisze:Ciekawe, czy jakiś mechanik się tego podejmie...
A dlaczego nie?
Przecież to stara konstrukcja i prosta jak metr sznurka w kieszeni :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Jojo_2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: ndz wrz 09, 2012 11:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Jojo_2007 » wt paź 23, 2012 20:29

No niby tak, ale koszta pewnie będą opiewały ze wszystkim na 500zł ;)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14120
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Michał_1977 » wt paź 23, 2012 20:35

Jojo_2007 pisze:500zł
Robocizna to +/- 250zł + 80zł uszczelka Elring + 50zł planowanie głowicy =380zł
Głowice trzeba jeszcze sprawdzić na szczelność i zmienić uszczelniacze zaworowe.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Jojo_2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: ndz wrz 09, 2012 11:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Jojo_2007 » wt paź 23, 2012 20:38

Za takie pieniądze to warto zrobić. Więc rozpoczynam szukać dobrego mechanika, który mi zmieni tą uszczelkę. Dzięki wszystkim za pomoc, Panu szczególnie ;)



Awatar użytkownika
Jojo_2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: ndz wrz 09, 2012 11:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Jojo_2007 » śr paź 24, 2012 20:37

Nie chcę nic mówić, ale na moje to jeśliby uszczelka centralnie padła, to poziom oleju w silniku by wzrastał. A u mnie jest odwrotnie - oleju ubywa,bo stary klekot wiadomo - lubi troche oleju zjeść :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14120
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Michał_1977 » śr paź 24, 2012 20:58

Jojo_2007 pisze:na moje to jeśliby uszczelka centralnie padła, to poziom oleju w silniku by wzrastał
Skąd taka teoria?
Przecież niekoniecznie musiało aż tak rozwalić uszczelkę,żeby był przedmuch do kanału olejowego.W tej chwili możesz mieć przedmuch tylko do kanału wodnego i kompresja wali w płyn.Stąd te bąble w zbiorniczku :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Jojo_2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: ndz wrz 09, 2012 11:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Jojo_2007 » śr paź 24, 2012 21:08

Aha, takie buty. Dzięki za wyjaśnienie ;)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9224
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: wesol » śr paź 24, 2012 21:11

są rozne padniecia uszczelki pod glowice- przedmuch w kanal olejowy, przedmuch w kanal wodny, przejscie ukladu wodnego w uklad olejowy no i uklady oba maja przedmuch z komory soalania. Miesza sie wszystko naraz.
Sciagniesz glowice to sobie poogladasz jak wyglada uszczleka i powierzchnie na bloku i glowicy to jest duze prawdopodobienstwo z ezlokalizujesz to miejsce gdzie wlasnie sa przedmuchy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14120
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ucieka płyn chłodniczy przez korek - MK2 1.6TDic.

Post autor: Michał_1977 » śr paź 24, 2012 21:20

wesol pisze:zlokalizujesz to miejsce gdzie wlasnie sa przedmuchy.
Dla ułatwienia dodam,że denko tłoka tego cylindra będzie miało inną barwę.Będzie jaśniejsze :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości