Strona 2 z 2

: ndz cze 20, 2010 20:30
autor: Bruno77
nigdy temp nie osiągała więcej jak 90 stopni norma to ok 80 było na wskaźniku

[ Dodano: 20 Cze 2010 20:31 ]
arwam pisze:korek jeszcze można spróbować od kogoś z podobnym silnikiem podmienić
korek ok sprawdzany z auta mamy też mk3
arwam pisze:zmienić górny przewód od zbiorniczka wyrównawczego
ten jest chyba ok skoro płyn nim powraca normalnie

: ndz cze 20, 2010 20:58
autor: caro86wlkp
Bruno77 pisze:morfeusz86r, on nie wyrzuca płynu puki nie osiągnie tych ok 80-90 stopni można mu butować itd i jest ok
but i 70*C odkręcasz korek. wyrzuca płyn - głowica do roboty
jeden test i masz wszelkie wątpliwości rozwiane

: ndz cze 20, 2010 21:01
autor: Bruno77
jutro jadę na warsztat sprawdzić to tym miernikiem czy testerem jak zwał tak zwał zobaczymy co pokarze

: ndz cze 20, 2010 21:07
autor: caro86wlkp
tester może nic nie pokazać a głowica może być ugięta, musiałbyś wykonać ten test pod obciążeniem kiedy turbina pompuje. wtedy ciśnienie przeciska sie do układy chłodzenia

: ndz cze 20, 2010 21:13
autor: tomesko
Może korek od zbiorniczka wyrównawczego jest walnięty a prędzej oring. Można spróbować podmienić lub kupić nowy korek. Ale wiele wskazuje na uszczelkę głowicy, tak samo miałem. Na początku tylko płyn wywalało a później na 3 gary chodził jak traktor i pod korkiem pokrywy rozrządu masełko się pokazało.

: ndz cze 20, 2010 21:19
autor: MARIUSZ45
100% uszczelka pod głowicą ,wymienić uszczelkę z planować głowicę ,będzie ok.