Czy to Intercooler

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pawlo093
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz mar 02, 2014 13:25
Lokalizacja: Suwałki

Czy to Intercooler

Post autor: pawlo093 » pn wrz 14, 2015 20:09

Silnik 1.9tdi 115km ajm
Witam wiem ze z notlauf jest sporo tematów w necie ale takiego jak mój nie znalazłem. Wiec trochę historii, normalny notlauf, do tego szarpanie przy 1800-2000 obrotów, do tego dziwny szum przy spadających obrotach.N75 podmieniany i bez zmian, przewody od podciśnienia wymienione turbo czyszczone. Ostatnio zauważyłem ze Intercooler jest mokry od oleju, wiem ze w układzie moze byc olej ale chyba nie na zewnątrz :jezor: wygląda na to ze w tych żeberkach jest jakaś dziura. Wiec moje pytanie czy te objawy mogą być właśnie od nieszczelności w ic, czy były by wtedy jakieś inne opjawy jak to byłby ic. Dodam ze do 100km/h auto zbiera sie w miare
Z góry dzięki za odp


Moja Borka ;) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=542127

Kupie:
Rączki klamek zewnętrznych kolor LB7Z

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14118
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Czy to Intercooler

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 15, 2015 05:36

pawlo093 pisze:normalny notlauf,
Więc powinieneś użyć szukajki i zapytać w jednym z wielu tematów na forum o notlaufie,bez zakładania nowego wątku.
Pkt.2 regulaminu forum.
pawlo093 pisze:turbo czyszczone
To jeszcze o niczym nie świadczy,bo o ile geometria ładnie pracuje po wyczyszczeniu i złożeniu suszarki,o tyle po nagrzaniu gdy "spuchnie" może się zacinać.
Czyszcząc geometrie,należy łoże z łopatkami przeszlifować kładąc drobniutki papier ścierny na czymś równym,np. na szybie.Gdy łopatki ładnie się zabielą,wtedy jest pewność że są równe i nie będą haczyć.To samo z okrągłą blachą pod wspomnianym łożem.
Gruszka turbiny sprawdzona? :bajer:
pawlo093 pisze: wygląda na to ze w tych żeberkach jest jakaś dziura
Olej na żeberkach mógł pojawić się spod węża a pęd powietrza go rozdmuchał.
pawlo093 pisze:czy te objawy mogą być właśnie od nieszczelności w ic
Nie.
pawlo093 pisze: do tego dziwny szum przy spadających obrotach
U mnie w ASZ też szumi z lewej strony.To jest sapanie w rurze,którą wpływa powietrze z błotnika do puchy filtra powietrza.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości