Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
Witam,
Mam problem z pompą wtryskową vp37 z dodatkiem w postaci silnika 1.9 110KM oznaczenie AFN.
Zaczęło się od tego że pompa zaczęła ciec pomiędzy korpusem a tłokorozdzialaczem. Wymieniony został oring, ale przy okazji uszkodzony został nastawnik. W tej sytuacji zakupiłem nowy nastawnik zamontowałem i udało się doprowadzić do sytuacji w której silnik odpalał i chodził całkiem nieźle. Jednakże zauważyłem przeciek spod śruby znajdującej się pomiędzy kroćcami zaworów odcinających. Zatem tam oring tez poszedł do wymiany. I tu zaczął się poważniejszy problem bowiem samochód przestał odpalać.
Udaje się go odpalić na plack tudzież podobny środek i raz sam trzyma obroty raz gaśnie. Jeśli już trzyma to po pewnym czasie słychać falowanie obrotów i na VCDS widać że dawka skacze. Po zgaszeniu na ciepłym silniku sam z własnej woli czyli z rozrusznika odpalić nie chce,
Czy to jest "tylko" źle ustawiony nastawnik czy też powód może być gdzie indziej?
Operacja wymiany oringu pomiędzy korpusem pompy a tłokorozdzialczem bez demontażu pompy.
Pozdrawiam
darek
			
									
									Mam problem z pompą wtryskową vp37 z dodatkiem w postaci silnika 1.9 110KM oznaczenie AFN.
Zaczęło się od tego że pompa zaczęła ciec pomiędzy korpusem a tłokorozdzialaczem. Wymieniony został oring, ale przy okazji uszkodzony został nastawnik. W tej sytuacji zakupiłem nowy nastawnik zamontowałem i udało się doprowadzić do sytuacji w której silnik odpalał i chodził całkiem nieźle. Jednakże zauważyłem przeciek spod śruby znajdującej się pomiędzy kroćcami zaworów odcinających. Zatem tam oring tez poszedł do wymiany. I tu zaczął się poważniejszy problem bowiem samochód przestał odpalać.
Udaje się go odpalić na plack tudzież podobny środek i raz sam trzyma obroty raz gaśnie. Jeśli już trzyma to po pewnym czasie słychać falowanie obrotów i na VCDS widać że dawka skacze. Po zgaszeniu na ciepłym silniku sam z własnej woli czyli z rozrusznika odpalić nie chce,
Czy to jest "tylko" źle ustawiony nastawnik czy też powód może być gdzie indziej?
Operacja wymiany oringu pomiędzy korpusem pompy a tłokorozdzialczem bez demontażu pompy.
Pozdrawiam
darek
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
lepiej jest wyjąc pompe  ,może przy montażu spadła z rolki jakaś podkładka czy coś . 
możesz iśc na łatwizne bo w sumie nie masz nic do stracenia ,odkręć 3 śruby nastawnika od gór ( ale nie dekielek ) i pukaj młotkiem gumowym w nastawnik ,raz w 1 strone raz 2 strone i próbuj odpalić , jak odpali i bedzie szarpal tzn ze trzeba go albo cofnąć albo w 2 strone , najlepiej to robić z podłaczonym vagiem.
jeżeli za chiny nie odpali to pompa lub nastawnik szrot.
ps : co znaczy ,że kupiłeś nowy nastawnik ? ile zaplaciłes bo z tego co wiem to cięzko taki kupić NOWY . w IC cena za takie coś to okolo 1600zł .
chyba ,że kupiłeś używany sprawny ? za cene ?
			
									
									możesz iśc na łatwizne bo w sumie nie masz nic do stracenia ,odkręć 3 śruby nastawnika od gór ( ale nie dekielek ) i pukaj młotkiem gumowym w nastawnik ,raz w 1 strone raz 2 strone i próbuj odpalić , jak odpali i bedzie szarpal tzn ze trzeba go albo cofnąć albo w 2 strone , najlepiej to robić z podłaczonym vagiem.
jeżeli za chiny nie odpali to pompa lub nastawnik szrot.
ps : co znaczy ,że kupiłeś nowy nastawnik ? ile zaplaciłes bo z tego co wiem to cięzko taki kupić NOWY . w IC cena za takie coś to okolo 1600zł .
chyba ,że kupiłeś używany sprawny ? za cene ?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
Zamiast pukać w nastawnik to lepiej podłączyć kompa i sprawdzić jakie ma napięcie.
Pukaniem to za chiny ludowe nie ustawisz wartości fabrycznej.
			
									
									Pukaniem to za chiny ludowe nie ustawisz wartości fabrycznej.
Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
Witam,
VW_seller: skrót myślowy - nowy znaczy inny niż uszkodzony. Oczywiście cześć regenerowana. Na tym nastawniku odpalał, problem zaczął sie po wymianie oringu w miejscu opisanym wcześniej.
luke320: VCDS jako wartość spoczynkową pokazuje 0.70-0.72. Stary miał 0.74 nie wiem czy to aż taka różnica. I znowu - już na tym nastawniku odpalał.
pozdrawiam
			
									
									VW_seller: skrót myślowy - nowy znaczy inny niż uszkodzony. Oczywiście cześć regenerowana. Na tym nastawniku odpalał, problem zaczął sie po wymianie oringu w miejscu opisanym wcześniej.
luke320: VCDS jako wartość spoczynkową pokazuje 0.70-0.72. Stary miał 0.74 nie wiem czy to aż taka różnica. I znowu - już na tym nastawniku odpalał.
pozdrawiam
Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
Od biedy może byćdarek00 pisze:wartość spoczynkową pokazuje 0.70-0.72
I tu jest wartość fabrycznadarek00 pisze:Stary miał 0.74
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
napiecie bedzie ok a i tak może nie odpalic,dlatego lepiej sobie pukać .luke320 pisze:Zamiast pukać w nastawnik to lepiej podłączyć kompa i sprawdzić jakie ma napięcie.
Pukaniem to za chiny ludowe nie ustawisz wartości fabrycznej.
 ,może czujnik temp padł w nastawniku ,ale dobrze by było po sprawdzać wszystko vagiem
  ,może czujnik temp padł w nastawniku ,ale dobrze by było po sprawdzać wszystko vagiemnaprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
A można prosić o dokładniejsze informacje na co zwrócić uwagę na VAG? (obecnie VCDS)
Jakie powinny być wartości i gdzie ich szukać?
Stukanie młotkiem sobie odpuszczę - tzn znajdę nieco dokładniejszy sposób regulacji niż stuknięcie w tył, stuknięcie w przód i modlenie się o to żeby przesunęło się tylko troszeczkę, a najlepiej aby trafiło w punkt. Swoja droga zastanawiam się jak wygląda taka regulacja na profesjonalnym stole pomiarowym, jak ten nastawnik jest przesuwany.
  Swoja droga zastanawiam się jak wygląda taka regulacja na profesjonalnym stole pomiarowym, jak ten nastawnik jest przesuwany.
Pozdrawam
			
									
									Jakie powinny być wartości i gdzie ich szukać?
Stukanie młotkiem sobie odpuszczę - tzn znajdę nieco dokładniejszy sposób regulacji niż stuknięcie w tył, stuknięcie w przód i modlenie się o to żeby przesunęło się tylko troszeczkę, a najlepiej aby trafiło w punkt.
 Swoja droga zastanawiam się jak wygląda taka regulacja na profesjonalnym stole pomiarowym, jak ten nastawnik jest przesuwany.
  Swoja droga zastanawiam się jak wygląda taka regulacja na profesjonalnym stole pomiarowym, jak ten nastawnik jest przesuwany.Pozdrawam
Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
http://www.polerowanie-felg.pl/nastawni ... awnika.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									- VW_seller
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
nic to nie daję jak sie nei umie dobrze go złożyć a pozniej pany problem bo nie chce odpalićluke320 pisze:http://www.polerowanie-felg.pl/nastawni ... awnika.pdf
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
Ten materiał już oczywiście widziałem. Jak rozumiem niesprawny czujnik temperatury powinien wyrzucić w diagnostyce.
O ile dobrze pamiętam podawana dawka u mnie jak już silnik odpali to bodaj 3.4 lub 3.8, jak się nagrzeje skacze do 18.
			
									
									O ile dobrze pamiętam podawana dawka u mnie jak już silnik odpali to bodaj 3.4 lub 3.8, jak się nagrzeje skacze do 18.
Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
Teoretycznie dobrze złożyć w tym przypadku oznacza trafić trzpieniem w otwór dozatora i to zostało zrobione. Potem regulacja przód tył czy prawo lewo i powinno być dobrze. I było do momentu wymiany oringu. Więc pytanie - co się mogło zmienić po jego wymianie.
Nastawnika ani nie czyściłem ani nie rozkręcałem.
			
									
									Nastawnika ani nie czyściłem ani nie rozkręcałem.
Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
Za słabo dociągnąłeś tą trójkątną śrubę i i tam masz wewnętrzną nieszczelność. Masz do tego ten specjalny klucz?
Tą śrubę trzeba porządnie dokręcić.
			
									
									Tą śrubę trzeba porządnie dokręcić.
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
chinska 7 nasadke mozna nabic i dokrecic
			
									
									naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						Pompa wtryskowa VP37 - samochód nie odpala
arka10: wewnętrzna nieszczelność? to znaczy że nie byłoby wycieku na zewnątrz a paliwo byłoby podawane pod zbyt niskim ciśnieniem do silnika? specjalnego klucza nie mam, ściągałem kluczem założonym na ta śrubę sześciokątną wkręcona w śrubę trójkątna widoczne na zdjęciu w wątku:
viewtopic.php?f=82&t=386977" onclick="window.open(this.href);return false;
(pierwsze zdjęcie od dołu na pierwszej stronie)
W jaki sposób zbyt słabe dokręcenie tej śruby ale bez widocznego wycieku paliwa na zewnątrz mogłoby powodować problem z odpaleniem?
			
									
									viewtopic.php?f=82&t=386977" onclick="window.open(this.href);return false;
(pierwsze zdjęcie od dołu na pierwszej stronie)
W jaki sposób zbyt słabe dokręcenie tej śruby ale bez widocznego wycieku paliwa na zewnątrz mogłoby powodować problem z odpaleniem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


