
Oferta prezentuje się ciekawie, zawsze to coś nowego
 
 Dla TDI na pompie HPR 5 5w40, ładnie dopakowany w SAPSy, dla PD-ków Enviro Plus 5w40 z
ładnie, może przydać się w zimieCold Cranking Viscosity, cP -30°C - 5,620

A dla DPFów Enviro+ 5w30:
ale LowSAPS, więc ochrona eko wynalazków a nie silnika...Cold Cranking Viscosity, cP at -30°C - 5906
Ogólnie jak sami piszą:
Czyli że większa lepkość = lepsza ochrona silnika. W temperaturach jakie panują w Australii jak najbardziej, u nas gdzie sezon grzewczy trwa 10 m-cy w roku, nie byłbym taki pewny"My vehicle manual recommends a 10W-30 oil. Can I use a 10W-40 oil instead?"
Yes. At Penrite, we believe that having a higher viscosity at hot (second number in SAExW-y) will be of benefit to your engine, particularly under tough Australian climate conditions. Penrite's viscosities often have the "Extra 10"; this is because a slighty higher viscosity = slightly thicker oil film between the engine components. Hence, better protection for the engine, as there will be less metal on metal contact.




 
  
 Ale Edge też nie jest lepszy, na forum Skody są przypadki gdzie po zmianie z servisowego Castrata na inną markę pobór oleju zmalał, a silnik się wyciszył - najnowsze TSI. Dobijają go też wymiany w nowych furach w trybie long life, gdzie sprowadzasz jakieś Audi z za Odry, 200kk na blacie a tam olej 4 razy zmieniany
 Ale Edge też nie jest lepszy, na forum Skody są przypadki gdzie po zmianie z servisowego Castrata na inną markę pobór oleju zmalał, a silnik się wyciszył - najnowsze TSI. Dobijają go też wymiany w nowych furach w trybie long life, gdzie sprowadzasz jakieś Audi z za Odry, 200kk na blacie a tam olej 4 razy zmieniany   Coś się wysra, bo musi, jaka była oliwa? C...
 Coś się wysra, bo musi, jaka była oliwa? C...



