GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Czyli co ? Żaden wężyk nie idzie z dolotu do sterownika silnika przez przegrodę przed rynienką podszybia ?
			
									
									- Łuki_79
- Forum Master 
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Czerwony wężyk (króciec przy wtyczce N75) idzie do turbiny (strona zimna),czarny wężyk (na przelot z czerwonym) idzie do dolotu (rura dolotowa przy filtrze powietrza),niebieski wężyk (króciec pod kątem 90* do pozostałych dwóch) idzie do gruszki WG.Wężyk od kol. ssącego (przy głowicy) ma iść do sterownika znajdującego się na podszybiu.
			
									
									
Re: GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Czyli ze juz sie zamotalemSztomel pisze:Czyli co ? Żaden wężyk nie idzie z dolotu do sterownika silnika przez przegrodę przed rynienką podszybia ?
 Jesli chodzi wam o ten wezyk czarny w srebrne/biale paski od gory kolektora to chyba mam go wpietego do n75 ( jutro to sprawdze i bede pewny ) Mozliwe ze jakis inny wezyk z kolektora idzie do sterownika .
  Jesli chodzi wam o ten wezyk czarny w srebrne/biale paski od gory kolektora to chyba mam go wpietego do n75 ( jutro to sprawdze i bede pewny ) Mozliwe ze jakis inny wezyk z kolektora idzie do sterownika .GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Chodzi o wężyk idący do MAP sensora w sterowniku silnika z dolotu, taki jaki widać na fotkach w tym linku :
http://translate.google.pl/translate?hl ... l:official" onclick="window.open(this.href);return false;
MAP sensor to ta czarna skrzyneczka widoczna po zdemontowaniu obudowy sterownika silnika i przy sterowniku silnika obok wtyczki widać metalowy króciec, do którego przychodzi ten wężyk z dolotu.
			
									
									http://translate.google.pl/translate?hl ... l:official" onclick="window.open(this.href);return false;
MAP sensor to ta czarna skrzyneczka widoczna po zdemontowaniu obudowy sterownika silnika i przy sterowniku silnika obok wtyczki widać metalowy króciec, do którego przychodzi ten wężyk z dolotu.
GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Panowie bylem i sprawdzilem gdzie jaki wezyk idzie. A wiec tak z kolektora ssacego idzie do czujnika n18 a z filtra idzie do n75 chyba , a co dziwne wezyk z podsyzbia czyli mapsensor jest wpiety pod pompke vacum widac ze ktos go przeciol i przedluzyl zeby taM dostał ( dlatego turbina pompuje z takim cisnieniem jakie wytwarza pompa vacum ? )
			
									
									- Łuki_79
- Forum Master 
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Zapewne ten od pompy vacum ma iść do N18 bo on jest sterowany podciśnieniem,ten z podszybia wepnij do kol ssącego(przy głowicy)
 
 
Tutaj masz wężyki z N75

			
									
									Ktoś się pomylił w podłączeniu ich - tak w skrócien0name pisze: czemu tak ?
 
 Tutaj masz wężyki z N75


GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
N75 mam tak wlasnie podpiety . Do n18 czarny idzie z kolektora ssacego a do mapsenora z vacum , poprzedni wlasciciel cos musial grzebac i zle podpiol wezyki.Jutro poprawie i zobaczymy jak auto bedzie chodzilo.
			
									
									- Łuki_79
- Forum Master 
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Z vacum podłącz do N18 a od MapSensra do kol. ssącego i powinno banglać  
			
									
									

GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Kod: Zaznacz cały
Z vacum podłącz do N18 a od MapSensra do kol. ssącego i powinno banglać   Jesli okaze sie ze to bylo przyczyna to chyba padne
 Jesli okaze sie ze to bylo przyczyna to chyba padne  2 dni kobinacji z przekladaniem czujnikow , przeplywek  , wycinania katalizatorow , ruszanie ciegnem od gruszki
 2 dni kobinacji z przekladaniem czujnikow , przeplywek  , wycinania katalizatorow , ruszanie ciegnem od gruszki  
- Łuki_79
- Forum Master 
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Wystarczyło logi zrobićn0name pisze:2 dni kobinacji z przekladaniem czujnikow , przeplywek , wycinania katalizatorow , ruszanie ciegnem od gruszki

GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
A powiedz mi gdzie ma byc wpiety wezyk ktory idzie z kolanka dolotu ktore znajduje sie za przeplywa a przed turbina ?  
http://imageshack.us/f/396/c58472789da4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									http://imageshack.us/f/396/c58472789da4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
do króćca oznaczonego jako "dolot" na fotce N75 kolegi Łuki_79 (parę postów wcześniej) a ten wężyk co idzie z lewej strony kolektora ssącego (widocznego na Twojej fotce) ma właśnie iść do sterownika silnika.
			
									
									Re: GOLF 3 TDI 90KM , osiagi jak SDI .
Wezyki przemienione i auto zaczelo jezdzi  
    
 
Teraz pytanie czemu ten stary bije prawie 1.3bara a ten nowy 0.9bara ?
?
			
									
									 
    
 Teraz pytanie czemu ten stary bije prawie 1.3bara a ten nowy 0.9bara
 ?
?Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości




