EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
EGR out - wrazenia
ale mam jeszcze jeden problem. Zaslepiłem EGR przy kolektorze wydechowym i jest ok tylko olej sie saczy z tamtad i z gory koło rurki tej elastycznej?? dlaczego?? co mozna z Tym zrobic?
			
									
									- martinezz123
- DZIADZIA 
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
jak byś zaślepił jeszcze wlot odmy a samą odmę odizolował  to całkowicie rozwiązał byś problem , musisz zastosować tkzw : cath tanka
			
									
									vw golf IV 1.9 tdi   MARTINEZZ 
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
						www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
- 
				tomato20
- Mały gagatek 
- Posty: 98
- Rejestracja: sob paź 25, 2008 13:24
- Lokalizacja: Olsztyn / Malbork
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
kolego xxx9191, najprościej to odmę wyprowadzić wężem do jakiejś butelki z twardego plastyku i zrobić w niej otwór z boku (najtańszy sposób a efekt podobny), natomiast miejsce gdzie odma wcześniej była zaślepić (pasuje średnica trzonka od grabi  ) i założyć opaskę...i po problemia
) i założyć opaskę...i po problemia
			
									
									 ) i założyć opaskę...i po problemia
) i założyć opaskę...i po problemiazapraszam serdecznie - www.galeria-tu.pl
						EGR out - wrazenia
Koledzy macie jakas fotoporade do nie wiem jak to zrobic najlepiej.. gdzie w ktorym miejscu itp
 gdzie w ktorym miejscu itp
			
									
									 gdzie w ktorym miejscu itp
 gdzie w ktorym miejscu itpRe: EGR out - wrazenia
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=245424" onclick="window.open(this.href);return false;xxx9191 pisze:Koledzy macie jakas fotoporade do nie wiem jak to zrobic najlepiej..gdzie w ktorym miejscu itp
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=242574" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899794#2899794" onclick="window.open(this.href);return false;

EGR out - wrazenia
mam pytanie do kolegów którzy są już jakiś czas po zabiegu, mianowicie czy to prawda że po zaślepieniu EGR-a
wzrasta znacząco spalanie ? czy któryś z was zauważył u siebie po zabiegu taki objaw. To że silnik wolniej
łapie temperature roboczą to zrozumiałe a wiadomo że zimny silnik więcej pali niż dogrzany ale żeby zaraz
ogólne spalanie znacznie wzrosło to mnie bardzo zdziwiła taka opinia.
Zapomniałem napisać że przymierzam się do tego zabiegu i chętnie poczytam wasze opinie na ten temat.
			
									
									wzrasta znacząco spalanie ? czy któryś z was zauważył u siebie po zabiegu taki objaw. To że silnik wolniej
łapie temperature roboczą to zrozumiałe a wiadomo że zimny silnik więcej pali niż dogrzany ale żeby zaraz
ogólne spalanie znacznie wzrosło to mnie bardzo zdziwiła taka opinia.
Zapomniałem napisać że przymierzam się do tego zabiegu i chętnie poczytam wasze opinie na ten temat.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
						- bradley
- Forum Master 
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
EGR out - wrazenia
Roznica jest taka mala ze nie widze zadnej roznicy.
			
									
									VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
						[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
EGR out - wrazenia
ja rowniez nie odczulem roznicy poza samymi plusami, fakt silnik moze i lapie wolniej temp ale na postoju, w czasie jazdy jak wiadomo egr i tak jest zamkniety
			
									
									EGR out - wrazenia
jest minimalnie uchylony ale w każdym bądz razie cieszą mnie takie odpowiedzi bo bardzo zdziwiła mnieantojuja pisze:w czasie jazdy jak wiadomo egr i tak jest zamkniety
opinia mojego kolegi który stwierdził, że po ponownym uruchomieniu EGR-a w Oplu Astrze spalanie
mu spadło o 2l/100km.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
						EGR out - wrazenia
U mnie to nawet leciusieńko spadło
 
			
									
									
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
						[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
EGR out - wrazenia
na takich odpowiedziach mi zależało   w takim razie spokojnie zabieram się niebawem do roboty
  w takim razie spokojnie zabieram się niebawem do roboty  
			
									
									 w takim razie spokojnie zabieram się niebawem do roboty
  w takim razie spokojnie zabieram się niebawem do roboty  
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
						EGR out - wrazenia
koledzy wyrzuciłem kompletnie egr jest flansza zamiast. weżyki zaślepione a komp pokazuje mi błąd:
19561 valve for intake manifold flap n239 open or short ground P3105 - 35- 10--- intermittent
myślicie ze spokojnie można jeździć z tym błędem?? czy po usunięciu klapy gaszącej potrzebne jest mi n239??
			
									
									19561 valve for intake manifold flap n239 open or short ground P3105 - 35- 10--- intermittent
myślicie ze spokojnie można jeździć z tym błędem?? czy po usunięciu klapy gaszącej potrzebne jest mi n239??
EGR out - wrazenia
koledzy wyrzuciłem kompletnie egr jest flansza zamiast. weżyki zaślepione a komp pokazuje mi błąd:
19561 valve for intake manifold flap n239 open or short ground P3105 - 35- 10--- intermittent
myślicie ze spokojnie można jeździć z tym błędem?? czy po usunięciu klapy gaszącej potrzebne jest mi n239??
			
									
									19561 valve for intake manifold flap n239 open or short ground P3105 - 35- 10--- intermittent
myślicie ze spokojnie można jeździć z tym błędem?? czy po usunięciu klapy gaszącej potrzebne jest mi n239??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości










