Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 figurel
- Użytkownik
  
- Posty: 281
- Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
- Lokalizacja: Słupsk
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: figurel » czw lip 24, 2008 20:34
			
			
			
			
			damcio151 pisze: 
 no nic ... trzeba odpiąć pin w ECU ...
 
leo... pisze:tak czy inaczej - najlepiej pin z info o prędkości jazdy auta  out z ECU 

 
A który  pin w schemacie mojego ECU odpowiada za sygnał prędkości? Może też bym go odpiął?

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								damcio151							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » czw lip 24, 2008 20:38
			
			
			
			
			figurel, u Ciebie pin 51 ... kabelek zawsze niebiesko-biały
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Daniel84							
- Użytkownik
  
- Posty: 275
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Daniel84 » śr lip 30, 2008 18:35
			
			
			
			
			udało mi się fajnie i dobrze wyczyścić nastawnik 

 jestem zadowolony z efektu końcowego 

 jeden problem ale niewiem czy to problem ale przy zmianie biegów przez jakąś sekundę zostaję na obrotach, a potem spada. Spada dość szybko do 1000 potem pomału do tych 850  no ale i tak jestem bardzo zadowolony mogę spokojnie nad morze jechać 

<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								diaz34							
- Użytkownik
  
- Posty: 280
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: diaz34 » śr mar 04, 2009 19:58
			
			
			
			
			Czy moze byc winą brudny nastawnik nawet gdy auto nierowno czasem chodzi na wolnych obrotach a glownie to telepie czasem przy przyspieszaniu przy ok 1800rpm ale nie zawsze nieraz rowno ciagnie a jest to audi B4 1z bo przecierz na wolnych obrotach to nic nie pomorze odlaczenie linki od skrzyni czy sie myle??
			
									
									
		
		
				Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » śr mar 04, 2009 22:08
			
			
			
			
			diaz34,  na wolnych odlaczenie predkosciomierza nic nie da
audi z ktorego roku jest i na jakiej przeplywce?
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								diaz34							
- Użytkownik
  
- Posty: 280
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: diaz34 » śr mar 04, 2009 23:46
			
			
			
			
			rok 93 przeplywka chyba pierburg. Gdyby to byla wina nastawnika to mogla by nie rowno chodzic rowniesz na jalowym??
			
									
									
		
		
				Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » czw mar 05, 2009 08:49
			
			
			
			
			diaz34,  jesli 93 to jakos nie chce mi sie wierzyc ze tam pierburg jest, sprawdz dokladnie
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								piter87							
- Nowicjusz
  
- Posty: 8
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 17:01
- Lokalizacja: Kościerzyna/Gdańsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter87 » śr maja 06, 2009 21:42
			
			
			
			
			Czy ktoś ma może foto miejsca lokalizacji twj wtyczki do wypięcia w modelu z linką gazu tj. Passat b4 ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » śr maja 06, 2009 21:49
			
			
			
			
			piter87,  nie bo tam na 90% jest linka 

 
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								piter87							
- Nowicjusz
  
- Posty: 8
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 17:01
- Lokalizacja: Kościerzyna/Gdańsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter87 » śr maja 06, 2009 23:06
			
			
			
			
			Adamm pisze:piter87, nie bo tam na 90% jest linka 

 
ale 10% zostaje  
 
 
To może opisowe miejsce lokalizacji bo znalazłem kilka tego typu wtyczek ?
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 teoemi
- Nowicjusz
  
- Posty: 1
- Rejestracja: czw sie 27, 2009 10:54
- Lokalizacja: Katowice
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: teoemi » czw sie 27, 2009 11:21
			
			
			
			
			podlacze sie pod temat i pozwole zapytac, poniewaz przy rozbiorce nastawnika utknalem w martwym punkcie. Cala operacje przeprowadzam wedlug instrukcji z pdf'a jednak nie rozumie jednej rzeczy 
"Następnie usunąć śrubę typu Torx na środku i nacisnąć na sześciokątną śrubę tak, żeby poluzować czujnik od pierścienia. Uwaga: nie uszkodzić czujnika przez użycie zbyt dużej siły podczas poluzowywania ramienia czujnika."
 
 
gdzie mam nacisnac?? naciskajac na szesciokatna srobe na srodku nic sie nie dzieje i nie wiem jak mam oddzielic ta gorna plytke od dolnej czesci nastawnika (przewody sa rozlaczone i wszystko mam rozkrecone) 
czekam na jakies wskazowki
pozdrawiam
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
- V.I.P.
  
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » czw sie 27, 2009 14:36
			
			
			
			
			teoemi, zaloz klucz 10 i obracaj w jedna lub w druga strone az wskazowka czujnika sie zatrzyma, jak poczujesz opor to pchaj dalej ale z wyczuciem az sie ruszy
ta wskazowka siedzi na stozku
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								c-kozi							
- Mały gagatek
  
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: c-kozi » sob wrz 05, 2009 22:27
			
			
			
			
			Witam
SZukam i szukam wszyscy pisza ze czyszcza ten nastawnik ale nie pisza jak sie do tego zabrac ???
Dodam jeszcze ze mam takie obiawy jak piszecie tylko nie wypinam kabli ze skrzyni bo u mnie dojsc do skrzyni to istny koszmar (wczesniaj mialem 2 golfy to byla bajka a teraz mam VW sharan no i non stop cos ) wiec wole zaczac od nastawnika.
Prosze o pomoc w tym temacie, z gory dziekuje
PS
a jak jak nie ma chetnych to prosze o wskazowki gdzie moge znalezc kogos kto mi to zrobi we Wroclawiu.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 figurel
- Użytkownik
  
- Posty: 281
- Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
- Lokalizacja: Słupsk
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: figurel » ndz wrz 06, 2009 07:58
			
			
			
			
			c-kozi pisze:pisza ze czyszcza ten nastawnik ale nie pisza jak sie do tego zabrac ???
.
E tam, o czyszczenie nastawnika jest dużo na różnych forach, ja posiłkowałem się tym:  
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości