Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Koza893							
- Nowicjusz
  
- Posty: 37
- Rejestracja: sob lip 05, 2008 12:27
- Lokalizacja: Ostrołęka
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Koza893 » czw kwie 16, 2009 20:11
			
			
			
			
			Witam mam problem z zapalaniem na ciepłym silniku(dlugo kręci)jest to silnik ALH 90km.Czytałem dużo na forum ale opinie są rózne.Chciałbym sie zapytac o co chodzi z tą regulacja dawki paliwa vagiem?Czy da sie to zrobić samemu i w jaki sposób?Jestem z okolic Ostrołęki?Koleś z łomży chce wgrać ten soft czy mapkę za 500zł.Czy mozna to zrobić gdzies taniej?
			
									
									
		
		
				Mój Golfik     http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=183618
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								miś fazi							
- _
  
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: miś fazi » czw kwie 16, 2009 20:16
			
			
			
			
			ale najpierw podstawowa rzecz , czujnik temperatury płynu masz ok ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 banan1
- Mały gagatek
  
- Posty: 129
- Rejestracja: wt lis 18, 2008 09:45
- Lokalizacja: lublin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: banan1 » czw kwie 16, 2009 20:22
			
			
			
			
			Własnie, zacznij od czujnika temparatury ciechy chlodozacej, jak jest uszkodzony, bedzie trzeba wymienic na nowy i powinno byc wszystko ok
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Koza893							
- Nowicjusz
  
- Posty: 37
- Rejestracja: sob lip 05, 2008 12:27
- Lokalizacja: Ostrołęka
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Koza893 » czw kwie 16, 2009 20:37
			
			
			
			
			A możecie powiedzieć gdzie  znajduje się ten czujnik?
			
									
									
		
		
				Mój Golfik     http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=183618
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								miś fazi							
- _
  
- Posty: 6627
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
- Lokalizacja: Nowy Sącz
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: miś fazi » czw kwie 16, 2009 20:40
			
			
			
			
			jest w króćcu przy głowicy , patrz na wąż idący z górnego króćca chłodnicy w strone silnika , tam na końcu węża przy głowicy
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								EnJoy							
- .:DUB WAY:.
  
- Posty: 1386
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
- Lokalizacja: Tychy
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: EnJoy » czw kwie 16, 2009 23:50
			
			
			
			
			Koza893 pisze:A możecie powiedzieć gdzie znajduje się ten czujnik?
mniej więcej w tym miejscu gdzie pokazuje żółta strzałeczka, bardziej od tyłu silnika...
 
chociaż moim zdaniem to korekcja dawki startowej i tak będzie potrzebna..
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
- Lord GTI
  
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » pt kwie 17, 2009 00:06
			
			
			
			
			Czujnik nic niema do palenia na ciepło.Jezeli bedzie uszkodzony to bedzie podawał niższe wartości i bedzie wiekrza dawka to wtedy nawet na uszkodzonym powinien lepiej odpalać. Jezeli bys miał uszkodzony i na zimno by źle odpalał to ma to wpływ i wtedy jest sens go wymieniać. na ciepłym nie ma wpływu na odpalanie, na uszkodzonym miał być nawet lepiej niz na sparwnym w twoim przypadku- i wtedy by było też więkrze spalanie przez wzbogacenie dawki paliwa. Wiec w twoim przypadku masz mapki do zmiany. Po co od razu wymieniać. Vagiem rano wchodzisz w grupe 007 bez odpalenia silnika i patrzysz jaka jaka temp. widzi ecu- powinna byc podobna do otoczenia. Jak rozgrzejesz powinna byc podobna do tej co pokazuje na zegarach czyli ok 90st+- 5st. Zmianę map najlepiej połączyć ze zrobieniem softu- ta sama robota i bedzie ładnie za... lał i ładnie bedzie palił na ciepło  

					Ostatnio zmieniony pt kwie 17, 2009 00:13 przez 
PinkFloyd, łącznie zmieniany 5 razy.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Koza893							
- Nowicjusz
  
- Posty: 37
- Rejestracja: sob lip 05, 2008 12:27
- Lokalizacja: Ostrołęka
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Koza893 » pt kwie 17, 2009 00:47
			
			
			
			
			Kolego możesz mi napisać co to jest ten vag i jak sie to podłącza bo ja jestem lalik w tych sprawach 

 czy to chodiz o podłaczenie laptopa z jakimś specjalnym programem i kablem???
Mój Golfik     http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=183618
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
- Lord GTI
  
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » pt kwie 17, 2009 00:52
			
			
			
			
			Koza893 pisze:Kolego możesz mi napisać co to jest ten vag i jak sie to podłącza bo ja jestem lalik w tych sprawach 

 czy to chodiz o podłaczenie laptopa z jakimś specjalnym programem i kablem???
 
Tak.  Ale jak słabo pali na ciepło mozna zrobić taki myk. Spóbuj zregenerować rozrusznik i zamontowac akumulator  z pradem rozruchowym powyżej 700A ( wg EN ) czasami pomaga. Jak nie to mapy do zmiany. 
[ Dodano: Pią 17 Kwi, 2009 ]
Kup ten- dobra cena i sie przyda na przyszłośc 
http://moto.allegro.pl/item608273693_va ... 0sold.html
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Koza893							
- Nowicjusz
  
- Posty: 37
- Rejestracja: sob lip 05, 2008 12:27
- Lokalizacja: Ostrołęka
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Koza893 » pt kwie 17, 2009 01:01
			
			
			
			
			Kolego a możesz napsiać skąd można ściągnać ten program vag i skad wziąść właściwy kabel? 
[ Dodano: 17 Kwi 2009 01:01 ]
Oj sory kabel już wysłąłeś link
			
									
									
		
		
				Mój Golfik     http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=183618
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
- Lord GTI
  
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » pt kwie 17, 2009 01:06
			
			
			
			
			Koza893 pisze:Kolego a możesz napsiać skąd można ściągnać ten program vag i skad wziąść właściwy kabel? 
[ Dodano: 17 Kwi 2009 01:01 ]
Oj sory kabel już wysłąłeś link
Program mogę wysłac ci na maila do tego kabla
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości