duże zadymienie, wydech przelotowy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

duże zadymienie, wydech przelotowy

Post autor: VWjowiec » wt wrz 02, 2008 14:23

mam takie pytanko:
od pewnego czasu mam u siebie wydech przelotowy 2,5 cala od turbiny do ostatniego tłumika oryginalnego z benzyny. Wczesniej nie widziałem czy dymi bo wydech kończył sie po swapie na środku bez zadnych tłumików wiec nie wiem czy tez tak dymił.
Turbina została zregenerowana, silnik nie był jeszcze dotykany, nic nie przerabiane, wczesniej na biegu jałowym dymił teraz brak zadymienia natomiast jak jade teraz to dymi ale w porównaniu do wczesniej o wiele mniej, czy to uszczelniacze, czy może tak ma być przy przelotowym wydechu? Co radzicie zrobić jesli tak ma być? załozyć tłumik oryginalny z diesla?

next pytanie:
przy zakładaniu turbiny ukręcił mi sie czujnik temperatury na turbinie i od tego czasu silnik gdy jest zimny zapala a gdy jest rozgrzany są wielkie problemy, czy to wina czujnika?



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt wrz 02, 2008 14:37

VWjowiec pisze:czy może tak ma być przy przelotowym wydechu? Co radzicie zrobić jesli tak ma być? załozyć tłumik oryginalny z diesla?
To chyba nic nie ma do rzeczy, tłumik diesla jest chyba bardziej wytłumiony niż benzynowy odpowiednik ale głowy za to nie daję... Tłumik nie ma znaczenia jeśli kopci to tylko wina silnika, tłumik ma za zadanie wytłumić spaliny i odprowadzić je w tył auta... Czy przelot czy seria nie ma to znaczenia jeśli kopci...

Na jaki kolor ci dymi ?? Ubywa ci olej ??



Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » wt wrz 02, 2008 17:08

Lukas-182 pisze:
VWjowiec pisze:czy może tak ma być przy przelotowym wydechu? Co radzicie zrobić jesli tak ma być? załozyć tłumik oryginalny z diesla?
To chyba nic nie ma do rzeczy, tłumik diesla jest chyba bardziej wytłumiony niż benzynowy odpowiednik ale głowy za to nie daję... Tłumik nie ma znaczenia jeśli kopci to tylko wina silnika, tłumik ma za zadanie wytłumić spaliny i odprowadzić je w tył auta... Czy przelot czy seria nie ma to znaczenia jeśli kopci...

Na jaki kolor ci dymi ?? Ubywa ci olej ??

Ubywał olej gdy turbina była padnięta, teraz nie wiem jak jest bo praktycznie nie jezdze autem, odpalam go sporadycznie, nie dymi na niebieski, dymi raczej na czarno

A jeśli chodzi o to zapalanie na ciepłym silniku to sie dowiedziałem ze jednak to ten czujnik ma na to wpływ



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości