ATD jak zimny to chodzi na 3 cylindry

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maremich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 18:31
Lokalizacja: Koło

ATD jak zimny to chodzi na 3 cylindry

Post autor: maremich » czw kwie 10, 2008 21:46

witam,jak w temacie dopoki nie osiagnie temperatury okolo 90 stopni to pracuje tak jakby chodzil na 3 cylindry,czasami cos go kopnie i jest ok,w momencie rozruchu na zimnym zapala dobrze na 4cyl. ,jednak gdy sie da gazu powyzej 1200obrotow to zaczyna go telepac i tak do momentu jak zlapie temperature okolo 90 stopni,dymu raczej malo ,brak bledow na vagu,nieraz po wylaczeniu zaplonu i ponownym odpaleniu na chwile mu przechodzi,po nagrzaniu ma moc .,zauwazylem jeszcze ze gdy motor zle pracuje to komputer pokazuje wieksze zuzycie paliwa o okolo 0,5l.,co to moze byc?,czy pompowtrysk?,i czemu jest to zalezne od temperatury, prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony czw kwie 10, 2008 21:48 przez maremich, łącznie zmieniany 1 raz.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: ATD jak zimny to chodzi na 3 cylindry

Post autor: mirass » pt kwie 11, 2008 00:07

maremich pisze:witam,jak w temacie dopoki nie osiagnie temperatury okolo 90 stopni to pracuje tak jakby chodzil na 3 cylindry,czasami cos go kopnie i jest ok,w momencie rozruchu na zimnym zapala dobrze na 4cyl. ,jednak gdy sie da gazu powyzej 1200obrotow to zaczyna go telepac i tak do momentu jak zlapie temperature okolo 90 stopni,dymu raczej malo ,brak bledow na vagu,nieraz po wylaczeniu zaplonu i ponownym odpaleniu na chwile mu przechodzi,po nagrzaniu ma moc .,zauwazylem jeszcze ze gdy motor zle pracuje to komputer pokazuje wieksze zuzycie paliwa o okolo 0,5l.,co to moze byc?,czy pompowtrysk?,i czemu jest to zalezne od temperatury, prosze o pomoc.
możliwe ze któraś pompka pada


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Łukasz_Mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Łukasz_Mk2 » pt kwie 11, 2008 01:18

Tak jak kolega napisał. Ale dziwne ze błedów nie ma?


"VW nie dla Idiotów"

[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]

[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]

maremich
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 18:31
Lokalizacja: Koło

Post autor: maremich » pt kwie 11, 2008 20:37

witam,dzisiaj podlaczyli mi auto pod inny program i wyszly bledy z 2 pompowtrysku-cos z opornoscia cewki,czy musze wymieniac caly pompowtrysk ?czy mozna wymienic sama cewke albo w jakis sposob to zregenerowac?,auto ostatnio troche stalo -ktos zasugerowal mi ze moze cos tam sie ;zastalo,przyrdzewialo itp. zeby to jakos przeczyscic albo wlozyc do myjki ultradzwiekowej ,czy to mozliwe ? czy sprobowac odkrecic cewke i zaryzykowac , z gory dziekuje za odpowiedzi.

[ Dodano: 13 Kwi 2008 21:12 ]
witam ,wyjalem 2 pompowtrysk wlozylem do myjki ultradzwiekowej i zamontowalem ponownie no i poprawilo sie ale nie do konca,jezdzi niby normalnie nie szarpie ale na wolnych obrotach chodzi tak jakby na 3cyl(juz mnie wnerwia),przypomne ze przedtem na wolnych po nagrzaniu bylo ok. ,juz bledy nie wchodza ,moze trzeba jakas regulacje zrobic ?,wy napewno wiecie jak to wykonac...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości