Strona 6 z 9

A,B,C Ksenonu

: sob sie 24, 2013 00:57
autor: haxigi
To co ja mam to jest 5000K, w deszczu światło nie było wchłaniane w drogę na szczęście, ale 4300 bardziej by mi się podobało. No i tym razem H7 bez R wezmę spróbuję.
Nigdy bym nie chciał barwy wyższej niż 5000K, a ludzie z 6000 i więcej mnie rozbrajają ;-)

A,B,C Ksenonu

: ndz sie 25, 2013 14:36
autor: skaktus
Szwagier Megance miał wymienione przez dresa palniki na 6K, jednak świeciły jak 8K. Zaproponowałem mu zmianę na 4,3K no-name. Nie był przekonany bo jednak wolał białe światło niż nieco żółtawe. Po zmianie i trasie w nocy stwierdził że zmiana na 4,3 to strzał w 10.

A,B,C Ksenonu

: pn wrz 02, 2013 22:22
autor: haxigi
ok, jeszcze jakby kogoś interesowało różnica H7R i H7 w pryzmacie:

po lewej 8000K H7, po prawej 5000K H7R
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

po prawej H7 8kK (troszkę krzywo żarówkę wsadziłem) po lewej 5kK h7R:

Obrazek


Mimo, że jest to 8k droga była na biało oświetlana, a nie na niebiesko. O wiele przyjemniej niż w przypadku 5k h7R

A,B,C Ksenonu

: ndz wrz 15, 2013 17:53
autor: skaktus
8K na biało ? Coś ci się pomerdało. 5K jest barwą białą, najbardziej zbiżoną do światła dziennego, dającego dużo światła (około 2800 lumenów), gdzie 4300K daje około 3200 lumenów. Barwa 8000K jest dla kozaków z osiedla, w deszczu przy tym nie da się jeździć - nic nie widać. Być może chińczyk swoimi małymi rączkami włożył do pudła nie to co miało być (często spotykana sytuacja) i zamiast 8000 masz 6000. Nie mniej jednak jeśli ktoś sobie ceni komfort jazdy, ilość światła i dobre oddawanie barw wybiera 4300 lub 5000K max. Producenci markowych aut nie dają więcej jak 5000K bo wiedzą że to nie ma sensu.

Tak czy siak, jak cie zobaczą gliniarze szybko cie obczają że coś jest nie tak.

A,B,C Ksenonu

: pn wrz 16, 2013 21:37
autor: haxigi
no możliwe, że nakleili 8000K na 6000K, ale droga była ślicznie na biało oświetlona. Była, bo nie mam już hidu tylko normalne żarówki :)

A,B,C Ksenonu

: pn wrz 23, 2013 09:37
autor: RA_FEEL_IT!
pytanie mam, czy zapalając światła zaświecić powinna para xenonów czy pojedynczo tzn. na pozycji 1wsze na mijania 2gie?
kupiłem samochód i chyba facet namieszał w kablach...

Re: Odp: A,B,C Ksenonu

: pn wrz 23, 2013 09:45
autor: cinek2004
Oba na raz :)

A,B,C Ksenonu

: pn wrz 23, 2013 20:00
autor: driven1
Chcę założyć takie światełka do MK4.
Żarniki 6000-8000k.
Przetwornice już mam.
Co mi jeszcze potrzeba i czy będzie spokój z kolesiami w mundurkach?
http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf- ... -5977.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: A,B,C Ksenonu

: czw lis 28, 2013 21:17
autor: perki
driven1 pisze: Co mi jeszcze potrzeba i czy będzie spokój z kolesiami w mundurkach?
ori lampy pod xeon z homologacją
samopoziomowanie
spryski reflektorów

A,B,C Ksenonu

: pn kwie 14, 2014 10:31
autor: PatrykSuchy
Czy ktos kto nie ma samopoziomowania, ale ma ori lampy i spryski miał problem z policją lub przeglądzie?

Re: A,B,C Ksenonu

: wt cze 24, 2014 23:34
autor: Krzychu_14
PatrykSuchy pisze:Czy ktos kto nie ma samopoziomowania, ale ma ori lampy i spryski miał problem z policją lub przeglądzie?
Tak

A,B,C Ksenonu

: pt cze 27, 2014 18:11
autor: RA_FEEL_IT!
PatrykSuchy, passat b5fl, ori lampy W8 ksenon, brak sprysków, brak samo poziomowania - nie miałem nigdy problemów ani z policją ani z przeglądem, zależy na kogo trafisz :smirk:
Oczywiście zalecam nie brać przykładu i mieć spryski i samo poziomowanie :bigok:

A,B,C Ksenonu

: czw lip 03, 2014 08:03
autor: czarekcw
A ktoś wie jak władza patrzy na lampy xenonowe (z homologacją) bez sprysków ale o zmniejszonej mocy? Bo teraz w nowych autach nie ma często sprysków a xenon siedzi :)

A,B,C Ksenonu

: czw lip 03, 2014 15:42
autor: nanab
Jak fabrycznie nie było sprysków to nie mogą się doczepić.