Golf 2.3 vr5 150km

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dziabo15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lut 07, 2020 19:09
Kontakt:

Golf 2.3 vr5 150km

Post autor: Dziabo15 » pn kwie 06, 2020 21:40

Witam grupowiczów, od pół roku jestem w posiadaniu golfa mk4 2.3 vr5 150km, po wymianie silnika odpala perfekcyjnie jednak na wolnych obrotach silnik strasznie szarpie, chodzi jakby tracił iskrę na cylindrach przy czym od czasu do czasu spadną mu obroty. Dodam że jestem początkujący w tych tematach oraz był to mój pierwszy samodzielnie wymieniony silnik, wszystkie kostki podpięte na swoje miejsca tak samo kable WN. Po zbadaniu komputerem wykazało błąd przepustnicy czy to może być przyczyną tego że silnik tak pracuje czy jednak szukać coś przy układzie zapłonowy (świece, KABLE WN, cewka, moduł zapłonowy)? Za odpowiedzi dziękuję i pozdrawiam 😁



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Re: Golf 2.3 vr5 150km

Post autor: muszkatobiasz » wt kwie 07, 2020 22:35

przepustnica może robić takie cyrki ale sprawdź wszystkie podciśnienia



Dziabo15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lut 07, 2020 19:09
Kontakt:

Re: Golf 2.3 vr5 150km

Post autor: Dziabo15 » pt kwie 10, 2020 17:27

Okej dzięki, bo właśnie podpisałem go pod kąpa i wyskoczył błąd przepustnicy czyli bardzo prawdopodobne lewe powietrze ale i tak dzięki za odpowiedź 😁



Dziabo15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lut 07, 2020 19:09
Kontakt:

Re: Golf 2.3 vr5 150km

Post autor: Dziabo15 » sob kwie 11, 2020 15:57

Podciśnienia sprawdzone, cały układ dolotowy sprawdzony, była mała nieszczelność, po uszczelnieniu dalej to samo, podczas jazdy przerywa od 1,5-3 tyś obrotów, na wolnych tak samo silnik telepie się i czasami uskoczy z obrotów, ktoś jeszcze ma jakieś pomysły co to może być?



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Re: Golf 2.3 vr5 150km

Post autor: muszkatobiasz » sob kwie 11, 2020 23:04

cewki świece zobacz na którym cylindrze wypada zapłon w momencie telepania odłącz cewkę po kolei z cylindrów i zobacz na którym niema różnicy w pracy silnika



Dziabo15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lut 07, 2020 19:09
Kontakt:

Re: Golf 2.3 vr5 150km

Post autor: Dziabo15 » wt kwie 21, 2020 12:29

Okej dzięki za radę zaraz to sprawdzę bo wszystko przekopane, lewego powietrza nie ciągnie, świece nowe tylko sprawdzić przebicia na kablach wn i cewka bo jako jedyne to już podejrzewam



Dziabo15
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt lut 07, 2020 19:09
Kontakt:

Re: Golf 2.3 vr5 150km

Post autor: Dziabo15 » pn kwie 27, 2020 18:40

Problem dalej taki sam, świece nowe, sprawdzana po kolei iskra na każdym cylindrze, cewka sprawdzana, lewego powietrza nie ciągnie, silnik dalej telepie i zauważyłem że spalanie tymczasowe jest na poziomie 43.4 litra/100km,czasami nie chce zapalić tylko kręci i przy końcu kręcenia jak już przekręcam kluczyk strzela z wydechu, mój majster z praktyk powiedział że to może być wina czujnika położenia wału że takie coś się dzieje i że wariuje na obrotach, pytanie do grupowiczów czy to może być na 100% czujnik położenia wału czy gdzie indziej szukać przyczyny? Pozdrawiam



bolo9823
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: czw kwie 19, 2018 14:29
Auto: Volkswagen Golf 4 1.9 TDI ALH

Re: Golf 2.3 vr5 150km

Post autor: bolo9823 » wt kwie 28, 2020 00:51

Ja kiedys miałem podobne objawy i własnie spalanie masakr okazało sie ze sonda lambda. Nie wiem czy to cos pomoze :/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości