Programowanie pilota

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Programowanie pilota

Post autor: Niemiec » czw sie 23, 2007 23:02

Witam. Troche szukałem takiego tematu na forum i żadnych dokładnych informacji nie znalazłem.
Chodzi mi o zaprogramowanie pilota,żeby działał centralny zamek, alarm itp.
Słyszałem że przekręca się kluczyk w stacyjce (nie wiem ile razy) i coś naciska na pilocie i coś tam jeszcze.
Zna ktoś może szczegóły tej procedury??
Jak by to miało znaczenie to chodzi mi o pilot do MK4 z 99roku (scyzoryk)


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Meduza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:09
Lokalizacja: Francja (jeszcze)

Post autor: Meduza » pt sie 24, 2007 17:24

Jeśli nie masz książki to zapytam kolegę czy mogę pożyczyć. Jeśli masz np. w niemieckim lub francuskim to mogę ci strone przetłumaczyć bo napewno tam jest coś napisane o ile sobie dobrze przypominam jak mój pilocik się zepsuł. Pozdrawiam


Dzięki

manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » pt sie 24, 2007 17:29

Niemiec pisze:Witam. Troche szukałem takiego tematu na forum i żadnych dokładnych informacji nie znalazłem.
Chodzi mi o zaprogramowanie pilota,żeby działał centralny zamek, alarm itp.
Słyszałem że przekręca się kluczyk w stacyjce (nie wiem ile razy) i coś naciska na pilocie i coś tam jeszcze.
Zna ktoś może szczegóły tej procedury??
Jak by to miało znaczenie to chodzi mi o pilot do MK4 z 99roku (scyzoryk)
czy ten pilot jest nowy. czy stary i sie rozkodowal?



Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » pt sie 24, 2007 23:13

Dopasowywanie nowego dodatkowego kluczyka - Od modelu z roku 1999
– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu.

Zaczerpnięte z zaprzyjaźnionego forum vw-passat. Robiłem takie dopasowanie u siebie i działa w 100%. Pozdro


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

OZW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob lip 07, 2007 02:27
Lokalizacja: Dublin

Post autor: OZW » sob sie 25, 2007 17:10

A czy zadzialalaby ta metoda, gdy mam zwykly kluczyk z latareczka i osobno pilota do centralnego i alarmu, a chcialbym kupic i dorobic scyzoryk??

MK4 1999r



Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » ndz sie 26, 2007 18:11

Jeśli fabrycznie był scyzoryk i zaginął gdzieś w akcji to bez problemu da sie zakodować scyzoryk. Ale jak autko ma centralny fabryczny ale zwykłe kluczyki to nie wiem czy moduł komfortu obsługuje centralny z pilota... trzeba sprawdzić model modułu komfortu.


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » śr sie 29, 2007 23:00

m_maryszczak dzięki wielkie, o to mi chodziło
zasłużony punkcik :)
Ostatnio zmieniony śr sie 29, 2007 23:01 przez Niemiec, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

xisio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:56
Lokalizacja: Limerick

Post autor: xisio » wt wrz 18, 2007 02:15

m_maryszczak pisze:trzeba sprawdzić model modułu komfortu.
a jak go znalesc i sprawdzic ? i jakie obsluguja a jakie nie modele?



daniellw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pn lis 01, 2004 21:56
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: daniellw » wt wrz 18, 2007 10:19

modul komfortu umieszcony jest w kokpicie miedzy kolumna kierownicza a skrzynka bezpiecznikow, zeby sie do niego dostac trzeba odkrecic oslone nad pedalami, a zeby zobaczyc oznaczenie na module najlepiej poswiecic latarką i uzyc malego lusterka na kawalku drutu bo reka to tam raczej nie wejdzie (napis jest od gory i nie latwo go odczytac).
moj modul komfortu ma symbol 1JO 959 799 Q i nie ma funkcji pilota. Z tego co wiem model 1JO 959 799 AH ma pilota i wyglada tak http://allegro.pl/item244490968_modul_k ... l_ah_.html

Sam jestem zainteresowany dorobieniem kluczyka scyzoryk , musze wiec zaopatrzec sie we wlasciwy modul, ale ... ten modul AH ma dwa gniazda a moduł Q jedno, jak to wszystko podlaczyc?

pozdrawiam



greg

Post autor: greg » wt wrz 18, 2007 11:22

daniellw, jest instrukcja

[ Dodano: Wto Wrz 18, 2007 11:23 am ]
tu masz przykłądową bo jest kilka http://www.halwax.net/gerhard/ffb.htm#Tips%20&%20Tricks:

[ Dodano: Wto Wrz 18, 2007 11:32 am ]
mam jeszcze jedną (na dysku)łąniejszą z fotkami ale po japońsku i nie mogę się zalogować do forum zeby dać linka



Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » wt wrz 18, 2007 17:37

Jest jeszcze jedna opcja bez rozkręcania..... VAGiem można zczytać przecież kod literowy sterownika w tym przypadku modułu komfortu.


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ThoMass » wt lip 22, 2008 18:01

Moze troche lamerskie pytanko, czy istnieje mozliwosc zakodowania immo poprzez jakas kombinacje czy tylko podlaczanie pod kompa. Bo rozumiem, ze z pilotem scyzorykiem mozna sobie jakos poradzic, jak napisal:
m_maryszczak pisze:Dopasowywanie nowego dodatkowego kluczyka - Od modelu z roku 1999
– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu.

Zaczerpnięte z zaprzyjaźnionego forum vw-passat. Robiłem takie dopasowanie u siebie i działa w 100%. Pozdro
Na codzien mam oddzielny alarm z pilotem i teraz pytanie czy jak uda mi sie zakodowac pilot scyzoryk to czy nie namiesza mi to w alarmie. Bo pewny nie jestem co do modulu komfortu w moim gofrze. Prosilbym o jakies ciekawe podpowiedzi.



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » wt lip 22, 2008 20:09

ThoMass pisze:Moze troche lamerskie pytanko, czy istnieje mozliwosc zakodowania immo poprzez jakas kombinacje czy tylko podlaczanie pod kompa. Bo rozumiem, ze z pilotem scyzorykiem mozna sobie jakos poradzic, jak napisal:
no troche lamerskie pytanie to jest;]. Oczywiscie, ze sie nie da.Jakby sie tak dalo, to immo nie bylo nic warte.

Na codzien mam oddzielny alarm z pilotem i teraz pytanie czy jak uda mi sie zakodowac pilot scyzoryk to czy nie namiesza mi to w alarmie. Bo pewny nie jestem co do modulu komfortu w moim gofrze. Prosilbym o jakies ciekawe podpowiedzi.[/quote]


A teraz jaki masz klucz, tez scyzoryk? jesli miales wczesniej scyzoryk, a w nim zamek centralny to nie bedzie zadnego problemu.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt lip 22, 2008 20:30

m_maryszczak pisze:Dopasowywanie nowego dodatkowego kluczyka - Od modelu z roku 1999
– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu.

Zaczerpnięte z zaprzyjaźnionego forum vw-passat. Robiłem takie dopasowanie u siebie i działa w 100%. Pozdro
immo to dopasuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości