Strona 1 z 2
					
				Uszkodzona sonda??
				: sob kwie 14, 2007 15:58
				autor: JohnnyBravo
				Witam!
Mam pytanie...Czy sonda która pokazuje ciągle napięcie 1V jest uszkodzona??
			 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 16:29
				autor: pszczyna
				Raczej tak bo wartości powinne być zmienne
NP silnik 1.8 ANN /ANP/AAM/ABS/ADZ                   LAMBDA 0.97-1.03  zmiana0.03
			 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 16:33
				autor: Paweł Marek
				JohnnyBravo pisze:Czy sonda która pokazuje ciągle napięcie 1V jest uszkodzona??
prawdopodobnie uszkodzona. Ewentualnie mieszanka jest za bogata z innych przyczyn niezależnych od sondy.
 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 16:41
				autor: kiss
				Powinno przeskakiwać pomiędzy 100 a 800 mV.
			 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 17:58
				autor: pilot 1707
				czy jest różnica między sondą 036 906 262 F 12V
                              a sondą   036 906 262 D 12V
			 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 18:06
				autor: JohnnyBravo
				"Ewentualnie mieszanka jest za bogata z innych przyczyn niezależnych od sondy."
np jakich ????
			 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 20:14
				autor: Paweł Marek
				na przykład zepsuł się czujnik temperatury i ECU dawkuje paliwao jak na ssaniu, czyli dużo.
			 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 20:27
				autor: tomyart
				Ja sie podepne, czy po odłączeniu sondy powinna byc "widoczna" jakas zmiana w pracy silnika np. wzrost obrotow?
			 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 20:38
				autor: pszczyna
				pilot 1707 pisze:czy jest różnica między sondą 036 906 262 F 12V
                              a sondą   036 906 262 D 12V
036 906 262F jest to sonda za katalizatorem w 
16/16V AUS AZD ATN-bo przed katalizatorem jest 
036 906 262 J
A w 
FABI 036 906 262 F jest jako przed katalizatorem 
zaś 
036 906 262 D może być ta sama lecz z inną długością kabla -tak to nie stety VW ma popiepszone
 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 20:38
				autor: Paweł Marek
				W moim starym silniku 2E nic od razu się nie dzieje, po przejechaniu kawałka ma gorszą elastyczność i praktycznie tyle, na dłuższym odcinku (ok 500 km) przejechanym z urwanym kablem sondy nie stwierdziłem nawet wzrostu spalania. 
Ale zwykle komputer powinen przejść w tryb awaryjny, auto więcej palić i być słabsze. Trochę to muszą być indywidualne objawy zależne od typu wtrysku.
			 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 20:40
				autor: pszczyna
				tomyart pisze:Ja sie podepne, czy po odłączeniu sondy powinna byc "widoczna" jakas zmiana w pracy silnika np. wzrost obrotow?
Nie koniecznie ja jeździłem z zepsutą sondą lecz auto ŻARŁO jak smok
 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 21:07
				autor: JohnnyBravo
				czujnik albo ESU....tylko jak podpinam pod komputer to nie pokazuje zadnego błędu oprócz tego że na sondzie jest cały czas 1V...czyli czujnik i ECU sa w porządku???
			 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 21:25
				autor: tomyart
				dzieki, juz nie zasmiecam tematu zeby nie mieszac 

 
			
					
				
				: sob kwie 14, 2007 23:04
				autor: JohnnyBravo
				czujnik albo ESU....tylko jak podpinam pod komputer to nie pokazuje zadnego błędu oprócz tego że na sondzie jest cały czas 1V...czyli czujnik i ECU sa w porządku???