Do czego sluza te elementy turbiny?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Do czego sluza te elementy turbiny?

Post autor: KoguT » wt kwie 10, 2007 14:25

Witam interasuje mnie do czego służy ten "baniaczek" i ta sruba regulacyjna pod nim??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2007 15:20 przez KoguT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 14:31

to jest kierownica i gruszka.......jak chcesz wiedzieć więcej to pogadaj z cowboy i rob555, ogólnie chodzi o to , że podciśnienie wytworzone przez zaworek n75 wsysa membranę w gruszce i membrana ciągnie za sobą kierownice , które regulują łopatki w turbinie



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » wt kwie 10, 2007 14:40

a tak na rozum zwyklego uzytkownika samochodu?? :P
a czy tą regulacją można wyregulowac turbine zeby rozkrecala sie wczesniej??
bo mam w samochodzie tak do 1800obr/min turbo dziure...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 14:42

KoguTek pisze:a czy tą regulacją można wyregulowac turbine zeby rozkrecala sie wczesniej??
nie można.... masz tdi ??Jeżeli tak to zastosuj oporniczek :bigok:



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » wt kwie 10, 2007 14:42

i dopiero przy okolo 2500obr czyc ze auto ciagnie...
poczatek jest lipny okropnie...

[ Dodano: 10 Kwi 2007 14:43 ]
oporniczek??
czyli co??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 14:48

KoguTek pisze:oporniczek??
czyli co??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=435 , bo rozumiem że masz tdi ??tyle że wtedy jakbyś jeździł ciągle na nim to autko będzie troche więcej palić ......jakieś 1l.......Jak chcesz , żeby paliło tyle ile teraz , to zapodaj mu virusa :bigok: , wtedy autko będzie miało kopa :okej:
Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2007 14:51 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » wt kwie 10, 2007 14:51

tak tak tdi



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 14:55

KoguTek pisze:tak tak tdi
to montuj opornik :bigok: , teraz co niektórzy planują jeszcze wrzucenie opornika do kompa , żeby podnieść ciśnienie :okej:



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt kwie 10, 2007 16:29

KoguTek pisze:bo mam w samochodzie tak do 1800obr/min turbo dziure...
O MATKO!!! człowieku tak nie wolno!!! poniżej 1800 TDI nie wolno butować !!!! w ogóle nie powinno sie tak jeździć ale delikatnie wolno to nie benzyna.. zarzniesz go...

[ Dodano: 10 Kwi 2007 16:30 ]
powinieneś utrzymywać obroty na poziomie 2 tys przy normalnej jeździe dynamika naj lepsza i spalanie najmniejsze a i żywotność silnika naj dłuższa ...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 17:34

Gobo90 pisze:O MATKO!!! człowieku tak nie wolno!!! poniżej 1800 TDI nie wolno butować !!!! w ogóle nie powinno sie tak jeździć ale delikatnie wolno to nie benzyna.. zarzniesz go...

[ Dodano: 10 Kwi 2007 16:30 ]
powinieneś utrzymywać obroty na poziomie 2 tys przy normalnej jeździe dynamika naj lepsza i spalanie najmniejsze a i żywotność silnika naj dłuższa ...
ale o co Ci chodzi Gobo90, to jest najprawdopodobniej silnik afn , czasami trzeba go przygazować , gdybyKoguTek, jeździł jak mówisz to dawno zapiekłyby mu się kierownice :panna:



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt kwie 10, 2007 17:55

damcio151, ale właśnie mi chodzi oto żeby go prze gazował on chce zrobić żeby auto jeździło na obrotach PONIŻEJ 1800 czytaj ze zrozumieniem napisałem że 1800 to minimalne obroty pracy TDI-ka.. obroty na których sie powinno jeździć to od 2 do 3 tys....



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 18:01

Gobo90 pisze:O MATKO!!! człowieku tak nie wolno!!! poniżej 1800 TDI nie wolno butować !!!! w ogóle nie powinno sie tak jeździć ale delikatnie wolno to nie benzyna.. zarzniesz go...
to jakoś nie brzmi jak
Gobo90 pisze:że 1800 to minimalne obroty pracy TDI-ka.. obroty na których sie powinno jeździć to od 2 do 3 tys...
W ogóle tdi jeżeli jest rozgrzany to można butować i według mnie to co napisałeś ,że nie można butować , aż do przekroczenia 2000 obr wydaje się śmieszne.....to co ma czekać i powoli przyspieszać aż silnik osiągnie 2000 obr i dopiero rura :panna:
KoguTek chodziło o to ,że do 1800 obr jest mułowaty i czy nakrętką od kierownicy da się to zmienić



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt kwie 10, 2007 18:29

damcio151 pisze:W ogóle tdi jeżeli jest rozgrzany to można butować i według mnie to co napisałeś ,że nie można butować , aż do przekroczenia 2000 obr wydaje się śmieszne.....to co ma czekać i powoli przyspieszać aż silnik osiągnie 2000 obr i dopiero rura :panna:
nie rozumiem co masz na myśli czekać ?? przecież poniżej 2 tys to sie ma tylko na jedynce przy ruszaniu i to nie zawsze...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 18:36

Gobo90 pisze:nie rozumiem co masz na myśli czekać ?? przecież poniżej 2 tys to sie ma tylko na jedynce przy ruszaniu i to nie zawsze...
wsiądź do samochodu , rusz i wrzuć dwójkę , obr bedą gdzieś na poziomie 1200............ale nie róbmy OT.....pozdrawiam :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości