Strona 1 z 1
					
				Wzmocnienie, blacha, nie wiem co to jest :(
				: ndz kwie 08, 2007 12:30
				autor: AK-81
				Witam, witam - nieciekawy prezent na Zajaca sobie zrobilem - pomykalem jak Roberto Kubica pomiedzy dziurami ale na ostatniej prostej nie udalo sie uniknac spotkania z wystajacym kawalkiem blachy i..
teraz juz ta powazniejsza czesc: uszkodzilem sobie jakas blache, wspornik, wzmocnienie przykrecane 4 srubami w odleglosci ok 10 cm za katalizatorem (liczac od strony kolektora) do podlogi. Nad tym znajduje sie tunel z rura wydechowa. Na elemencie nabite sa logo VW i rzecz jasna Made in Germany wiec jest to czesc oryginalna. Samochod to MK3 1,8 ccm 90 horse power - wersja GT.
Jezeli ktos ma jakies info - pomozcie  
 
P.S. Fotki dodam pozniej  

 
			 
			
					
				
				: ndz kwie 08, 2007 12:55
				autor: anthrax00001
				Nie wiem zająć z czego ty się tak cieszysz 

 
			 
			
					
				
				: ndz kwie 08, 2007 12:59
				autor: SToRM
				Uszkodziles wspornik - ma on powstrzymywac aby wydech nie spadlk na ziemie w momencie jego urwania..  

 
			 
			
					
				
				: ndz kwie 08, 2007 13:05
				autor: AK-81
				Ciesze sie ze to nie byla miska olejowa  
 
Storm kolego a gdzie tego szukac ?? w Gliwicach, w Bielsku czy moze na allegro ?? Chyba ze jest sklep ktory oferuje takie elementy  

 
			 
			
					
				
				: sob lut 16, 2008 20:56
				autor: KrisGliv
				Hej!
Mam podobny problem u siebie, znaczy sie nie urwalem tego wspornika ale jest on jak by to powiedziec "luzny", nie przylega do wydechu i powoduje dzwonienie na wolnych obrotach, co delikatnie mowiac nie jest mile dla ucha. Pytanie moje jest takie czy to powinno byc przyspawane czy w inny sposob przymocowane, nie wiem zacisniete czy cos takiego? 
Samochod to Bora 1,9 TDI 
 Dzieki za pomoc
			 
			
					
				
				: sob lut 16, 2008 21:20
				autor: Paweł Marek
				w mk3 sa to śróby z płaskimi łbami wspwanymi w podłogę, nie wiem czy w mk4 tak samo. Generalnie trzeba z tym coś zrobić, bo jeżeli wyrwane zostały te śróby to jest to miejsce w którym szybko zacznie się korozja
			 
			
					
				
				: sob lut 16, 2008 21:31
				autor: KrisGliv
				Wlasnie problem polega na tym, ze jest to ladnie przykrecone do podwozia i wewnetrzna czesc ktora ma amortyzowac wstrzasy zawieszona jest na gumach osadzonych na wlasnie tej czesci przykreconej i to ona nie przylega sztywno do wydechu powodujac dzwonienie. Sorki jesli zamieszalem za bardzo 
 
I nie wiem czy ta wewnetrzna czesc powinna bys przyspawana....
 
			 
			
					
				
				: sob lut 16, 2008 21:40
				autor: Paweł Marek
				nie wiem czy piszesz o wsporniku czy o wieszaku na wydech, ale już nie mieszam, bo nie znam MK4
			 
			
					
				
				: sob lut 16, 2008 22:13
				autor: KrisGliv
				wg. mnie to raczej wspornik ktory umiejscowiony jest za katalizatorem.