Strona 1 z 1
					
				Rolka napinająca do paska alternatora piszczy
				: śr mar 28, 2007 17:44
				autor: spajrek
				Jak w temacie.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem?  Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.
			 
			
					
				Re: Rolka napinająca do paska alternatora piszczy
				: śr mar 28, 2007 18:01
				autor: Szosownik
				spajrek pisze:Jak w temacie.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem?  Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.
słuchaj u mnie jak i w GT i TD piszczało
podciągnięcie paska pomogło w obu przypadkach
więc po co odrazu wymieniać
uspokój sie
chyba że masz manie wymieniania 

 
			
					
				
				: śr mar 28, 2007 18:03
				autor: spajrek
				W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym 

 
			
					
				
				: śr mar 28, 2007 18:07
				autor: damcio151
				a czy napinacz może wydawać takie odgłosy dzwonienia ( metaliczne )??
			 
			
					
				
				: śr mar 28, 2007 18:11
				autor: Szosownik
				spajrek pisze:W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym 

 
luzujesz troche śruby dwie trzynastki bodajże przy alternatorze
i podnosisz alternator do góry najlepiej szymś podwadzić i skręcasz śruby
oczywiście napnij z wyczuciem nie za mocno
 
			
					
				
				: śr mar 28, 2007 19:24
				autor: Szosownik
				pawyot pisze:U mnie tak było bo mechanik za bardzo napiął pasek rozrządu. Śrubę odkręcasz 15- stką najlepiej oczkowym. Pasek musi być tak napięty żeby można go było przekręcić o 90 stopni.
niech najpierw zacznie od paska alternatora
a to o czym napisałeś to w drugiej kolejności ewentualnie i  nie samemu bo zielony
 
			
					
				
				: śr mar 28, 2007 19:33
				autor: spajrek
				rozrząd jest nowy wymieniony pod koniec grudnia, to rolka od napinacza alternatora, jak ją doginałem na wolnych obratach to przestawało piszczeć
			 
			
					
				
				: śr mar 28, 2007 19:40
				autor: Szosownik
				spajrek pisze:rozrząd jest nowy wymieniony pod koniec grudnia, to rolka od napinacza alternatora, jak ją doginałem na wolnych obratach to przestawało piszczeć
zacznij od tego co napisałem
koniec i kropka
 
			
					
				
				: śr mar 28, 2007 19:41
				autor: pawyot
				Szosownik ma racje lepiej jedz do mechanika zeby to sprawdził. Nieodpowiednie ustawienie naciągu paska może sie skończyć tragicznie dla silnika twojego golfiątka
			 
			
					
				
				: śr mar 28, 2007 19:56
				autor: jaszczur
				spajrek pisze:W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym 
tu masz jak to odkrecić  
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88520
Szosownik pisze:luzujesz troche śruby dwie trzynastki bodajże przy alternatorze 
nie w tym silniku 
 [ Dodano: Sro Mar 28, 2007 19:58 ]
 
[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 19:58 ]
a tak wogóle to może nie być rolka a napinacz 
[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 20:25 ]
pawyot pisze:U mnie tak było bo mechanik za bardzo napiął pasek rozrządu. Śrubę odkręcasz 15- stką najlepiej oczkowym. Pasek musi być tak napięty żeby można go było przekręcić o 90 stopni.
 on sie pyta o rolkę paska mikro,wiec czytajcie do końca a nie piszcie głupot 

 chyba że chodzi o nabijanie postów 
