czy przełozenie karoseri legalne???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jakub1000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob sty 28, 2006 13:35
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

czy przełozenie karoseri legalne???

Post autor: jakub1000 » pn mar 26, 2007 20:19

jak w temacie kupiłem sobie taniego golfa II i nie opłaca mi sie robic przy nim blacharki z wiadomych względów ale mam na oku drugiego mkII bez silnika na niemieckich blachach jeszcze...
moje pytanie brzmi czy da sie to jakos zarejestrowac zgodnie z prawem bo bym sobie silnik przełozył do temtego i gitara....
tylko jak załatwic formalnosci czy wystarczy napisac umowe na karoserie bez silnika i to zgłosci w wydziale komunikacji???
podpowiedzcie mi to zebym sobie siary nie narobił z tym przekładaniem


na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA

zarzycki_dawid
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr gru 27, 2006 16:04
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: zarzycki_dawid » pn mar 26, 2007 20:21

Przecież nie musisz się martwić...zostanie zarejstrowany jako składak i tyle.



jakub1000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob sty 28, 2006 13:35
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: jakub1000 » pn mar 26, 2007 20:36

a za tą niemiecką bude nie będe musiał płacic zadnego recyklingu czy cos???


na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn mar 26, 2007 20:37

Jasne. Nowy dowód rejestracyjny, stanie po urzedach. Jedyny ważny numer to numer nadwozia. jakub 1000 pomyśl trochę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jakub1000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob sty 28, 2006 13:35
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: jakub1000 » pn mar 26, 2007 20:44

Paweł Marek, wiem o co chodzi ale chce to zrobic na legalu :bigok:
wolałbym spisac sobie niemiecką umowe na karoserie przetłumaczyc ja i koniec koszt przerejestrowania 200zł i nie mam sciemniania:P
i dlatego własnie wole sie spytac czy tylko rejestracja czy jeszcze recykling ale przeciez to nie jest samochód tylko karoseria wiec chyba nie powinno sie nic takiego płacic...


na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA

Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: gregoreq » pn mar 26, 2007 20:47

Na 99 % musialbys ta nowa karoserie normlanie zarejestrowac . Chyba ze bedziesz numer vin" przelewal ze starego na nowy "
P.S. Nowych skladakow juz sie nie rejestruje o ile mnie pamiec nie myli ;)


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

jakub1000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob sty 28, 2006 13:35
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: jakub1000 » pn mar 26, 2007 21:05

to faktycznie chyba lipa bedzie bo trzeba klona robic:P
a klonowanie dna Vw jest w polsce zabronione :)


na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn mar 26, 2007 21:36

jakub1000, na legalu to w polsce nic nie zrobisz :PP wiesz co Cie ratuje !!! a jak zrobisz to dobrze to ani śladu nie bedzie !! tylko powiesz ze zmiana koloru była i tyle !!:)



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » pn mar 26, 2007 21:45

ale mozna myka walnac :mrgreen:
w MK2 nr nadwozia jest wybity na podszybiu i jest widoczny przez małe okienko w plastiku.
wystarczy wyciac ze starego golfa ten kawalek z numerem w wspawac go do
drugiej karoserji. a nastepnie założyć ten plastki z okienkiem.
przez okienko widac nr. nadwozia a spawów juz nie :mrgreen:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn mar 26, 2007 21:48

KoguTek pisze:nastepnie założyć ten plastki z okienkiem.
przez okienko widac nr. nadwozia a spawów juz nie
Ciekawe..Ja bym jednak tak nie zrobił.Przy przeglądzie diagnosta przynajmniej mi zdjął ten plastik..
Jak robić myka to robić dobrze.



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » pn mar 26, 2007 21:53

mi sie jeszcze nie zdazylo zeby sciagal plastik
ale jesli zdazylo sie tobie to lepiej nie tworzyc szopek i nie kombinowac...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn mar 26, 2007 22:38

bongo pisze:Jak robić myka to robić dobrze.
nooo trzeba wyciąć dobrze wspawać i zamalować i zabrudzić jeszcze czymśnajlepiej !!
Wszystko jest wykonalne !!:D



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn mar 26, 2007 22:40

Wszystko jest wykonalne !!:D
:bajer:



jakub1000
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: sob sty 28, 2006 13:35
Lokalizacja: Wola
Kontakt:

Post autor: jakub1000 » wt mar 27, 2007 15:13

dobre spostrzezenie w polsce nic nie mozna zrobic leganie bo sie po prostu nie da:)


na początku był chaos potem ktoś stworzył GOLFA

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości