Strona 1 z 2
					
				a moze wkladke K&N ? 1,8 Rp +LPG
				: ndz mar 25, 2007 22:42
				autor: guti
				nosze sie z zamiarem załozenia takiego czegos 
http://moto.allegro.pl/item176287270_k_ ... ielce.html
chyba bedzie pasowac co ? tylko nie wiem jak to bedzie sie sprawowac na gazie? ma ktos takie cos z gazem ?? co myslicie o samym filtrze ? cena itd ? ogolnie chodzi mi zeby troszke podgłosic silniczek 

 zwiekszenia osiagow sie nie spodziewam , tylko to brzmienie ? 
 
pozyczylem kiedys od kumpla stozek taki "no name" za 40 zł ale nie chcialo na gazie chodzic, doradzcie mi prosze bo juz prawie klikam kup teraz 

 
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 22:52
				autor: PITERSON
				Ja miałem i naprawde nie żałuje 

 
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 22:57
				autor: guti
				dzieki Piotrus  za zainteresowanie. Poczekam jeszcze troszke na wiecej opini i kto wie 

 Ciekawe co gazownicy mi powiedza w razie jakis problemow z gazem 

:D pewnie sie nawet nie poznaja ze to taki inszy filtr 

 
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:02
				autor: keram
				czesc kolego. Nie bedzie Ci chodzil na gazie z tym filtrem poniewaz mieszanka jest zbyt uboga w oktany, aby temu zapobiec musisz ograniczyc ilosc powietrza, czyli zakleic czesciowo dolot a co za tym idzie w pewnym stopniu wyciszy to silnik ,a Tobie chodzi o cos odwrotnego. Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:03
				autor: eidos
				Szczeze mowiac ja bym zostawil zwykly filtr ale wyciagnal ta zwezke od puszki z filtrem, wiecej powietrza wleci do srodka, bedzie lepsze brzmienie
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:12
				autor: guti
				keram pisze:czesc kolego. Nie bedzie Ci chodzil na gazie z tym filtrem poniewaz mieszanka jest zbyt uboga w oktany, aby temu zapobiec musisz ograniczyc ilosc powietrza, czyli zakleic czesciowo dolot a co za tym idzie w pewnym stopniu wyciszy to silnik ,a Tobie chodzi o cos odwrotnego. Pozdrawiam
  no to skonczylo sie rumakowanie  

 a ja myslalem ze 
 
eidos pisze:Szczeze mowiac ja bym zostawil zwykly filtr ale wyciagnal ta zwezke od puszki z filtrem, wiecej powietrza wleci do srodka, bedzie lepsze brzmienie
 o ktorej zwezce mowisz ? mozesz tak bardziej łopatologicznie ? czy to jest ten lejek z przodu ?
 
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:15
				autor: eidos
				tak, to ten lejek co wchodzi do puchy z filtrem. Mozna go wyciagnac nie rozrywajac nic w srodku i zawsze bedzie mozna wrocic do tego co bylo
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:20
				autor: guti
				eidos pisze:tak, to ten lejek co wchodzi do puchy z filtrem. Mozna go wyciagnac nie rozrywajac nic w srodku i zawsze bedzie mozna wrocic do tego co bylo
zaraz dostaniesz punkta  

 tylko jeszcze Cie pomecze, a jak myslisz na gazie bedzie jakis problem ?
 
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:22
				autor: zarzycki_dawid
				Ja mam filtr K&N i akurat sprawia mi problem...bo gazownik mi powiedział że z tego powodu może mi dużo palić...czyli to jest w końcu prawda że od filtra powietrza moge mieć większe spalanie bo będzie zbyt uboga mieszanka w oktany??? TAK???
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:29
				autor: eidos
				Przyznam szczeze ze mialem problem z gazem. Przy jezdzie powyzej 70km i wcisnieciu sprzegla samochod na gazie gasl. Mieszanka byla zbyt uboga, ale pomeczylem gazownika i udalo sie ustawic tak ze nie gasnie. Oczywiscie mam instalacje 2 gen. Samochod spala ok 9,5l w miescie i 8l w trasie gazu oczywiscie
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:35
				autor: guti
				eidos pisze:Przyznam szczeze ze mialem problem z gazem. Przy jezdzie powyzej 70km i wcisnieciu sprzegla samochod na gazie gasl. Mieszanka byla zbyt uboga, ale pomeczylem gazownika i udalo sie ustawic tak ze nie gasnie. Oczywiscie mam instalacje 2 gen. Samochod spala ok 9,5l w miescie i 8l w trasie gazu oczywiscie
  
no to juz wkladka odpada bo jak beda problemy to sie zdenerwuje ze psu w d.. tyle kasy, zprobuje ten lejek wyciagnac, bedzie z tym jakis problem ? jak on jest tam włozony ? jak oszczedzam to na gazie przy predkosci do 12o to tez spali ok 8 ale tak przy 160 to juz 12 

 
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:43
				autor: eidos
				jak otwozysz puche to ten lejek mozna do gory wyciagac. On jest wsowany w takich prowadnicach. Moze troche ciezko wychodzic, ja pomoglem sobie srubokretem. Nie trzymaja go zadne zatrzaski czy sruby wiec nic nie powinno sie uszkodzic
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:47
				autor: guti
				eidos pisze:jak otwozysz puche to ten lejek mozna do gory wyciagac. On jest wsowany w takich prowadnicach. Moze troche ciezko wychodzic, ja pomoglem sobie srubokretem. Nie trzymaja go zadne zatrzaski czy sruby wiec nic nie powinno sie uszkodzic
  
puche mam juz w lapie 

 ale sie sasiad patrzyl jak grzebalem o tej porze pod maska, ok dzieki juz wiem jak jest zamontowany lejek , zaraz jak to zroie to jescze sie chyba przejade 

 do nocnego po ... soczek 

 
			 
			
					
				
				: ndz mar 25, 2007 23:54
				autor: eidos
				Dzieki za punkcik, mam nadzieje ze nie bedziesz mial problemow z gazem. Silniczek fajniej brzmi jak przekroczysz 3000 obrotow. Moze nie jest to ryk ale zawsze fajniej brzmi 
