Płyn chłodzący

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Płyn chłodzący

Post autor: Marooo9 » czw mar 22, 2007 12:21

Witam.
Mam Seata Ibizę 2.0 GTi 8v i chciałbym sie zapytac czy to normalne że po uzupełnieniu płynu w zbiorniczku do poziomu max po 3 tygodniach i zrobieniu 1200km na dojazdy do pracy mam stan min w zbiorniczu. Z tych 1200km dziennie 80km z czego połowe stoje w korkach (pozdrowienia dla wszystkich z Gdańska :D ) gdzie dość czesto załaczaja sie wentylatory a druga połowe po obwodnicy gdzie od czasu do czasu zdarzy mi sie pojechac w przedziałe 160-200km/h.
Dodam tylko ze nie mam śladów wycieku płynu chłodniczego a chłodnice mam nową od 6mcy i w oleju nie ma sladu płynu.



kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » czw mar 22, 2007 12:40

może byc uszczelka pod termostatem albo może być minimalny niezauważalny wyciek przy rurach łączących silnik z chłodnicą bo raczej nie mógł odparować. duza róznica jest gdy patrzysz na zimnym i ciepłym silniku.


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » czw mar 22, 2007 12:51

Patrzyłem tylko na cieplym jak dotad.



kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » czw mar 22, 2007 12:57

sprawdzaj zawsze na zimnym to jest bardziej miarodajne


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » czw mar 22, 2007 13:09

a jeżdzac na ogrzewaniu tez na ciepłym silniku czesc płynu jest w nagrzewnicy tak?



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » czw mar 22, 2007 13:33

w nagrzewnicy płyn jest non-stop
a sprawdz na zimnym silniku czy pod korkiem od wlewu oleju niemasz majonezu...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości