Strona 1 z 2
					
				Vag Tool  Czyli Diagnostyka "domowym" sposobem!
				: wt sty 30, 2007 20:27
				autor: kulfi
				
 witam 
MIANOWICIE
1.CZy mojego goferka mk III 1.8 75pts można sprawdzic vag tool`em
2.Gdzie się podpiąć
3.Noi jakąś liste tych kodów błyskowych bym prosił 
 
Chcę sprawdzic czy coś mu niedolega oczym moge niewiedzieć ,i zaoszczędzic kase wizyty na vagu
nigdy tego nierobiłem i nic naten temat niewiem więc prosze o jasne opisy będe bardzo wdzięczny 

 
			 
			
					
				
				: wt sty 30, 2007 21:25
				autor: PitrekT
				Twojego Golfa mozna podpiąć pod komputer natomiast to co się uzyska zależy głównie od rocznika a przede wszystkim sterownika który posiadasz.Na forum znajdują się posty o podpinaniu untefejsu do 1.8 AAM.
Do 8.1993 złacze diagnostyczne jest pod zaślepkami na popielniczką, od 8.1993 złacze znajduje się pod zaślepką przesuwną na zaplniczką.
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 16:35
				autor: kulfi
				ale mnie chodzi nie o podpinanie do vaga (kompa) tylko chodzi mi o sprawdzenie błędów (usterek ) domowym sposobem czyli czyms w rodzaju probówki i kabelka 
DA SIĘ ??
ludzie napiszcie cos na ten temat
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 16:39
				autor: toffi
				kulfi pisze:ale mnie chodzi nie o podpinanie do vaga (kompa) tylko chodzi mi o sprawdzenie błędów (usterek ) domowym sposobem czyli czyms w rodzaju probówki i kabelka 
DA SIĘ ??
ludzie napiszcie cos na ten temat
 nie da sie probowka i kabelkiem to mozesz sobie sprawdzic prad w gniazdku a nie bledy auta od tego jest VAG
 
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 17:02
				autor: kulfi
				toffi,  niebądz za mądry 
 sprawdź to  
http://vw2.info/vwforum/kody.htm  i to 
http://vw2.info/vwforum/kody/
ale chodzi mi czy w mk. III sie tak da
te linki mówia same za siebie!!
pytanie tylko czy w moim mk III to zadziała i jaka jest liska kodów błędów 

 
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 18:26
				autor: Pinhead
				Nie da się bo w mkIII nie ma diagnostyki przez kody błyskowe.
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 18:47
				autor: kulfi
				no tak ale tez mam jakis wolny kabelek zakończony kostką  a jak to nie do tej diagnostyki to do czego to jest
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 20:01
				autor: PitrekT
				Pinhead pisze:Nie da się bo w mkIII nie ma diagnostyki przez kody błyskowe.
Da się 
Tu masz opis jak sprawdzić błędy za pomocą kodów błyskowych dla 1.8 AAM z 1992 roku.

 
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 20:08
				autor: kulfi
				woow a jednak!!
ale nic z tego niekumam masz cos więcej na ten temat no  i po polsku najlepiej 

no tak ja mam 1.8 AAm z '92r. dokładnie pazdziernik
 
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 20:10
				autor: Pinhead
				Faktycznie 

 Jednak z tego co widac na fotce jest to rozwiązane całkiem inaczej niż w mkII i opisach z porad.
 
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 20:13
				autor: kulfi
				no tak tylko teraz czy zadzia to tak jak w mk II tzn czy vag toolem to sie da zrobic i jaka jest lista kodów błędów 
[ Dodano: Sro Sty 31, 2007 19:47 ]
Ludzie szukajcie gdzie możecie i piszcze w tym temacie i na ten temat!!
wielu urzytkowników gofrów AAM będzie mogło sprawdzic wiele usterek
jesli oczywiscie to zadziała
ja szukam i jak narazie lipa
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 21:54
				autor: snowak
				Coś słabo szukasz 

 ?
AAM
A 
PitrekT, niech nie bedzie chytry  

 i zrobi jeszcze pare PrintScreenow (on wie jakich).
 
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 22:19
				autor: Adamtd
				kulfi pisze:wielu urzytkowników gofrów AAM będzie mogło sprawdzic wiele usterek
kulfi, taka uwaga zupełnie na marginesie - pomiędzy odczytaniem błędów a rozwiązaniem problemu jest duża przepaść. Mozna nieopatrznie zinterpretować przyczynę błędu i wymienić zupełnie niepotrzebnie pół auta.
 
			 
			
					
				
				: śr sty 31, 2007 22:49
				autor: pawel1981
				ta wtyczka na tym zdjeciu to jest przewod do podlaczenie czujnika temp oleju w filtrze oleju od gory jest jedno miejsce zaslepione wlasnie na czujnik tylko nie wiem czy masz licznik z mfa ja dzisiaj wlasnie podlaczalem ten czujnik takze napewno nie jest on do diagnozowania