KE-jetronic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

KE-jetronic

Post autor: TAZ » pn sie 23, 2004 22:04

czy ma ktoś materiały na temat tego wtrysku benzyny bo szukam ale wszędzie pełno jest K-jetronic. Chodzi mi konkretnie o silnik 1.8, 90 KM, oznaczenie GX w niemczech został przerobiony na GTI i ma 122 KM,,stopień sprężania został 9.0/1 i zakładam do niego turbinke :hehe:



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn sie 23, 2004 22:07

huh, a co zostało w nim przerobione? masz jakieś fotki?

tak się składa, że mam dwa auta na Ke-jetroniku.
chętnie się czegoś dowiem ciekawego.

I co chcesz o GXie wiedzieć? Czy o KE-Jetroniku?



Awatar użytkownika
prusax
Laweciarz
Laweciarz
Posty: 77
Rejestracja: czw sie 26, 2004 20:50
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: prusax » czw sie 26, 2004 21:33

hej tez mam GX-a mozesz napisac co konkretnmie zostalo zrobione ze on ma 122 KM?



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » ndz sie 29, 2004 00:40

Moze wznawiam stary temat ale jest bardzo ciekawy. :hmm: :hmm: Ja tez mam GX.Napisz cos wiecej na temat twojego silnika co bylo przerabiane i jakie chcesz zalozyc turbo itd...
Ja tez chce zalozyc turbo moze jakas wymiana info.

POZDRAWIAM :helm: :helm:



MICHUU!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 22:54
Lokalizacja: Godziesze
Kontakt:

Post autor: MICHUU! » sob kwie 29, 2006 22:15

uklad K-jetronic jest ukladem wtrysku ciaglego, jest on w pelni mechaniczny czyli nie ma tam zadnych modulow sterujacych mieszanka dobierana jest za pomoca przeplywomierza powietrza natomiast uklad KE-jetronic ma juz zastosowane podzespoly elektroniczne ktore analizuja sygnaly z roznych czujnikow i na podstawie tych informacji modul sterujacy dobiera sklad mieszanki. w KE-jetronicu mozna sie samemu pobawic w dobieranie skladu mieszanki co pozwala wydusic pare dodatkowych kucy z outka:]



Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » sob kwie 29, 2006 23:11

a jakie sygnały są analizowane w tym układzie.
i w jaki sposób wydusić tych pare koni dzięki nim?


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

MICHUU!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 22:54
Lokalizacja: Godziesze
Kontakt:

Post autor: MICHUU! » sob kwie 29, 2006 23:35

dokladnie nie wiem jakie sygnaly splywaja do modulu w tym ukladzie wdaje mi sie ze jest tam zamontowany czujniek polozenia walu korbowego i przedkosci obr. walu oraz sonda lambda a mozna sie pobawic majac odpowiednie oprogramowanie i sprzet ale na jakiej zasadzie sie to robi to tez Ci nie powiem. tez wlasnie staram sie dowiedziec jak to sie robi. to pdchodzi juz troche pod chiptuning

[ Dodano: 29 Kwi 2006 23:42 ]
http://volvo-off.pl/galeria/album57 tak z grubsza przedstawiony ten uklad



Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » ndz kwie 30, 2006 09:43

ale czy układ ke-jetronic niejest układem analogowym przy którym nie wiele da się zrobić?


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 106 gości