Jakie oznaczenie ma skrzynia w RP????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » śr gru 27, 2006 19:15

sprawdze to napisze... ale to bedą dane tylko pod wzgląd licznika
u mojego brata padł chyba synchronizator drugiego biegu i też sie zastanawiamy nad zrobieniem go... bo zgrzyta jak złe



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » śr gru 27, 2006 22:34

Ja mam teraz AUG a mialem ATH, jestem niezadowolony co do trzeciego biegu, na starej skrzyni na 3 szedł150 i odcinalo zaplon, na tej skrzyni jedzie ok 135 i odcina. Niestety wyprzedzanie na 3 juz nie sprawia tyle radosci co kiedys... co do v max to roznicy zanej nie ma bo na 5 biegu i tak nie odcinal zaplonu. Jest faktem ze silnik szybciej kreci ale predkosc max to ok 180 na tej i na tamtej skrzyni na felgach 14
Plusem tej skrzyni jest to ze w miescie na 4 mozna juz spokojnie od 40 przyspieszac a na tamtej skrzyni to od 50 dopiero w miare ciagnal



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » śr gru 27, 2006 22:49

taki sam silnik jak Twój czyli RP, po prostu przy 90 wrzucasz 3 i pedal w podloge ;)
Jak masz instalacje gazowa to nawet wiecej pojedzie bo nie ma odciacia zaplonu.



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » śr gru 27, 2006 23:02

wszystko sie zgadza bo Ty masz ATH, a ja AUG. Na ATH mi ciagnal te 150 a na AUG juz tyle nie ciagnie bo skrzynia ma krotsze przelozenia od 3 biegu wlasnie. Dodam ze silnik bez zadnego rasowania. Odciecie zapłonu przy ok 6500



Awatar użytkownika
Wiktor_7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob lis 26, 2005 20:07
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Wiktor_7 » czw gru 28, 2006 08:26

eidos pisze:Ja mam teraz AUG a mialem ATH, jestem niezadowolony co do trzeciego biegu, na starej skrzyni na 3 szedł150 i odcinalo zaplon, na tej skrzyni jedzie ok 135 i odcina. Niestety wyprzedzanie na 3 juz nie sprawia tyle radosci co kiedys...
Dzieki za informacje :) fakt ze mi tez zdazylo sie kilka razy dociagnac na 3ce do 150 ale jak piszesz jest to max
Cos czuje ze jak wyjme ATH to reanimuje ja :) i kiedys wroci :D

Pozdrawiam

[ Dodano: Czw Gru 28, 2006 07:32 ]
k44761 pisze:eidos, wlasnie sie dziwie, bo ja mam lekko wyrasowanego RP i tez 150 max na trojce :)
k44761 czy mozesz zdradzic tajemnice co masz dlubniete w RP i co te zmiany daly? Bo chcialbym ciutke ozywic mojego RP-ka i daj mu chociaz kilka zrebaczkow :)

Mam 2gi kolektor dolotowy w piwnicy i chcialem go wypolerowac ale pozniej ztwierdzilem ze to chyba nic nie pomoze bo trzeba by wiecej modyfikacji zrobic zeby ozywic autko. Ale teraz nadzieje wrocily :)



Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » ndz paź 05, 2008 13:47

mój RP i skrzynia 4s spalanie MFA-5,1 przy 90 a gazu średnio 8,0 Vmax-180 na 2 biegu 100km/h



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz paź 05, 2008 13:55

stelmik, zes odgrzebal temat sprzed zaraz 2 lat :)
Ostatnio zmieniony ndz paź 05, 2008 13:55 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » ndz paź 05, 2008 22:21

a czy moze mi ktos odpowiedziec na nurtujace mnie pytanie na ktore nie udalo sie w wczesniejszym poscie mi odnalesc odpowiedzi, mianowicie przelozylem skrzynie do jetty US wersji oznaczenie silnika GX na skrzynie z RP i za cholere nie potrafie samchodem rozwinac szybkosci na autostradzie wiekszej niz 140 , kolega na tej skrzyni z RP a mial tam skrzynie ATH bujnął sie jetta 190 bez problemu - dla scislosci podaje parametry obu silnikow - ja mam GX a skrzynie z ATH :dczytuje dane silnika GX i RP z ksiazki wiec tak RP pojemnosc 1781 (GX 1781) moc RP 90 KM przy 5250 obr/min ( GX 90 koni przy 5250 obr/min) Maksymalny moment RP 142 Nm ( GX 137 Nm) sprezanie RP 9,0:1 ( GX 9,0 :1 ) zasilanie RP Mono-Jetronic ( GX KE-jetronic) i jak tu wmawiac ciagle ze skrzynia jest za dluga - z ksiazki wynika ze te silniki sa prawie takie same



Awatar użytkownika
Wiktor_7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob lis 26, 2005 20:07
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Wiktor_7 » pn paź 06, 2008 19:06

A czy kolega przelozyl naped linki predkosciomierza ze starej skrzyni? Moze licznik przeklamuje bo inny indeks licznika byl z tamta skrzynia. Choc zeby az tyle... a ile na starej skrzyni jechales i jakie oznaczenie ona miala


Tomek

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » pn paź 06, 2008 22:28

co do oznaczenia musze popatrzec - ale byla to skrzynia typowa i orginalna montowana w jettach na rynek US wiec na 4 biegu szla mi z 150 i przy 5800 obr/min a 5 bieg to ekonomiczny bieg czyli auto sie wogole nie rozpedzalo - ale na prostej dlugiej prostej z 180 pokazal. Napedu nie przekladalem - przelozylem skrzynie i nic nie robilem - zalozylem linke i jezdze

[ Dodano: 07 Paź 2008 20:24 ]
Wiktor_7 pisze:A czy kolega przelozyl naped linki predkosciomierza ze starej skrzyni? Moze licznik przeklamuje bo inny indeks licznika byl z tamta skrzynia. Choc zeby az tyle... a ile na starej skrzyni jechales i jakie oznaczenie ona miala

poprzednia skrzynia ACN



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 98 gości