Strona 1 z 3
					
				[MK2] Obroty spadaja.
				: pn lis 20, 2006 12:45
				autor: MrUkAs
				Nie wiem co jest, ale jak jest chlodniej (powiedzmy 3-4 stopnie) to po przejechaniu 3-4 km spadaja mi obroty i auto prawie ze gasnie. Czy to moze byc cos z ssaniem? Dodam, ze wymienialem nie tak dawno przewody WN, kopulke z paluchem, swiece, cewke.
			 
			
					
				
				: pn lis 20, 2006 12:49
				autor: pkirylcz
				Zresetuj kompa, albo przeprowadz adaptacje przepustnicy.
Reset poprzez odlaczenie na minute akumulatora.
Jak nie pomoze, wyczysc przepustnice i zaadoptuj ja.
			 
			
					
				
				: pn lis 20, 2006 15:36
				autor: MrUkAs
				pkirylcz pisze:Zresetuj kompa, albo przeprowadz adaptacje przepustnicy.
Reset poprzez odlaczenie na minute akumulatora.
Jak nie pomoze, wyczysc przepustnice i zaadoptuj ja.
Reset mialem jakis tydzien temu, bo mi aku padl i go ladowalem. U mnie jest przepustnica? W gaznikowcu? Jesli ta, to gdzie sie znajduje?
 
			 
			
					
				
				: wt lis 21, 2006 10:18
				autor: pkirylcz
				A, nie spojrzalem jaki masz samochod.
Myslalem ze masz jakiegos mk3. 
Co z mk2 to nie mam pojecia jak to gaznik.
			 
			
					
				
				: wt lis 21, 2006 10:55
				autor: MrUkAs
				Myslalem, ze moze jakies trefne paliwo mi sie trafilo. No ale juz drugi raz tak mam po spadku temperatur po przejechaniu 3-4km spadaja obroty i auto prawie gasnie. :/
			 
			
					
				
				: śr lis 22, 2006 10:27
				autor: mako-22
				podaj rodzaj silnika np ja mam RF i pojemnosć
			 
			
					
				
				: śr lis 22, 2006 11:01
				autor: MrUkAs
				mako-22 pisze:podaj rodzaj silnika np ja mam RF i pojemnosć
No mam w profilu ;P MH, 1.3
 
			 
			
					
				
				: śr lis 22, 2006 13:10
				autor: GENE
				Gaznik zapewne masz Pierburga 2E3 w swoim MH. 
Możesz sprawdzić czy to ma związek z paliwem. Jak ci zacznie gasnąć po przejechaniu 3-4km, zdejmij pokrywę filtra powietrza i przyglądnij się czy do pierwszej komory gaznika jest podawane paliwo. Możesz mieć przytkany filterek paliwa który siedzi na wlocie paliwa w gazniku. Może też być coś z układem zapłonowym: aparat lub moduł zapłonowy telefunkena. Musiałbyś wykręcić świecę i sprawdzić czy iskra jest prawidłowa, przy okazji sprawdzić czy świeca nie jest przypadkiem mokra. Najlepiej sprawdzić wszystkie świece.
Co do ssania to masz je automatyczne i siedzi z lewej strony gaznika. Na zimnym silniku obroty silnika powinny być znacznie wyższe tzn. ssanie włączone, a po przejechaniu około 2-3 km zatrzymaj się, obroty powinny być nadal wyższe. Wciśnij gwałtownie gaz tak do połowy i puść, powinno wyłączyć ci ssanie i obroty powinny ci spaść do około 1000.
Pzdr.
			 
			
					
				
				: śr lis 22, 2006 15:20
				autor: mako-22
				nie wiem czy gaznik 2e3 duzo rózni sie od 2e2 ale poczytaj to moze znajdziesz odpowiedz na te bolaczke:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=19771
mnie pomogło:)
 
			 
			
					
				
				: śr lis 22, 2006 20:38
				autor: pepo7
				Miałem takie same objawy do dzisiaj właśnie wróciłem od gaźnikowca wymienił mi memrane w gaxniku i się uspokoiło zapłon OK wszystko nowe a problem trwał teraz jest zdecydowana poprawa koszt całości 130 zł (gaźnik pierburg 2E3)
			 
			
					
				
				: śr lis 22, 2006 20:54
				autor: Paweł Marek
				pepo7 pisze:wymienił mi memrane w gaxniku
a orientujesz się którą membrane, może jej fotke dasz, nauczylibyśmy się czegoś
 
			 
			
					
				
				: śr lis 22, 2006 21:53
				autor: pepo7
				Fotki nie mam jak zrobić mam tę popsuta ona jest z tyłu gaźnika mi puszczała z prawej strony sam byłem zdzoiwiony ze kilka minut i po kłopocie jak narazie reszta w praktyce jak troche pojeżdże .
			 
			
					
				
				: śr lis 22, 2006 22:12
				autor: Paweł Marek
				A mógłbyś na tym obrazku zobaczyć, który numerek? 6 może?
albo na tym (18?)
 
y
 
			 
			
					
				
				: czw lis 23, 2006 09:51
				autor: pepo7
				To jest ta przepona w zestawie nr.17