Strona 1 z 1
					
				[MK2] Problemy ze skrzynia biegow
				: czw lis 16, 2006 22:13
				autor: lechu93
				WITAM
sory ze zawracam glowe, ale moze mi pomozeCIE.
moj mkIII juz jezdzi wchodzi na obroty normalnie odpala i tez elegancko jezdzi ale mam klopot ze skrzynia jest jakby przesunieta w strone pasazera i nie moge wrzucac piatki, a wsteczny jest zaraz obok jedynki i na wyczucie to robie bo nie musze nic robic zeby go wrzucic chodzi mi o np.wcisniecie galki zmiany biegow jak to bylo na standardzie jak mialem 1.8 8v. czy moja skrzynia standardowa by basowala do tego motoru 1.8 16V wrazie czego?
propsze o odpis, bede bardzo wdzieczny.
pozdrawiam BARTEK
			 
			
					
				
				: czw lis 16, 2006 22:28
				autor: bomberxl
				Ustawić trzeba cięgna do biegów i tyle.
			 
			
					
				Re: [mkII] PROBLEMY ZE SKRZYNIA BIEGOW!!!!1.8 16v GTI
				: czw lis 16, 2006 22:29
				autor: Borys
				lechu93 pisze:WITAM
sory ze zawracam glowe, ale moze mi pomozeCIE.
moj mkIII juz jezdzi wchodzi na obroty normalnie odpala i tez elegancko jezdzi ale mam klopot ze skrzynia jest jakby przesunieta w strone pasazera i nie moge wrzucac piatki, a wsteczny jest zaraz obok jedynki i na wyczucie to robie bo nie musze nic robic zeby go wrzucic chodzi mi o np.wcisniecie galki zmiany biegow jak to bylo na standardzie jak mialem 1.8 8v. czy moja skrzynia standardowa by basowala do tego motoru 1.8 16V wrazie czego?
propsze o odpis, bede bardzo wdzieczny.
pozdrawiam BARTEK
wg mnie to kwestja regulacji na drążku który wydzidzi z lewarka 
nie mz znaczenia czy z 16V czy 8v sterownaie jest to samo obudowa ta sama róznica w przłozeniach
 
			
					
				
				: czw lis 16, 2006 22:46
				autor: lechu93
				hmm myslisz ze skrzynia z mkIII 1.8 8V bedzie pasowac do silnika z mkII 1.8 16v jak nie uda sie jej wyregulowac tej z gti? 
[ Dodano: 16 Lis 2006 21:49 ]
dzieki wam za zainteresowanie moim problemem,mi juz psycho siada, chociaz powiem wam ze mkIII z silniczkiem 1.8 16v bardzo fajniesie zbiera, no tylko ta regulacja biegow zostala mi.
			 
			
					
				
				: czw lis 16, 2006 23:04
				autor: Krisss
				wlaz pod auto i szukaj na drazku glownym co z lewarka wychodzi sruby z nakretką chyba na klucz 13. jak ją poluzujesz to mozesz regulowac polozenie dazka zmiany biegow w kazdej pozycji. Bierzesz kogos do auta do srodka niech ten drazek trzyma a Ty delikatnie przesowasz pod autem..zakrecasz srube i sprawdzasz efekty. Nie powiem Ci dokladnie w ktora strone maszkrecic co i jak..no bo nie wiem - to sie robi metoda "prob i bledow" albo "na chlopski rozum" jak kto woli  
 
  
powodzenia 

 
			
					
				
				: czw lis 16, 2006 23:29
				autor: lechu93
				dzieki bardzo bede walczyl z tym:)
o efektach napewno poinformuje, plusami za pomoc. 
pozdrawiam
PEACE&LOVE AND VW 
