Strona 1 z 1
					
				[mk3] zegary MFA (pewnie było ale search'a brak)
				: pn paź 30, 2006 13:03
				autor: tchopz
				Czytam poradę: 
http://vw2.info/vwforum/mfamk3.html i nie mogę uwierzyć.
Mam zegary z obrotomierzem i dwoma wyświetlaczami LCD (licznik kilometrów i zegarek).
Czy naprawdę wystarczy podmienić je na zegary z MFA i odpowiednio podłączyć, żeby mieć prawidłowe wskazania spalania, V średnie itp.?
Z tego co widzę to czujniki temperatury jeszcze trzeba dokupić.
Proszę o potwierdzenie lub nie.
Jeśli tak to zacznę się zastanawiać nad tym...
 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 13:05
				autor: djtom
				Tak. Potrzebujesz szafy z MFA, przełącznika wycieraczek z MFA, czujników i samemu musisz dorobić wiązki.
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 13:09
				autor: tchopz
				Eeeetam, przełączniki sam sobie gdzieś wstawie. Mam kompletnego "golasa" więc miejsca na przełączniki mam sporo.
Dzięki za info.
Zaraz poszukam cen zegarków, czy mi się to w budżecie zmieści... 

 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 13:11
				autor: djtom
				przełączniki sam sobie gdzieś wstawie. 
ja mimo wszystko skłaniałbym sie ku oryginalnemu przełącznikowi.
 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 13:12
				autor: api13
				Jak dokupisdz wszystko i masz tdi lub na wtrysku benzynke (niewiem napewno jakto w benzynie jest) po podlaczeniu jednego przewodu kompa sterujacy<>MFA dziala spalanie.
Do reszty przydatny jest czujnik temp oleju i tem zew. Ja w swoim 1,9D podlaczylem MFA i wszystko dziala poza oczewiscie spalaniem ale cala reszta dziala poprawnie.
Fajnie kupic sobie manetke z mfa poniewaz zabawy z dodatkowym przelacznikiem i przyciskiem jest poroniona(tansza-mniej wygodna). Moj licznik pochodzi z ibizy benzynowej dlatego musialem dorobic tarcze by obroty pasowaly a wynik wyglada tak
 
Licznik 
licznik2 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 13:13
				autor: djtom
				api13, szafa od benzyny działa Ci bezbłędnie w dieslu? 

 
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 13:15
				autor: api13
				Tak tylko trzeba przeliczyc wsad do epromu
			 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 13:21
				autor: djtom
				Tak tylko trzeba przeliczyc wsad do epromu
aha, nie no skoro znasz się na temacie to brawo  
 [ Dodano: Pon Paź 30, 2006 12:21 ]
 
[ Dodano: Pon Paź 30, 2006 12:21 ]
rozumiem ze poprostu wgrałes wsad od diesla?
 
			
					
				
				: pn paź 30, 2006 13:24
				autor: api13
				Nie tak zupelnie ale w skrocie tak bpotrzebne byle malenkie zmiany ale to kosmetyka 
Jest to polaczenie orginalnego z dieselkowym wsadem by wszystko chcialo dzialac