Strona 1 z 4
					
				
				: wt paź 24, 2006 20:54
				autor: stonefree
				Na zgaszonym silniku olej będzie juz w misie z wyjątkiem tego 0,4 l w filtrze.Odkręć i zmień filtr,a  na dolewkę wlej czystego świeżego oleju i gitara.
			 
			
					
				
				: wt paź 24, 2006 21:00
				autor: vwarek
				w76marko pisze:Witam wszystkich i bardzo proszę o porade
Dlaczego zakładasz nowy temat a nie kontynuujesz poprzedniego 
 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68843 
			 
			
					
				
				: wt paź 24, 2006 21:25
				autor: vwarek
				w76marko pisze:czy mineralne oleje można mieszać ?
Tak ale muszą mieć te same właściwości.
 
			 
			
					
				
				: wt paź 24, 2006 22:05
				autor: Atomic10
				Tak jak koeledzy napisali jeśli wszystkie czujniki sa OK to wina mzoe leżec po stronie filtra oleju. Te firmy filtron powodowały w wielu przypadkach takie usterki. Co do samej wymiany to przeprowadz ja na zimnym silniku zmien filtr a nastepnie dolej oleju najwazniejsze zeby było to olej minerlany. Jesli olej wymieniał Ci warsztat to warto podjechac i zapytac sie jakiego oleju uzywaja. 
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: śr paź 25, 2006 10:24
				autor: Jarecki26
				aż sprawdzę u siebie. mi coś takiego zdarzyło się kilka razy. po ostrej jeździe ile fabryka dała przez dłuższą chwilę, kiedy zwalniałem też zaczynała migać kontrolka i pojawiał się sygnał. po zatrzymaniu sie i odczekaniu chwili można było jazdę kontynuować. jak spytałem o to mechanika to powiedział że czasem tak jest i nie ma czym się przejmować. ale w takim razie sprawdze co mam za filtr. pytanie tylko jeszcze jakie czujniki ewentualnie sprawdzić ??
			 
			
					
				
				: śr paź 25, 2006 10:30
				autor: RobertP
				Jarecki26 pisze:aż sprawdzę u siebie. mi coś takiego zdarzyło się kilka razy. po ostrej jeździe ile fabryka dała przez dłuższą chwilę, kiedy zwalniałem też zaczynała migać kontrolka i pojawiał się sygnał. po zatrzymaniu sie i odczekaniu chwili można było jazdę kontynuować. jak spytałem o to mechanika to powiedział że czasem tak jest i nie ma czym się przejmować. ale w takim razie sprawdze co mam za filtr. pytanie tylko jeszcze jakie czujniki ewentualnie sprawdzić ??
często tak jest a jest własnie tak w takich przypadkach że olej mocno się nagrzewa
a tym samym rozrzedza i mimo sprawności silnika zaczynają się cyrki
często przyczyną są filtry, nie wyrabiające się czujniki (bo oleje nie spełniają norm),
i wreszcie za niski poziom oleju, często więc przy dość niewyczuwalnie pod nogą 
czy okiem zużytych silnikach wlewano bardzo dobrej jakości minerala, dawano dobry 
filtr i pomagało, a czasami był i problem z zapachanymi smokami i czasami 
nawet z panewkami w silnikach 
[ Dodano: Sro Paź 25, 2006 10:32 ]
w76marko pisze:Są dwa czarny i jeszcze jakiś , nie pamiętam koloru ... w każdym razie różnią się kolorystyką ... nie pomylić !
czarny i biały
 
			 
			
					
				
				: śr paź 25, 2006 13:02
				autor: sfiq
				awaryjnie sprawdz tez cisnienie pompy oleju 
, bo mialem podobny przypadek w golfie 1.6 ciotki 
i okazalo sie ze to pompa oleju byla wadliwa mimo ze auto chodzilo dobrze ale silnik przez ten czas troche oberwal
			 
			
					
				
				: śr paź 25, 2006 13:10
				autor: RobertP
				sfiq pisze:awaryjnie sprawdz tez cisnienie pompy oleju 
to może opisz dokładnie jak się to robi  

 
			 
			
					
				
				: śr paź 25, 2006 14:02
				autor: marcin.r
				Witam.
Gdyby u mnie po remoncie silnika zaczęła się palić dioda ciśnienia oleju zgłosiłbym się do mechanika, który wykonywał remont, z reklamacją.
			 
			
					
				
				: śr paź 25, 2006 16:33
				autor: sfiq
				wnioskuje z pytania ze sam tego nie zrobisz a wiec udaj sie do mechanika i po sprawie  
