Również dzięki
A więc:
Oznaczenie silnika: ABU
Pojemność 1391(ccm)
Bieg jałowy Bez możliwości regulacji 750 - 850(obr. na minutę)
Luz zaworowy Hydrauliczny
Ciśnienie sprężania
Stan normalny 10 - 15(bar), Minimum7(bar)
Ciśnienie oleju 2.0 / 2000(bar / obr. na minutę)
Układ paliwowy (marka i typ) Bosch Mono Motronic 1.2.3
Kolejność zapłonu 1 - 3 - 4 - 2
Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym) 5 ± 1 / 750-850 (° / obr. na minutę)
Opór na cewce zapłonowej, układ pierwotny 0.5 - 1.2(omów)
Opór na cewce zapłonowej, układ wtórny 3000 - 4000(omów)
Świece zapłonowe (marka i typ) Bosch W8DTC, Beru 14-8DTU, Champion N9BYC, NGK BUR6ET
Odstęp elektrod świecy0.7 - 0.9(mm)
Ciśnienie w pompie paliwa2.0(bar)
Ciśnienie wtrysku / ciśnienie w układzie0.8 - 1.2(bar)
Gazy spalinowe CO Bez możliwości regulacji< 0.5(%)
CO214.5-16(%)
HC100(ppm)O20.1-0.5(%)
Lambda0.97 - 1.03
Zmiana Lambdy (Delta Lambda)0.03
Temperatura oleju w czasie testu80(°C)
Duża prędkość biegu jałowego2500 - 2800(obr. na minutę)
CO przy dużej prędkości biegu jałowego< 0.3(%)
Badanie w obwodzie zamkniętym przy: (obr. na minutę)650 - 950(obr. na minutę)
Układ chłodzenia
Ciśnienie1.4 - 1.6(bar)
Termostat otwiera się przy 84 - 98(°C)
Wentylator działa przy (°C)
Etap 1 / wentylator 192 - 97(°C)
Etap 2 / wentylator 299 - 105(°C)
Powinno wystarczyć
Pozdrawiam.