Strona 1 z 2
					
				[MK2] gaśnie lub obniża mocno obroty
				: pn paź 09, 2006 23:05
				autor: nikos3011
				mam golfa mk2 silnik 1,8 na pierburgu 2e jak go odpale to ma przez pare minut podwyzszone obroty i opdrazu jakby sie ssanie zamkło i gaśnie lub spadająmocno obroty ze czesie cała budą.Robi też tak jak jest ciepły raz trzyma obroty równy 1000 rusze kawałek stane i ma 500 lub nawet gaśnie co to może być  ważne jest to że robi tak samo na gazie i na benzynie moc ma jak diabli idzie jak tzreba tylko z obrotami fiksuje pomocy
mam też scirocco z tym samym silnikiem od 7 lat nim smigam i dotej pory nic takiego mi nie zrobiło.
			 
			
					
				
				: pn paź 09, 2006 23:15
				autor: Paweł Marek
				Bo masz skomplikowany gaźnik 2E2. Dużo tam jest rzeczy które mogły sie zepsuć i dać takie objawy. Najpierw sprawdź wszystkie wężyki szczelność wspomagania hamulców i szczelność podstawki gaźnika. A w ogole wpisz sobie w gogle "niedomagania Pierburg 2E2 i cała instrukcje sprawdzania dostaniesz.
			 
			
					
				
				: pn paź 09, 2006 23:29
				autor: Przemo_87
				Widze ze masz takie same problemy co ja  

  Masz jakies wycieki na gazniku??
 
			 
			
					
				
				: pn paź 09, 2006 23:33
				autor: nikos3011
				Paweł Marek pisze:Bo masz skomplikowany gaźnik 2E2. Dużo tam jest rzeczy które mogły sie zepsuć i dać takie objawy. Najpierw sprawdź wszystkie wężyki szczelność wspomagania hamulców i szczelność podstawki gaźnika. A w ogole wpisz sobie w gogle "niedomagania Pierburg 2E2 i cała instrukcje sprawdzania dostaniesz.
MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓW
 
			 
			
					
				
				: wt paź 10, 2006 16:19
				autor: Paweł Marek
				nikos3011 pisze:MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓW
mylisz się, nie ma takiego gaźnika 2E. To tylko pierwszy człon nazwy
Jeśli masz w 1.8 orygialny gaźnik to jest to 2E2
 
			 
			
					
				
				: wt paź 10, 2006 16:52
				autor: bomberxl
				Sprawdzić wypada przede wszystkim podstawę pod gaźnikiem.Miałem dokładnie to samo i właśnie na gazie i na benz.Ciągnął lewe powietrze.
			 
			
					
				
				: wt paź 10, 2006 18:47
				autor: Przemo_87
				bomberxl pisze:Sprawdzić wypada przede wszystkim podstawę pod gaźnikiem.Miałem dokładnie to samo i właśnie na gazie i na benz.Ciągnął lewe powietrze.
Dobrze piszesz,nalezy sprawdzic podstawe pod gaznikiem  

  Jak cos mam na sprzedaż podstawe pod gaznik o numerze 050 129 761c. Postaram jutro dołaczyć zdjecie 

 
			 
			
					
				
				: wt paź 10, 2006 18:48
				autor: Paweł Marek
				Ja_Sha_Taan pisze:ja mam takie same szopki z moim polo
Nie skorzystasz bo masz auto z zupełnie innym układem zasilania czyli wtryskiem paliwa. Załóż nowy temat, podaj w nim markę pojazdu, typ silnika (nie wystarczy  że w profilu masz to napsane)
 
			 
			
					
				
				: wt paź 10, 2006 19:26
				autor: bomberxl
				nikos3011 sprawdź w końcu podstawę gaźnika(dobra jest pianka nawet do golenia),ale zaraz pewnie ktoś będzie się nabijał.......
Później obejrzyj świeczki,kabelki i takie tam kopułkę i palec.
Coś więcej może sie napisze wtedy. 

 
			 
			
					
				
				: wt paź 10, 2006 19:44
				autor: Paweł Marek
				bomberxl pisze:nikos3011 sprawdź w końcu podstawę gaźnika(dobra jest pianka nawet do golenia),ale zaraz pewnie ktoś będzie się nabijał.......
ja pierwszy. Polecam wyłącznie dezodorant marki "Brutal".
 
			 
			
					
				
				: wt paź 10, 2006 21:41
				autor: nikos3011
				Paweł Marek pisze:nikos3011 pisze:MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓW
mylisz się, nie ma takiego gaźnika 2E. To tylko pierwszy człon nazwy
Jeśli masz w 1.8 orygialny gaźnik to jest to 2E2
 
na 100% jest 2e sprawdzałem jeszcze dziś w scirocco mam taki sam tez jest 2e
 
			 
			
					
				
				: wt paź 10, 2006 21:58
				autor: Paweł Marek
				Ale jesteś uparty 
 
na korpusie gaźnika po stronie pasażera masz owszem napisane 2E, ale jak zerkniesz ciut wyżej i w tył to masz tam wybite małymi cyferkami numerki. I dopiero po nich poznasz jaki to gaźnik porównując z serwisówką. 
W dwójkach 1,8 był tylko 2E2, w 1,6 2EE lub 2e2, w 1,3 2E3.  (takie sa 3 rodzaje w sumie czyli 2E2, 2EE, i 2E3
możesz mieć takie numerki:
0271259015 to jest silnik GU
lub 0271259015Q i to jest z silnika RH
Nieco inne sa końcówki oznaczeń (litera na końcu numeru) w automatach. 
Czyli 2E to powiedzmy typ gaźnika, a kolejny znak oznacza podtyp.
 
			 
			
					
				
				: wt paź 10, 2006 22:01
				autor: nikos3011
				Paweł Marek pisze:Ale jesteś uparty 
 
na korpusie gaźnika po stronie pasażera masz owszem napisane 2E, ale jak zerkniesz ciut wyżej i w tył to masz tam wybite małymi cyferkami numerki. I dopiero po nich poznasz jaki to gaźnik porównując z serwisówką. 
W dwójkach 1,8 był tylko 2E2, w 1,6 2EE lub 2e2, w 1,3 2E3.  (takie sa 3 rodzaje w sumie czyli 2E2, 2EE, i 2E3
możesz mieć takie numerki:
0271259015 to jest silnik GU
lub 0271259015Q i to jest z silnika RH
Nieco inne sa końcówki oznaczeń (litera na końcu numeru) w automatach. 
Czyli 2E to powiedzmy typ gaźnika, a kolejny znak oznacza podtyp.
 
ok a czy na ten kolektor moge osadzic jakis mniej zakrecony gaznik łatwiejszy w obsłudze bez wiekszych przerubek??