 . Po włączeniu świateł podświetlane jest praktycznie wszystko oprócz pokręteł regulacji nadmuchu powietrza (a dokładnie wszystkich trzech). Nie wiem, czym jest to spowodowane. Bezpiecznik odpada. I tak naprawdę nie wiem jak się do tego dobrać. Mam też pytanie, czy prawdą jest to, iż golfy, produkowane po roku 1992 są bardziej podatne na rdzę. Pytań mam jeszcze kilka. O tuż mój golf ma silnik 1,8 benzyna, a do tego akumulator 63 Ah. Według wielu moich znajomych to bardzo duży akumulator jak na taki silnik, jednakże przy zastosowaniu mniejszego akumulatora silnik nawet nie drgnie. Czy jest to normalne?
 . Po włączeniu świateł podświetlane jest praktycznie wszystko oprócz pokręteł regulacji nadmuchu powietrza (a dokładnie wszystkich trzech). Nie wiem, czym jest to spowodowane. Bezpiecznik odpada. I tak naprawdę nie wiem jak się do tego dobrać. Mam też pytanie, czy prawdą jest to, iż golfy, produkowane po roku 1992 są bardziej podatne na rdzę. Pytań mam jeszcze kilka. O tuż mój golf ma silnik 1,8 benzyna, a do tego akumulator 63 Ah. Według wielu moich znajomych to bardzo duży akumulator jak na taki silnik, jednakże przy zastosowaniu mniejszego akumulatora silnik nawet nie drgnie. Czy jest to normalne?A tak w ogóle to chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych kierowców na temat golfa 3 z silnikiem 1,8 wersji „Pink floyd”. Jakich niespodzianek można się najczęściej spodziewać i jak ich można uniknąć.





 
 







 
 

