Strona 1 z 1
					
				
				: wt sie 29, 2006 10:54
				autor: pszczyna
				jeżeli masz centralny dokładany to sprubuj przesunąć siłowniczek do góry aby mocniej otwierał .
Tobie się może wydawać że siłownik pracyje poprawnie ,ale poprubój różnych ustawień siłowniczka
			 
			
					
				dot zamka
				: wt sie 29, 2006 11:47
				autor: krzysiek.domini
				miałem taki sam przypadek. Drzwi otwierały się normalnie a z piolota nie. u mnie trzeba było spradzić naciągnięcie linki od strony klamki z zewnątrz. jeżeli naciąg linki jest zbyt dużu drzwi bedą się blokować po zamknięciu centralnego zamka, natomiast normalnie będą się zamykać i otwierac. najprościej trzeba zdjąc zaślepkę klamki wykręcając śrubę od spodu, zakończenie liknki w kształcie prostopadłościanu u mnie ustawiłem mniej więcej po środku karbowanego miejsca. ta sytuacja spowodowana jest konstrukcyjnie w samym zamku , do tego doszliśmy kupując drugi zamek powodzenia
			 
			
					
				a może padł swich w zamku, miałem kiedyś taki problem
				: wt sie 29, 2006 13:39
				autor: hauer
				kawałek ruchomego metalowego elementu przetarł osłonkę w swich-u i starł go na popiół. zamek przestał działać z centralnym. po wymianie swich-a wszystko wróciło do normy. niestety swich został wyciągnięty ze starego zamka 

, VW nie sprzedaje tgo osobno. generalnie w ASO zaproponowano mi wymianę całego zamka grrrrrrrrrrrr.
 
			
					
				
				: śr sie 30, 2006 08:16
				autor: hauer
				może warto poszukać jakiejś "padliny" i wymontować ten swich? można też poszukać na giełdach elektronicznych. zdaje się było na nim napisane "BURGESS" ale głowy nie dam. cały zamek to poważny wydatek(oczywiście zależy na czyją kieszeń trafi 

 )
pzdr
PS sprawdziłem. Switch firmy saia-burgess, model podobny do V4NCS, ale może być tak że dla VW firma ta robi korpus switcha z dwoma plastukowymi bolcami do montażu w zamku. z tego co pamiętam dale się tego switcha wybebeszyć i można by tylko wymienić tego dzyndzla. niestety mnie się nie udało znaleźć tego mikrostyku w ofercie jakiegoś sklepu internetowego. może poszukaj na giełdzie elektronicznej, albo jakiś znajomek elektronik coś poradzi. na zachodnich e-sklepach jest tego w kij
rzuć okiem na stronę producenta:    
http://www.saia-burgess.com/2302/2303/2 ... 0/2882.asp
gdyby ci przyszło do głowy wyciągać ten zamek to wyjmij go razem z całą płytą na której są zamontowane podnośniki szyby. inaczej wszystko może się w cholerę połamać (doświadczyłem tego 

 ). najlepiej pojechać do jakiegoś ASO i pogadać z mechanikiem oni czasami mają pochowane zamki z porozbijanych aut. można się dogadać
pzdr
 
			
					
				
				: śr sie 30, 2006 10:19
				autor: hauer
				hehe 2 tygodnie temu szlag trafił u mnie te zaczepy od szyby. zestaw naprawczy kosztował mnie 170 złych ale teraz łomem to trzeba będzie łamać 

:):) pacany z VW specjanie zrobili te zaczepy z lichego plastiku żeby się ten zestaw naprawczy dobrze sprzedawał.
mam nadzieję że zakładasz oryginalny VW-wy zestaw naprawczy?!
PS
mam prośbę mógłbyś przy okazji zobaczyć jakie jest oznaczenie na tym switchu w zamku.
może jest tam jakiś typ albo co?
thx
 
			
					
				
				: śr sie 30, 2006 11:06
				autor: hauer
				no tak w końcu ASO Szewczyk w Wawie musi z czegoś żyć 

. hehe swoja drogą można u nich ponegocjować.
 
			
					
				
				: śr sie 30, 2006 13:11
				autor: Dwight
				Ja właśnie jestem po wymianie zamka (450zł) a teraz czekam na zestaw naprawczy bo mam bocznego kabrioleta 

 .Jak tak dalej pójdzie to ten zestaw bedzie towarem deficytowym 
