ZMIANA SILNIKA NA VR6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KOLUS25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 20:32
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

ZMIANA SILNIKA NA VR6

Post autor: KOLUS25 » ndz sie 22, 2004 20:48

CZEŚĆ CZY MA KTOŚ Z KLUBOWICZÓW GOLFA II Z MOTOREM VR6 ALBO 2000cm 16V CHCE ZMIENIĆ MOTOR ALE NIEWIEM CO CZEBA I OD CZEGO ZACZĄĆ JAK MACIE JAKIES NAMIARY-ADRESY PISZCZIE DZIĘKÓWA



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz sie 22, 2004 20:59

Niestety tutaj raczej nikt nie ma, ogólnie mało w Polsce takich golfików jeździ.

Do swapu na vr6 musisz mieć kompletny silnik z osprzętem, ecu, wiązkami, skrzynią, półośkami, oraz jakimś dolnym mocowaniem od corrado vr6, wypada też zmienić hamulce na conajmniej od 16v, oraz wzmocnić zawiechę (bo vr6 jest ciężki...).

Moim zdaniem lepiej zainwestować w 1.8T, podobne pieniążki w sumie, a silniczek bardziej podatny na modyfikacje, nowocześniejszy, lżejszy...


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
KOLUS25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 20:32
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: KOLUS25 » ndz sie 22, 2004 21:48

18 TO JEST TURBO ILE MA KONI



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz sie 22, 2004 22:01

Ja znam trzy wersje: 150, 180 i 225



kaczor

Re: ZMIANA SILNIKA NA VR6

Post autor: kaczor » pn sie 23, 2004 02:55

KOLUS25 pisze:CZEŚĆ CZY MA KTOŚ Z KLUBOWICZÓW GOLFA II Z MOTOREM VR6 ALBO 2000cm 16V CHCE ZMIENIĆ MOTOR ALE NIEWIEM CO CZEBA I OD CZEGO ZACZĄĆ JAK MACIE JAKIES NAMIARY-ADRESY PISZCZIE DZIĘKÓWA
wyłącz capsa najpierw
ja mam już 2.0 16V - dużo taniej wychodzi zarówno w przekładce jak i w eksploatacji , chociaż dla początkujących polecam kupić np rozbitkka od niemców i przekładać wsystko po kolei , bo składając z puzzli można nerwy stracić , chociaż już sie uodporniłem po pół rocznej walce z 1.8 16V wkładanym do caddyego zamiast diesla - wszystko było zbierane osobno , że to zadziałało w końcu to sam byłem w szoku



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn sie 23, 2004 11:33

ja bym ladowal 1.8T bo to najlepszy silnik jaki VW zrobil :bigok:



Awatar użytkownika
mat.i.tom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 18, 2004 21:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mat.i.tom » pn sie 23, 2004 12:03

eeeee tam VR6 niema jak 2,5 Turbo od porsche hehehe


http://www.vwmk1-garage.pl

Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm


3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000

KONiu

Post autor: KONiu » pn sie 23, 2004 14:52

A ja bym inwestowal w jakiegoś nowoczesnego ropniaka , z gamy vw , były takie 1,9Tdi o mocy 150 kucy :hehe: , z tym że to spory wydatek , to już chyba lepiej poszukać legendy czyli 210km silniczek z mk2 , albo o ile mozliwe do 1,8 16V dodać turbinke , bo chyba własnie tak ten 210 konny potworek był zrobiony , ja tam narazie mam 1,6 i wystarcza (narazie :hehe: ) ale sie bedzie myslalo . I zaczynał bym od wzmocnienia zawiechy , samochodu (zeby sie nie rozpadł , bo coś mi sie wydaje ze te 210 golfy to musialy mieć jakieś wzmocnienia zeby sie nie porozłaziły ) no i wymiany hamulców , bo po co komu vr6 bez hamulców , no chyba że KOLUS25 lubi taką ekstremalną jazde :chytry:



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn sie 23, 2004 20:22

Spoko MK2 ma dosc mocna konstrukje :bigok: hamulce jak najbardziej bo na 239 niewentylowanej sie jezdzic nie da:)))gwarantuje 3 hamowania ze 180-200 i jest po tarczach :helm:



mbmc

Post autor: mbmc » sob gru 18, 2004 12:13

HI wszystki mja zobiłem Swap na vr6 w seacie ibiza rewelacja poza tym ze mam ciagle problemy z wolnymi obrotami !!!

Jak by ktos chciał to mogo troche popisac o tym jak to weszło i co trzeba przerobic seat ma to do tego ze mocowanie silnika jest to samo co w VW
z tym to raczej niema problemu, bo silniki seat ma tylko vw

Moge wysłać fotki na imeil !!

Pozdrawiam MBmc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
lunatic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw lis 11, 2004 15:00
Lokalizacja: Wilno

Post autor: lunatic » sob gru 18, 2004 22:50

Mama


vw jetta mk1 coupe EX
vw golf mk2 1.8 automat :) +lpg

hajbus

Post autor: hajbus » ndz gru 19, 2004 14:54

ktos chciał vr6 ? wejdz na strone ctsdg z dąbrowy górniczej i tam jest kolo o nicku kkkacper miał ostatnio do załatwienia ze wszystkim



Awatar użytkownika
mat.i.tom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 18, 2004 21:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mat.i.tom » sob gru 25, 2004 17:01

Vr6 hmm moze by do tego powrócic :)


http://www.vwmk1-garage.pl

Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm


3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob gru 25, 2004 18:44

kiedys na zlocie widzialem jak sie scigaja dwie mk2 jeden z silnikiem 1.8t(150ps)drugi VR6(174ps) szly rowno ze startu do mety kilka razy sie scigali i raz ten wygral raz tamten ale byla to kwestia kilku cm
takze osobiscie wolalby 1.8T bo duzo mniej pali tez mozna wyciagnac z niego duzo mocy ale dzwieku VR6 nic nie przebije



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości