ZMIANA SILNIKA NA VR6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ZMIANA SILNIKA NA VR6
CZEŚĆ CZY MA KTOŚ Z KLUBOWICZÓW GOLFA II Z MOTOREM VR6 ALBO 2000cm 16V CHCE ZMIENIĆ MOTOR ALE NIEWIEM CO CZEBA I OD CZEGO ZACZĄĆ JAK MACIE JAKIES NAMIARY-ADRESY PISZCZIE DZIĘKÓWA
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Niestety tutaj raczej nikt nie ma, ogólnie mało w Polsce takich golfików jeździ.
Do swapu na vr6 musisz mieć kompletny silnik z osprzętem, ecu, wiązkami, skrzynią, półośkami, oraz jakimś dolnym mocowaniem od corrado vr6, wypada też zmienić hamulce na conajmniej od 16v, oraz wzmocnić zawiechę (bo vr6 jest ciężki...).
Moim zdaniem lepiej zainwestować w 1.8T, podobne pieniążki w sumie, a silniczek bardziej podatny na modyfikacje, nowocześniejszy, lżejszy...
Do swapu na vr6 musisz mieć kompletny silnik z osprzętem, ecu, wiązkami, skrzynią, półośkami, oraz jakimś dolnym mocowaniem od corrado vr6, wypada też zmienić hamulce na conajmniej od 16v, oraz wzmocnić zawiechę (bo vr6 jest ciężki...).
Moim zdaniem lepiej zainwestować w 1.8T, podobne pieniążki w sumie, a silniczek bardziej podatny na modyfikacje, nowocześniejszy, lżejszy...
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Re: ZMIANA SILNIKA NA VR6
wyłącz capsa najpierwKOLUS25 pisze:CZEŚĆ CZY MA KTOŚ Z KLUBOWICZÓW GOLFA II Z MOTOREM VR6 ALBO 2000cm 16V CHCE ZMIENIĆ MOTOR ALE NIEWIEM CO CZEBA I OD CZEGO ZACZĄĆ JAK MACIE JAKIES NAMIARY-ADRESY PISZCZIE DZIĘKÓWA
ja mam już 2.0 16V - dużo taniej wychodzi zarówno w przekładce jak i w eksploatacji , chociaż dla początkujących polecam kupić np rozbitkka od niemców i przekładać wsystko po kolei , bo składając z puzzli można nerwy stracić , chociaż już sie uodporniłem po pół rocznej walce z 1.8 16V wkładanym do caddyego zamiast diesla - wszystko było zbierane osobno , że to zadziałało w końcu to sam byłem w szoku
eeeee tam VR6 niema jak 2,5 Turbo od porsche hehehe
http://www.vwmk1-garage.pl
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
A ja bym inwestowal w jakiegoś nowoczesnego ropniaka , z gamy vw , były takie 1,9Tdi o mocy 150 kucy , z tym że to spory wydatek , to już chyba lepiej poszukać legendy czyli 210km silniczek z mk2 , albo o ile mozliwe do 1,8 16V dodać turbinke , bo chyba własnie tak ten 210 konny potworek był zrobiony , ja tam narazie mam 1,6 i wystarcza (narazie ) ale sie bedzie myslalo . I zaczynał bym od wzmocnienia zawiechy , samochodu (zeby sie nie rozpadł , bo coś mi sie wydaje ze te 210 golfy to musialy mieć jakieś wzmocnienia zeby sie nie porozłaziły ) no i wymiany hamulców , bo po co komu vr6 bez hamulców , no chyba że KOLUS25 lubi taką ekstremalną jazde
HI wszystki mja zobiłem Swap na vr6 w seacie ibiza rewelacja poza tym ze mam ciagle problemy z wolnymi obrotami !!!
Jak by ktos chciał to mogo troche popisac o tym jak to weszło i co trzeba przerobic seat ma to do tego ze mocowanie silnika jest to samo co w VW
z tym to raczej niema problemu, bo silniki seat ma tylko vw
Moge wysłać fotki na imeil !!
Pozdrawiam MBmc
Jak by ktos chciał to mogo troche popisac o tym jak to weszło i co trzeba przerobic seat ma to do tego ze mocowanie silnika jest to samo co w VW
z tym to raczej niema problemu, bo silniki seat ma tylko vw
Moge wysłać fotki na imeil !!
Pozdrawiam MBmc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Vr6 hmm moze by do tego powrócic
http://www.vwmk1-garage.pl
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
kiedys na zlocie widzialem jak sie scigaja dwie mk2 jeden z silnikiem 1.8t(150ps)drugi VR6(174ps) szly rowno ze startu do mety kilka razy sie scigali i raz ten wygral raz tamten ale byla to kwestia kilku cm
takze osobiscie wolalby 1.8T bo duzo mniej pali tez mozna wyciagnac z niego duzo mocy ale dzwieku VR6 nic nie przebije
takze osobiscie wolalby 1.8T bo duzo mniej pali tez mozna wyciagnac z niego duzo mocy ale dzwieku VR6 nic nie przebije
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości