Strona 1 z 3
					
				Obroty na biegu jałowym - Nowe info
				: pt lip 21, 2006 18:26
				autor: cycu767
				odrazu napiszę że szukałem w postach i żadnych podobnych problemów nie znalazłem... 
może źle szukałem ? nie wiem...
problem jest taki ...
silnik jak jest zimny przez jakąś minutę pracuje równo na biegu jałowym, potem obroty zaczynają skakać między 500 a 900 rpm... jeśli przejadę załóżmy 1km to sytuacja się powtarza chwilę chodzi równo, a potem skacze...
co może być przyczyną?
1.3 NZ '91
pzdr
			 
			
					
				
				: pt lip 21, 2006 19:12
				autor: Buniek85
				dolaczam sie do pytania mam podobny problem, nie jestem pewien ale moze to od sondy  lambda ktora pada??
			 
			
					
				
				: pt lip 21, 2006 20:53
				autor: andy_lodz
				Hej.Przyczyn może być wiele.Najprościej sprawdzić najpierw to co najłatwiej: świece przewody,kopułke. Ja miałem podobny problem z tym że cały czas mi skakał na obrotach i gasł czasem na wolnych.U mnie to była pęknięta guma podstawy gażnika.Może to też być sonda lambda,ale niekoniecznie - tu warto by było komputer podłączyc żeby sprawdzić.Ale ja najpierw sprawdził bym tak jak napisałem to co jest najprostsze.Pozdrawiam i powodzenia.
			 
			
					
				
				: pt lip 21, 2006 23:54
				autor: rabbit1
				sprawdz silniczek krokowy on reguluje pracą silnika na biegu jałowym
			 
			
					
				
				: sob lip 22, 2006 07:58
				autor: Buniek85
				rabbit1 pisze:sprawdz silniczek krokowy on reguluje pracą silnika na biegu jałowym
 silnik 1.3 niema silnika krokowego
 
			
					
				
				: sob lip 22, 2006 09:46
				autor: manias79
				Prawda... przyczyn może być wiele. Oto kilka podpowiedzi:
- zapchana ODMA - przez co puszczają uszczelki w silniku = złe ciśnienie, etc.
- świece, przewody, kopułka
- zanieczyszczona przepustnica (przez zapchaną ODMĘ)
- tzw. "fałszywe powietrze"... sprawdź ten gruby gumowy wąż łaczący filtr powietrza z przepustnicą. Czasami są na nim jakieś małe pęknięcia, wtedy dostaje to fałszywe powietrze
- źle ustawiona śruba regulująca obroty silnika jałowego
...
Poświęć więcej czasu na opcję "Szukaj" na tym forum, a napewno znajdziesz odpowiedź  
 
W tym temacie możesz poszperać 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=1.3
Na temat odmy: 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=odma
Good luck
 
			
					
				
				: sob lip 22, 2006 10:46
				autor: Darco
				Powiedz czy ostatnio było coś robione przy silniku  (przed tą usterką)
			 
			
					
				
				: sob lip 22, 2006 11:32
				autor: cycu767
				Darco pisze:Powiedz czy ostatnio było coś robione przy silniku  (przed tą usterką)
z tego co wiem to nie... gadalem z poprzednim wlascicielem i twierdzi ze nie...
 
			
					
				
				: sob lip 22, 2006 12:03
				autor: Darco
				OK więc sprawdz wężyki podcisnieniowe przy przepustnicy  - mogą być na odwrót założone - kiedyś tak miałem :/
			 
			
					
				
				: sob lip 22, 2006 13:39
				autor: sergap
				Sonda,na bank i podstawa gaźnika,sprawdz i pisz.
			 
			
					
				
				: sob lip 22, 2006 13:40
				autor: Buniek85
				jak najszybciej sprawdzic sonde ?
			 
			
					
				
				: sob lip 22, 2006 13:55
				autor: cycu767
				sergap pisze:Sonda,na bank i podstawa gaźnika,sprawdz i pisz.
gaznik? w nz'tce ??
 
			
					
				
				: sob lip 22, 2006 13:58
				autor: Buniek85
				Nz jest na wielopunktowym wtrysku, chyba ze masz  na mysli uszczelke pod wtryskami
			 
			
					
				
				: sob lip 22, 2006 15:11
				autor: cycu767