problem z wymiana tylnych tarcz GOLF III GT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pawelcer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lis 03, 2004 13:58
Lokalizacja: STRZELIN
Kontakt:

problem z wymiana tylnych tarcz GOLF III GT

Post autor: pawelcer » czw cze 15, 2006 20:45

witam mam problem z wymiana tylnych tarcz w golfie III GT . Tzn problem się zaczął kiedy chciałem zdjąć zacisk i tam sie trzyma na dwóch śrubach na imbus tak sa zapieczone że niczym ich nie szło ruszyć aż się przekręciły co teraz zrobić pomóżcie



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » czw cze 15, 2006 20:49

Najlepiej chyba spróbować rozwiercić. Coraz większe wiertła stosujesz aż do momentu kiedy główka śruby zostanie na wiertle. Tyle mojego. Pozdro i powodzenia.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » czw cze 15, 2006 21:12

na imbus raczej na klucz 13 trzeba bylo psiknac WD40 teraz tylko wiertarka



marek85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: śr lis 30, 2005 21:21
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: marek85 » czw cze 15, 2006 22:48

Spróbuj najpierw zamiast imbusa wbic mlotkiem taka gwiazdke, nie wiem jak sie to fachowo nazywa, wyglada to podobnie do imbusa tylko ze koncówka to taka gwiazdka, wbijasz ta :gwiazdke" mlotkiem (musisz dobrac taki rozmiar zeby nie dalo sie ja loźnie wlozyc) i poten delikatnie krecisz kluczem, starajac sie nie krzywic tej gwiazkie na boki. u mnie pomaga to w 90% procentach przypadków :D


mój były GOLF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43528

greg

Post autor: greg » czw cze 15, 2006 23:12

marek85 pisze:Spróbuj najpierw zamiast imbusa wbic mlotkiem taka gwiazdke, nie wiem jak sie to fachowo nazywa, wyglada to podobnie do imbusa tylko ze koncówka to taka gwiazdka, wbijasz ta :gwiazdke" mlotkiem (musisz dobrac taki rozmiar zeby nie dalo sie ja loźnie wlozyc) i poten delikatnie krecisz kluczem, starajac sie nie krzywic tej gwiazkie na boki. u mnie pomaga to w 90% procentach przypadków
rada ok - klucz torx + młot a jak to nie da rady - zakup lub pożycz klucz udarowy + torx i nap** młotkiem - musi się wykręcić...

[ Dodano: Czw Cze 15, 2006 11:14 pm ]
collo pisze:na imbus raczej na klucz 13 trzeba bylo psiknac WD40 teraz tylko wiertarka
jak użyjesz wiertatki mozesz upośledzić zacisk to raz a dwa to i tak potem musisz tą śrubę wykręcić a rozwierconą śrube będzie ciężko



Awatar użytkownika
Simon_VR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr maja 31, 2006 01:23
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: Simon_VR » sob cze 17, 2006 12:54

mam nadzieje ze piszesz o srubach od zacisku a nie od czopu czy jarzma???
bo ja w swojej vr`ce mialem srube na zwykly klucz i kontre na bodajze 15.
jezeli nie dasz rady zostaje uciecie sruby i pozniej na warsztacie rozwiercenie i przegwintowanie, ale nie ma bata musi puscic. ja zalalem odrdzewiaczem i poszlo.
ewentualnie pozostaje podgrzewanie. Przy roznicy temperatur sruba puszcza na gwincie. Przy wymianie tylnej tarczy nie trzeba wyjmowac jarzma, tylko sam zacisk. odkrecasz srube pisaty i tarcza twoja. przy montowaniu polecam zapsikac miedzia w sprayu sruby. w przyszlosci nie bedzie problemow z odkrecaniem.
powodzonka.



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » sob cze 17, 2006 13:05

jak rozwaliłeś łeb jedz niech ktoś ci na niego naspawa kawałek rury i odkręć, jak ukręciłeś łeb to już gożej, przed odkręcaniem takich srób ja zawsze psikne wd 40 i stukne młotkiem żeby się "odpręzył" materiał

[ Dodano: Sob Cze 17, 2006 13:06 ]
powidzenia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości