Filtr stożkowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

solowik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Filtr stożkowy

Post autor: solowik » ndz sie 22, 2004 15:00

Witam, mam golfa 1.8 z monowtryskiem.Chcialem wyrzucic box z filtrem powietrza i zastapic go filtrem stożkowym ale nie wiem co zrobic z ukladem sterujacym temperatura powietrza zasysanego przez box, czy zostawic reszte bez zmian czy rowniez usunac ???



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Filtr stożkowy

Post autor: Borys » ndz sie 22, 2004 22:41

solowik pisze:Witam, mam golfa 1.8 z monowtryskiem.Chcialem wyrzucic box z filtrem powietrza i zastapic go filtrem stożkowym ale nie wiem co zrobic z ukladem sterujacym temperatura powietrza zasysanego przez box, czy zostawic reszte bez zmian czy rowniez usunac ???
jakim układem?? w jednopunkcie czujnik temp powietrza umieszczuny jest na wtryskiwaczu, mozna zakładac sobie stolca bez patrzenia na zadne układu w dolocie, bo ich tam nie ma,
na jednopunkcie silnik chodzi i bez zadnej obudowy, ale to tak extremalnie opisujac mozliwosci monojetronika


www.vrservice.pl

gipson

Post autor: gipson » ndz sie 22, 2004 23:29

A tak na powaznie.. Myslisz ze odczujesz jakas zmiane zakladajac stozek? Poza tym ze bedzie gorzej filtrowal..
Nie ufam w stozki,magnetyzery i tym podobne.. :)



solowik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: solowik » pn sie 23, 2004 00:37

gipson, musisz odrozniac filtr powietrza od magnetyzerow ( o ktorych mam takie samo zdanie jak ty )ale sprawdz jakie opory ma powietrze zasysane przez papier ktory szybko sie brudzi i wilgotnieje, a jakie przez filtr zrobiony z gabki to przekonasz sie ze to przydatny wytwor :bajer:



kaczor

Re: Filtr stożkowy

Post autor: kaczor » pn sie 23, 2004 03:01

solowik pisze:Witam, mam golfa 1.8 z monowtryskiem.Chcialem wyrzucic box z filtrem powietrza i zastapic go filtrem stożkowym ale nie wiem co zrobic z ukladem sterujacym temperatura powietrza zasysanego przez box, czy zostawic reszte bez zmian czy rowniez usunac ???
jeśli masz lpg to tylko sobie wszystko popsujesz , jeśli nie masz to poprawisz sobie owszem , ale samopoczucie , nawet pół konika z tego nie będzie niestety



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Filtr stożkowy

Post autor: Borys » pn sie 23, 2004 08:10

kaczor pisze:
solowik pisze:Witam, mam golfa 1.8 z monowtryskiem.Chcialem wyrzucic box z filtrem powietrza i zastapic go filtrem stożkowym ale nie wiem co zrobic z ukladem sterujacym temperatura powietrza zasysanego przez box, czy zostawic reszte bez zmian czy rowniez usunac ???
jeśli masz lpg to tylko sobie wszystko popsujesz , jeśli nie masz to poprawisz sobie owszem , ale samopoczucie , nawet pół konika z tego nie będzie niestety
kaczor nie dramatyzuj, u mnie przybyło 1KM, po zamontowaniu stolca, mam wydruki z hamowni,

a co do LPG to oczywiscie sie zgadzam moment na slolcu i LPG poszedł w dół, na oryinale o wiele lepiej


www.vrservice.pl

gipson

Post autor: gipson » pn sie 23, 2004 09:46

Warto kosztem 1KM zakladac cos co bedzie slabiej filtrowalo powietrze, a co za tym idzie, bedzie wiecej syfu w silniku..??



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn sie 23, 2004 09:51

Czasem warto dla samego wyglądu :bigok:


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
mat.i.tom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 18, 2004 21:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mat.i.tom » pn sie 23, 2004 09:52

taaaaaa już dodaje harakterku :hmm: :pub:


http://www.vwmk1-garage.pl

Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm


3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000

gipson

Post autor: gipson » pn sie 23, 2004 09:56

A no chyba ze wygladu.. To juz kwestia gustu.. :/



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn sie 23, 2004 09:58

sporo ludzi myśli, że im taki filtr da 5-8% mocy,jak to piszą w reklamach, a jeszcze na gazie jeżdżą :hehe:
moim zdaniem lepiej kupić dobrą wkładkę ;)



gipson

Post autor: gipson » pn sie 23, 2004 10:01

No wlasnie heheheh Albo poprostu czesciej zmieniac nawet normalna wkladke! :)



lookmal

Post autor: lookmal » pn sie 23, 2004 11:21

gipson pisze:No wlasnie heheheh Albo poprostu czesciej zmieniac nawet normalna wkladke! :)
Święte słowa! :pub:



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn wrz 27, 2004 12:57

nie będę się upierał, ale w filtrze powietrza jest obwód sterujący temperaturą zasysanego powietrza (termostat) - to co innego niż czujnik na monowtrysku. Termostat przy rozruchu daje do silnika ciepłe powietrze znad kolektora wydechowego zamiast zimnego - rozgrzewanie trwa krócej i pochłania mniej benzynki, na ssaniu auto lepiej jeździ, paliwo lepiej paruje w ciepłym powietrzu, ssanie wyłącza się szybciej i pracuje na uboższej mieszance
Zakładając stożek to wszystko idzie out (jak jest gaz - na stożku spada podciśnienie w układzie ssącym i stąd kłopot ,tak słyszałem)
Sorki, ale w codziennej jeździe w stożki nie wierzę, bujda. A ten 1 KM na hamowni - kto to odczuje na codzień? (1 KM przy max obrotach silnika - na codzień nie przekraczam 3-3,3 tys. obrotów, a tu różnica to ok. 0,4-0,5 KM).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 92 gości