gymy usztywniajace zawieszenie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
gymy usztywniajace zawieszenie
dla tych co nie wiedza sa to gumy ktore sie kreca w sprezyne zawieszenie ktore ponoc je utwardzaja etc ???
mam pytanko co to daje moze ktos stosowal???czy sos to daje czy faktycznie utwardza zawieszenie czy kicha??
czy podnosi to przeswit samochodu czy n i e bo mi troche pupa w aucie wisi:):) czy moze lepiej odrazu wymienic sprezyny??
mam pytanko co to daje moze ktos stosowal???czy sos to daje czy faktycznie utwardza zawieszenie czy kicha??
czy podnosi to przeswit samochodu czy n i e bo mi troche pupa w aucie wisi:):) czy moze lepiej odrazu wymienic sprezyny??
.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.
..:: VW VENTO 1.8 GL ::..
... pozdro mikil ...
..:: VW VENTO 1.8 GL ::..
... pozdro mikil ...
Witam 
Gumy maja sens jezeli tył dobija Ci do nadkola przy załadowanym aucie i podczas jazdy po naszych gladkich drogach
Osobiscie mam załozone po 2 na strone ale tylko na tył i przy max załadowaniu nic nie dobija a przed załozeniem nawet przy wiekszej predkosci jadac samemu czasami kolo tarło o nadkole(przy jakiejs hopce) 

Gumy maja sens jezeli tył dobija Ci do nadkola przy załadowanym aucie i podczas jazdy po naszych gladkich drogach


- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Jak masz kase to wymien springi jak nie masz kasy kyp gumy zawsze troche pomoga i auto nie bedzie tak siadac jak załadujesz coś na tył.
A jak chcesz mieć twardo i nisko to kup sprtową zawieche a nie słuchaj patentów o obcinaniu springów i usztywnianiu tego co zostało jakimis gumami.
Albo zakup komplet springów np weitec które obniżą o -40 bo takie cosik możesz zamontowac do seryjnego amorka.
A jak chcesz mieć twardo i nisko to kup sprtową zawieche a nie słuchaj patentów o obcinaniu springów i usztywnianiu tego co zostało jakimis gumami.
Albo zakup komplet springów np weitec które obniżą o -40 bo takie cosik możesz zamontowac do seryjnego amorka.
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
Sprawa wygląda tak, gumy delikatnie usztywniają zawieszenie, mniej przechyla się na zakrętach i jest bardziej stabilny. W zależności ile gum się włoży w sprężynę tym wyżej samochód stoi, ale ja włożyłem po jednej i to wystarczy, czym więcej gum tym mniejszy skok sprężyny więc nie należy przesadzać. Należy uważać na sprzedających na allegro gdyż inne sprężyny są na przód, a inne na tył (inna średnica sprężyny). U mnie z 3 tys. km po założeniu gum wybił się amortyzator z przodu, ale to raczej przez okropne dziury i to, że miał już przejechane ze 130 tys. km, ale napewno guma też mu w tym pomogła. Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 101 gości