1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » śr maja 26, 2010 08:07

pszmiel pisze:tovdi1, Ale od golfa IV ma być ta skrzynia 1.9 sdi mam rozumieć tak czy od innego wynalazku
ja wsadziłem tam skrzynie od octavii 1.9sdi, pasuje bez żadnych problemów :bigok:



Awatar użytkownika
pszmiel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn gru 28, 2009 20:45
Lokalizacja: Żnin CZN

Post autor: pszmiel » czw maja 27, 2010 19:02

A jaki jest efekt po włożeniu tej skrzyni. Lepiej zapier....
Bo na oryginalnej skrzyni to przy prędkości 100 km/h obroty są na 3 tyś. a jak jest w przypadku tej skrzyni? Weź tylko kiedyś sprawdź i napisz. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw maja 27, 2010 19:14 przez pszmiel, łącznie zmieniany 1 raz.



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » pt maja 28, 2010 08:36

pszmiel pisze:A jaki jest efekt po włożeniu tej skrzyni. Lepiej zapier....
Bo na oryginalnej skrzyni to przy prędkości 100 km/h obroty są na 3 tyś. a jak jest w przypadku tej skrzyni? Weź tylko kiedyś sprawdź i napisz. Pozdrawiam
samochód mojego sąsiada, a skrzynia była wkładana dwa dni przed świętami wielkanocnymi
jak dla mnie pierwszy i drugi bieg szybko się zbiera, a piąty z racji tego że długi sprzyja obniżeniu zużycia paliwa



Smerek84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 05, 2009 17:02
Lokalizacja: N...

Post autor: Smerek84 » pt maja 28, 2010 22:59

Potrzebuje szybkiej rady czy skrzynia od Golfa V, bedzie pasowac do mojego Golfa IV 1.6SR??
I jeszcze jedno golf jest z 98r. jaka jest szansa ze mam hydrauliczny wysprzeglik??


Smerek84

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » sob maja 29, 2010 04:23

Panowie mam obecnie ciagle rozlatujaca sie skrzynie w aucie DLP (02K 300 045 EX) i mam opcje zakupienia skrzyni ERT (02K 300 049 N) ktora wedlug ETKI tez byla montowana przy AKL-ach. Teraz moje pytanie czy bedzie miala takie same przelozenia? I najwazniejsze czy skrzynie o tym oznaczeniu (ERT) nie ,,rozsypuja sie'' jak moja obecna DLP? W DLP z tego co mi wiadomo sa nity na mechanizmie roznicowym i to one wlasnie puszczaja przez co sie skrzynia rozlatuje - szczegolnie w moim przypadku kiedy jezdze na 18 Calach 225/40/18. Slyszalem ze podobno VW po porazce z DLP odszedl od tych nieszczesnych nitow i pozniej montowal juz podobno sruby tylko czy ERT ma juz te sruby? Z gory dzieki za pomoc.

P.S. Nie mam zamiaru jak co niektorzy wrzucac do auta skrzyni od SDI :) takze nie piszcie mi tego typu porad.
POZDRO


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
pszmiel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn gru 28, 2009 20:45
Lokalizacja: Żnin CZN

Post autor: pszmiel » sob maja 29, 2010 09:35

bicker83, Jeśli nie masz zamiaru wrzucać skrzyni z sdi to oddaj tą swoją DLP i zamiast nitów wstawią Ci właśnie śruby i już się nie będzie rozlatywać, aczkolwiek dziwię się że jeszcze na to nie wpadłeś.



Smerek84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 05, 2009 17:02
Lokalizacja: N...

Post autor: Smerek84 » sob maja 29, 2010 13:47

Smerek84 pisze:Potrzebuje szybkiej rady czy skrzynia od Golfa V, bedzie pasowac do mojego Golfa IV 1.6SR??
I jeszcze jedno golf jest z 98r. jaka jest szansa ze mam hydrauliczny wysprzeglik??
Mechanik twierdzi ze skrzynia od Golfa V podejdzie do mojego Golfa IV...
I teraz pytanie czy powinien zmienic zawod bo jest w bledzie...??
Szukalem czegos odnosnie takiej zamianki w necie, niestety nic nie mopge znalezc...
Skrzynia ponoc ma byc z 2009 roku od Golfa V...


Smerek84

Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » sob maja 29, 2010 21:13

na samo to ze z 2009 juz brzmi nie realnie


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » ndz maja 30, 2010 11:09

Witam. Vag pokazal cos takiego: regulacja biegu jałowego, zwarcie plusa z plusem-błąd sporadyczny. O co chodzi? Jakie sa objawy uszkodzonego silniczka krokowego?



Awatar użytkownika
pszmiel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn gru 28, 2009 20:45
Lokalizacja: Żnin CZN

Post autor: pszmiel » ndz maja 30, 2010 13:37

Tam raczej silniczek krokowy w przepustnicy się nie uszkadza a na pewno nie jest to objaw taki jak wymieniłeś. U mnie takie błędy gdy miałem nieszczelny układ dolotowy i pęknięty przewód od serwa. Zakleiłem go i teraz jest wszystko tak jak należy. Błędy po wykasowaniu nie powróciły.



Pepsi77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr maja 19, 2010 16:47
Lokalizacja: Lubelskie

nawieiw ( dmuchawa)

Post autor: Pepsi77 » ndz maja 30, 2010 16:24

Witam mam problem z dmuchawa a mianowicie dmuchawa mi wieje tylko na nogi i na szybe a na twarz juz nie wieje ... pomocy



ManieKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lip 27, 2009 23:57
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: ManieKK » ndz maja 30, 2010 21:43

Jak sprawdzic szczelnosc ukladu dolotowego tak na 100%?

[ Dodano: 30 Maj 2010 21:46 ]
Za bardzo nie mam pojecia. Co to jest serwo? Gdzie jest ten przewod od serwo?



Ths
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lut 04, 2010 12:43
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Ths » pn maja 31, 2010 09:49

ManieKK
Tutaj na zdjęciach masz przewód od serwa.
W moim był dorabiany ale jest tam zdjęcie kolegi który ma oryginał (zdjęcie ze strzałką z zaznaczonym zaworem zwrotnym)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=45



kula800i1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn maja 31, 2010 11:02
Lokalizacja: Bożejewiczki

Post autor: kula800i1 » pn maja 31, 2010 11:21

Witam panowie . Potrzebuje od was jakiekolwiek pomocy . mam golfa 4 1.6 SR silnik AKL 8v.
No i do ładu z nim nie moge dojsc . Korkiem wlewu oleju wyrzygał mi olej . wymieniłem uszczelke pod głowicą .głowica do planowania nowe pierścienie i tłoki . z ojcem rozrząd ustawiliśmy. odpalam a tu nierówno chodzi . jedziemy na komputer a on nic nie wykazał . wracamy a on nam zaczął szarpac i stanął . akumulator padł . przyczyną był regulator napiecia . wymieniłem . a on nadal nierówno chodzi a na ciepłym silniku nie moge go odpalic . zauważyłem ze regulator ciśnienia też nie działa no i czujnik temperatury i ssania wiec też wymieniłem . dodam jeszcze że czujnik hala też . samochód chodzi ładnie . trzymie ten sam rytm ale na ciepłym nie odpala . dodam jeszcze że na dodatek byla woda w paliwie . korci mnie jeszcze zobaczyc czy mam olej w skrzyni biegów bo w innych samochodach jest tak ze nie chce palic na ciepłym gdy nie ma oleju w skrzyni. czekam na wasze porady. Sondy nie wymieniałem .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości