Strona 1 z 1
					
				Problem z zapłonem Golf III
				: sob lut 04, 2006 15:39
				autor: Psitotito
				Witam. 
Mam problem z Golfem III 1.4 z instalacją gazową 1994r. Silnik po odpaleniu chodzi kilkanaście sekund spadaja obroty i silnik gaśnie. Czasami w ogóle nie da się go odpalić. Co jakiś czas ginie iskra ze świec. Wymienilem kopułkę i palec, ale to nie pomoglo. Przy kręceniu zdarza się, że resetuje się zegarek... Może ktoś miał ten sam problem. Proszę o pomoc.
			 
			
					
				
				: sob lut 04, 2006 15:42
				autor: Adamtd
				Sprawdzałeś cewkę i czujnik halla??? - bo tu bym szukał przyczyny
Resetuje sie zegarek - a czy w tym czasie nie gasna kontrolki?
			 
			
					
				
				: sob lut 04, 2006 17:40
				autor: TAZ
				Z tego co kolega pisze to chyba ma gdzieś w stacyjce problemy.
			 
			
					
				
				: sob lut 04, 2006 22:27
				autor: Psitotito
				Adamtd jeszcze nie sprawdzalem cewki ani czujnika halla. Może ktoś wie w jaki sposób można sprawdzić czujnik halla? Proszę o pomoc.
			 
			
					
				
				: ndz lut 05, 2006 10:50
				autor: Adamtd
				Psitotito, no to pytanie na poczatek - znasz się cos na elektryce, masz multimetr?? Bo jeśli tak to Ci poszukam jakie maja wartości byc, a jak nie masz pjecia, ani nie masz czym mierzyć to pozostaje elektryk. Aha i napisz typ silnika i rocznik
			 
			
					
				
				: ndz lut 05, 2006 11:29
				autor: Psitotito
				Mam jakieś pojęcie o elektryce, mam multimetr więc myślę ze sobie poradze. Jeżli byś mógł to poszukaj mi tych wartości oraz jak to podłączyć. 
[ Dodano: Nie Lut 05, 2006 10:42 am ]
jeszcze słowo o silniku pojemność 1,4 benzyna, instalacja gazowa rocznik 1994
			 
			
					
				
				: ndz lut 05, 2006 13:45
				autor: Groszek
				Kostka stacyjki na 95%
			 
			
					
				
				: ndz lut 05, 2006 20:38
				autor: Adamtd
				Kostka stacyjki na 95%
To też można sprawdzić
A poniżej dane do halla i cewki:
 
			 
			
					
				
				: pn lut 06, 2006 20:36
				autor: Psitotito
				Według moich pomiarów cewka i czujnik Halla są dobre. Udało mi sie go uruchomić, po ok 5 minutach silnik sie zagrzał (mimo ze nie pokazywał tego wskaźnik  temperatury) i zgasł. Ponowne próby uruchomienia dawały krótkotrwały efekt silnik zapalał na kilka sekund po czym wskazówka obrotomierza leciała na maxa i spadała do zera(bez zmiany obrotów silnika) i silnik gasł.
			 
			
					
				
				: pn lut 06, 2006 21:38
				autor: Adamtd
				Psitotito pisze:Ponowne próby uruchomienia dawały krótkotrwały efekt silnik zapalał na kilka sekund po czym wskazówka obrotomierza leciała na maxa i spadała do zera(bez zmiany obrotów silnika) i silnik gasł.
A to objawy dziwne.... Z tymi zegarami to się zetknąlem w przypadku braku masy - wariowały...hhmmm Może warto go pod komputer podpiąć. Myślałem o sprawdzeniu czujników temperatury, bo wtedy faktycznie na cieplym mogłabybyć klapa z odpaleniem, ale te zegary nie dają mi spokoju...
 
			 
			
					
				
				: wt lut 07, 2006 20:25
				autor: Psitotito
				Mam jeszcze jedno co do tej kostki stacyjki tego jeszcze nie sprawdzalem. Jak sie do tej kostki dostac??? Czy trzeba zdejmować kierownicę, czy jest jakis inny sposób???? 
[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 10:07 pm ]
Proszę o pomoc ponieważ chce sie jutro tym zająć. 
[ Dodano: Sro Lut 08, 2006 10:15 pm ]
Proszę o pomoc ponieważ chce sie jutro tym zająć.
			 
			
					
				
				: sob lut 11, 2006 09:39
				autor: Adamtd
				Psitotito pisze:Czy trzeba zdejmować kierownicę
No trzeba
A jak tam - masz jakieś sukcesy z problemem??