Strona 1 z 1
					
				Problem z przyśpieszaniem w Golfie III 1.9 TDI
				: sob sty 28, 2006 19:27
				autor: prez_S
				Mam poważny problem z moim MKIII 1.9TDI 90 km.Przy gwałtownym przyśpieszaniu po przekroczeniu 120-130km\h samochód przestaje sie rozpedzać i nawet starego polda nie moge wyprzedzic:)dopiero po zgaszeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu wszystko wraca do normy tzn. tylko do 120km\h. Jeśli ktos wie jak to naprawic to bede wdzieczny za info!
			 
			
					
				
				: sob sty 28, 2006 19:33
				autor: pasiak
				sprawdz przepływomierz i zaworek od recyrkulatora spalin , przypnij furacz do VAG'a to zobaczysz co się dzieje
			 
			
					
				awaria
				: sob sty 28, 2006 22:30
				autor: marthh
				temat juz był omawiany kilka razy wczesniej,Masz problem albo z zaworem ograniczenia cisnienia doładowania N75 ,miernik masy być może ale to najmniej pewna usterka,mozemy miec tez problem z turbiną ale to zostawy na koniec.przyczyn wpadania w tryb awaryjny motoru może byc wiele,co najmniej kilka z nich jest niejednoznacznych i nie uzyskamy 100% pewnosci do konca>Umnie ostatnio była usterka typowo elektryczna nie zwiazana z ułkadem podcisnienia a jednak okazało sie całkiem co innnego.Musiałem czyscic turbo poniewaz przycinały sie kierownice.Usterka wsakzywała jednak z góry na co innego.Pzdrawiam
			 
			
					
				
				: sob sty 28, 2006 22:35
				autor: siemens
				Miałem u siebie identycznie to samo - wysiadł mi elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania ten koło filtra paliwa, idą do niego wężyki od turbiny.Pojechałem do mechanika , skasował mi błedy i podłączył na ostro.Tak jeżdziłem chyba pół roku. Elektrozawór kupiłem w Słomczynie za 50 zł  .
			 
			
					
				przyspieszanie
				: sob sty 28, 2006 22:58
				autor: marthh
				Byc może jest to ten zaworek ale nie jestem pewien na  100%.
			 
			
					
				
				: ndz sty 29, 2006 00:59
				autor: Adamm
				ewentualnie moga byc poprzecierane wezyki biegnace do zaworu N-75 (tak bylo u mnie) i beda objawy padnietego N-75
			 
			
					
				
				: ndz sty 29, 2006 13:37
				autor: ksionc
				tak jak piszą forumowicze, przyczyn może być kilka. obecnie w swoim mk4 mam to samo. zacznij diagnozę od najtańszych rzeczy, czyli sprawdź wężyki gumowe od zaworku, potem zawór, na koniec czyszczenie turbawki. życzę szybkiego rozwiązania problemu.
			 
			
					
				moc
				: ndz sty 29, 2006 22:32
				autor: marthh
				Hej Ksionc dalej jestes w kropce nic nie ustaliłes co sie dzieje z twoim TDI u mnie wszystko juz hulana maxa dzisiaj pojechałem na full 220 czyli takjak kiedys bez zadnego problemu.
U mnie jest to o tyle dziwne ze turbo było czyszczone w kwietniu to zbyt krotko nie mam katalizatora wydech 2,5 cala maja sie gdzie spaliny uwalniac,chyba musze sie roglądnąc za nowa turbawka.Pozro
			 
			
					
				
				: ndz sty 29, 2006 22:54
				autor: irekseg
				mk3 1.9 tdi 90 kM 96r jakie mogą być przyczyny podwyższenia parametrów przepływki(czy może być to elektrozawór doładowania uszkodzony)jakie powinny być orginalne parametry przepływki.DZIĘKI
			 
			
					
				Re: awaria
				: ndz sty 29, 2006 23:06
				autor: Razal
				marthh pisze:temat juz był omawiany kilka razy wczesniej,Masz problem albo z zaworem ograniczenia cisnienia doładowania N75 ,miernik masy być może ale to najmniej pewna usterka,mozemy miec tez problem z turbiną ale to zostawy na koniec.przyczyn wpadania w tryb awaryjny motoru może byc wiele,co najmniej kilka z nich jest niejednoznacznych i nie uzyskamy 100% pewnosci do konca>Umnie ostatnio była usterka typowo elektryczna nie zwiazana z ułkadem podcisnienia a jednak okazało sie całkiem co innnego.Musiałem czyscic turbo poniewaz przycinały sie kierownice.Usterka wsakzywała jednak z góry na co innego.Pzdrawiam
U kolegi odpada problem czyszczenia turbiny - 90KM 1Z nie ma zmiennej geometrii łopatek w turbinie  
 
 
1 problem wykluczony 

 
			
					
				
				: pn sty 30, 2006 00:06
				autor: woojas25
				ja stawiam na n 75 mialem tak samo
			 
			
					
				
				: pn sty 30, 2006 12:25
				autor: ksionc
				marthh pisze:Hej Ksionc dalej jestes w kropce nic nie ustaliłes co sie dzieje z twoim TDI
tak, jeszcze nie mam ustalonej przyczyny zamulenia. mialem sprawdzic zawor od kumpla ale jak sie okazalo przywiozl mi zawor 1H0 906 627 a nie 1H0 906 627 A. ja potrzebuje zaworku od turbawy a on mi przywiozl zawor od egr. jak na razie sesja i nie mam za bardzo czasu i mozliwosc bawic sie z autem. mysle ze w koncu w tym lub nastepnym tyg znajde cza zeby popatrzec na przewody. czy twoja oferta z nowym zaworkiem 1J0 jest nadal aktualna?
 
			
					
				zawór
				: wt sty 31, 2006 07:54
				autor: marthh
				Tak zaworek zamówiełem  dla siebie na wszelki wypadek ale okazał siezbedny wiec moge sprzedac.O cenie dokładnie dam Ci znać jak bedziesz potrzebował ale zrobie ptrzystepną.