Strona 1 z 1
					
				Problem z zasilaniem sprzęgła sprężarki klimy
				: sob lip 03, 2010 09:05
				autor: exelerro
				Problem polega na tym, że niezałącza mi się sprężarka klimy, bezpieczniki wszystkie sprawdzone,  wentylatory się  uruchamiają , czynnik też był sprawdzany w warsztacie, sewka sprzęgła ma opór  4Ω, tylko dziwi mnie fakt że na wtyczce sprzęgła jest cały czas napięcie 4 V nawet na wyłączonym zapłopnie.
			 
			
					
				
				: sob lip 03, 2010 10:14
				autor: Rafał 21
				exelerro pisze:Problem polega na tym, że niezałącza mi się sprężarka klimy
Po pierwsze to podłącz bezpośrednio. Z  akumulatora podaj 12V I będziesz wiedział czy ruszy! od tego powinieneś zacząć .Ponadto sprawdzić błędy jakie wyskoczą [sadzę ze masz  climatronika]  No i tu poczytać z resztą tematów jest mnóstwo 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=253281 
			 
			
					
				
				: sob lip 03, 2010 10:45
				autor: zikr6
				Sprawdź kostkę nad rozrusznikiem czy nie pourywały się kable.Ale podejrzewam że sterownik od wentylatorów padł
			 
			
					
				
				: pt lip 09, 2010 17:55
				autor: exelerro
				Sterownik wentylatorów wymieniłem i nic się niezmieniło, zacząłem szukać dalej i odziwo zauważyłem że wogule niemam tarczy sprzęgła i tu pytanie czy ten zestaw będzie pasował
 http://moto.allegro.pl/item1136820575_s ... _nowe.html 
			 
			
					
				
				: pt lip 09, 2010 18:07
				autor: miś fazi
				będzie pasował , tylko skoro Ci się odkręciło to zobacz czy masz dobry gwint na wale kompresora oraz wpust na klina lub frez
			 
			
					
				
				: pt lip 09, 2010 18:07
				autor: zikr6
				Będzie tylko może być problem z wtyczką ale możesz przełożyć ze swojej(pamiętaj o biegunowości)
			 
			
					
				
				: pt lip 09, 2010 18:28
				autor: exelerro
				a czy da rade kupić samą tarczę bez koła i cewki?
			 
			
					
				
				: pt lip 09, 2010 18:32
				autor: miś fazi
				da radę 
[ Dodano: 09 Lip 2010 18:33 ]
dasz radę zrobić fotkę końcówki wału sprężarki
			 
			
					
				
				: pt lip 09, 2010 19:16
				autor: Rafał 21
				exelerro pisze:a czy da rade kupić samą tarczę bez koła i cewki?
exelerro, dla chcącego nic trudnego  
 http://www.climateam.com.pl/product_inf ... ts_id/1330
 
			 
			
					
				
				: pt lip 09, 2010 19:40
				autor: exelerro
				
			 
			
					
				
				: sob lip 10, 2010 11:07
				autor: zikr6
				Z Twoich zdjęć wynika że masz uszkodzony wałek sprężarki(starty frez na wałku) wymiana tarczy nic nie da przy obciążeniu nowa tarcza do końca zrówna frez i będzie obracała się ale wałek sprężarki będzie stał w miejscu.Musisz wymienić wałek sprężarki
			 
			
					
				
				: sob lip 10, 2010 11:22
				autor: miś fazi
				kolega ma rację , ale wymiana wałka sprężarki to już zabawa dla kogoś kto to robił , jedyne co kupisz to uszczelnienia korpusu , o- ringi i dławica , resztę dopasujesz z innej sprężarki nawet ze szrotu , ja zawsze tak robie , oczywiście typ sprężarki musisz załatwić taki sam , kupowanie na allegro używanej to koszt około 200 zł , ale to jest loteria , za 200 wyremontujesz swoja i masz pewność że będzie ok