Strona 1 z 1
					
				
				: pn kwie 26, 2010 22:26
				autor: J.B.S.
				A powiedz jak rozmontowałes sworzeń wachacza ze zwrotnicą? Odkręcałeś trzy Sruby na wachaczu czy wysuwałes sworzeń?
			 
			
					
				
				: pn kwie 26, 2010 22:45
				autor: Jajcek
				wysunałem sworzeń
			 
			
					
				
				: pn kwie 26, 2010 23:08
				autor: Gother21
				To nic Ci się nie zmieniło i zbieżność o ile była w porządku jest taka nadal.
			 
			
					
				
				: pn kwie 26, 2010 23:30
				autor: guti
				Jajcek pisze:wysunałem sworzeń
Gother21 pisze:To nic Ci się nie zmieniło i zbieżność o ile była w porządku jest taka nadal.
   a kąty ?? pomyslał kolega o kątach ??? 
jezeli kolega za wczesnie przykręcił sworzen.. albo za mocno wbił   ,bo mimo , ze tam jest taki ząbek i wycięcie w podkładce.. to mozna troszke przestawic i pozniej kąt jest juz inny 

 
			 
			
					
				
				: pn kwie 26, 2010 23:57
				autor: J.B.S.
				Ale jesli wyjoł sworzeń ze zwrotnicy to nic sie nie powinno poprzestawiać  

 
			 
			
					
				
				: wt kwie 27, 2010 00:05
				autor: guti
				jbs-78 pisze:Ale jesli wyjoł sworzeń ze zwrotnicy to nic sie nie powinno poprzestawiać 
  
  aaa chyba ze tak 
ja poprzez wysuwanie zrozumialem wyciagniecie go z wahacza  

 
			 
			
					
				
				: wt kwie 27, 2010 00:13
				autor: damian_piaski
				guti pisze:Jajcek pisze:wysunałem sworzeń
Gother21 pisze:To nic Ci się nie zmieniło i zbieżność o ile była w porządku jest taka nadal.
   a kąty ?? pomyslał kolega o kątach ??? 
jezeli kolega za wczesnie przykręcił sworzen.. albo za mocno wbił   ,bo mimo , ze tam jest taki ząbek i wycięcie w podkładce.. to mozna troszke przestawic i pozniej kąt jest juz inny 

 
z tym nie do końca się zgodze Guti. Jeśli nie kręcił śrubami żwrotnica-amotyzator to kąty się nie przestawiły na tyle by bylo to w jakiś sposób szkodliwe dla ogumienia czy niebezpieczne Oczywiście jeśli chcesz to zbadaj sobie geometrie- na pewno nie zaszkodzi. Pomijam ze po sezonie zimowym warto kąty oraz zbieżnośc sprawdzic.
 

 
			 
			
					
				
				: wt kwie 27, 2010 00:19
				autor: guti
				damian_piaski pisze:z tym się nie do końca zgodze Guti. Jeśli nie kręcił śrubami żwrotnica-amotyzator to kąty się nie przestawiły na tyle by bylo to w jakiś sposób szkodliwe dla ogumienia czy niebezpieczne Oczywiście jeśli chcesz to zbadaj sobie geometrie- na pewno nie zaszkodzi. Pomijam ze po sezonie zimowym warto kąty oraz zbieżnośc sprawdzic.
no ja jestem innego zdania.., dziurki w wahaczu nie sa idealnie okragłe na srubki do przykręcenia sworznia.. juz sie dwa razy naciałem.. ze było zle.. teraz jak zmieniam sworznie , to wbijam na maxa.. jade na geometrie, ustawiają, a pozniej jak juz jest wymiana sworznia to tez juz tylko wbicie na maxa i na geometie nie trzeba jechac. 
 
wiem, ze to dziwne, ale niestety instrumenty mojego diagnostyka nie klamią 

 
			 
			
					
				
				: wt kwie 27, 2010 00:25
				autor: J.B.S.
				To wcale nie jest dziwne tak jak napisałeś otwory nie sa idealne i to powoduje że jednak katy troche się zmieniają. 

 
			 
			
					
				
				: wt kwie 27, 2010 21:04
				autor: pittereck
				Podłącze się do tematu. Wymieniam w tym tygodniu oponki na nowe, końcówki drążków, gume na maglownicy i wybieram się na geometrie.  I tu moje pytanie. Czy diagnosta będzie wiedział jaki kąt powinien być w golfie mk2? No własnie, jaki powinien być na wypadek gdybym musiał mu podpowiedzieć?
			 
			
					
				
				: wt kwie 27, 2010 21:06
				autor: Krzyssiek
				pittereck, bedzie wiedział, kąt ma być na 0' albo do 1' w minusie, nie moze  byc w plusie.
			 
			
					
				
				: wt kwie 27, 2010 21:15
				autor: pittereck
				Słyszałem, że prawidłowy kąt to 30 min w minusie ale niechciałem wcześniej pisac by nie sugerować nic.  czy ktoś sie orientuje ile jest w tym prawdy? W jaki sposób sa ustawiane te kąty i jakimi przyrządami mierzone? nie byłem jeszcze na typowej diagnostyce i dlatego pytam. chciałbym wiedzieć w jaki sposób to jest ustawiane
			 
			
					
				
				: wt kwie 27, 2010 21:18
				autor: Krzyssiek
				pittereck, to auto jest tak pokrzywione od samej jazdy ze nie wnika sie w szczegóły.
U mnie w pracy jest sprzęt laserowy.
Ustawia sie to przez popuszczenie dwuch srub na kolumnie MC Persona i odpowiednie ustawienie koła.
			 
			
					
				
				: wt kwie 27, 2010 21:18
				autor: guti
				pittereck pisze:W jaki sposób sa ustawiane te kąty i jakimi przyrządami mierzone? nie byłem jeszcze na typowej diagnostyce i dlatego pytam. chciałbym wiedzieć w jaki sposób to jest ustawiane
   pojedziesz to sie dowiesz 
 
zaklada sie takie pajaki na felgi , na to urzadzenie z laserami i sprawdza sie jakie jest ułozenie koła..w razie czego kogyguje sie kąt koła srubami na połączeniu amortyzator zwrotnica , a pozniej reguluje drazkiem kierowniczym zbieznosc