Strona 1 z 1
					
				golf gaśnie przy skręcie w prawo albo na mocnym starcie
				: śr kwie 21, 2010 19:19
				autor: guar90
				Witam wszystkich
Jestem posiadaczem golfa 3 silnik 1.8 nie znalazlem nic wiec założyłem ten temat.
Problem jest nastepujący kiedy ostro ruszam albo skręcam w prawo to golf mi przygasa kiedy go kupiłem tak nie bylo dopiero po miesiącu użytkowania zaczęło sie to dziać. Zaprowadziłem do mechanika ustawił rozrząd zapłon ale golf dalej przygasa co może byc przyczyną. 
Jeżeli mógłbym prosić to nie róbcie sobie jaj to skręcaj tylko w lewo albo ruszja wolno bo mnie to nie bawi juz troche kasy w niego włożyłem i nie chce go sprzedawac a pare razy z załamania już chciałem prosze pomózcie z góry dziękuje
			 
			
					
				
				: śr kwie 21, 2010 19:33
				autor: wojtas46
				Masz w nim instalację gazową ?
			 
			
					
				
				: śr kwie 21, 2010 19:36
				autor: guar90
				Nie nie mam w nim instalacji gazowej i nigdy w nim nie było
			 
			
					
				
				: śr kwie 21, 2010 19:46
				autor: wojtas46
				
			 
			
					
				
				: śr kwie 21, 2010 19:50
				autor: lomnica
				sprawdzałeś czy masz olej we wspomaganiu?
			 
			
					
				
				: śr kwie 21, 2010 19:53
				autor: guar90
				wszystko jest oleje płyny nowa kopułka nowy palec 
[ Dodano: 21 Kwi 2010 20:11 ]
temat dobry tylko ze ja jak podniose wykladzine w bagażniku to tam jest taka plastikowa zaslepka jak ja sciagne i wykrece wszystkie sruby to wyciagam pompe i plywak a ta moja pompa rózni sie troche od tej na zdjeciu w tamtym temacie albo zle gadam nie wiem. i na dodatek pokazuje mi zly stan paliwa plywak tez musze wymienic 
 [ Dodano: 21 Kwi 2010 20:45 ]
 
[ Dodano: 21 Kwi 2010 20:45 ]
Pomoze mi ktos??  

 
			
					
				
				: śr kwie 21, 2010 22:32
				autor: Racer
				Sprawdź przekaźnik pompy czy dobrze siedzi i czy działa prawidłowo i instalacje pod stacyjką. Może któryś z przewodów się wysuwa z kostki lub inna przygoda 

 
			
					
				
				: śr kwie 21, 2010 23:17
				autor: Utul
				Witam
Napisz  jaki masz kod silnika i wrzuć fotki tej pompy a najlepiej tego całego ustroistwa co wyjmiesz z baku. Może twój sprzedawca przed opchnięciem  wrzucił to co miał pod ręką. 
Jak masz przynajmniej pół baku paliwa to też się tak dzieje ?
Pozdro
			 
			
					
				
				: czw kwie 22, 2010 18:47
				autor: guar90
				zawsze mi sie tak dzieje chyba ze zaleje do pelna ale przeciez nie bede jezdził cały czas na pelnym. kod czyli?? bo laikiem jestem fotki dodam jak odbiore auto od elektryka
			 
			
					
				
				: czw kwie 22, 2010 22:01
				autor: Paweł Marek
				guar90, daj fotki, ale jeśli wkładałeś nową pompę w stary koszyk i pominąłeś pewną uszczelkę na niej to tak bedzie. O ile pamiętam jest to oring nakładany na metalowy korpus pompy
			 
			
					
				
				: sob kwie 24, 2010 13:44
				autor: guar90
				a czemu ten oring moze byc tego przyczyna czemu jest on taki wazny mozesz wytłumaczyc i jak sprawdzic czy plywak nie jest do kitu bo mnie klamie z iloscia benzyny
			 
			
					
				
				: sob kwie 24, 2010 18:43
				autor: Paweł Marek
				dokładnie nie umiem opisać bo teraz nie mam pompy na wierzchu, chodzi tam o to żeby część ssąca pompy była zawsze utopiona w paliwie nawet jak w baku jest jej mało. A z pływakiem nie wiem, może tylko trzeba go podgiąć
			 
			
					
				
				: wt cze 08, 2010 15:57
				autor: guar90
				Witam chłopaki sory ze tak pozno odpowiadam ale mialem troche na głowie. wyciagnełem to wszystko z tego baku wyciągnełem pompke z tej plastikowej obudowy i okazało sie ze to wina czesci za 1zł, brakowało oringu i to była przyczyna że golf gasł dzięki wszystkim którzy mi pomagali. Pozdrowionka 
