Strona 1 z 1
					
				Czy to uszczelka pod głowicą ?
				: śr gru 21, 2005 13:39
				autor: *Grzesiek*
				Przeglądałem forum, ale nie mogłem znaleść odpowiedzi...
Czy jak się dymi dość mocno z rury to uszczelka pod głowicą do wymiany ?
Czy to wina czego innego ?
			 
			
					
				
				: śr gru 21, 2005 13:46
				autor: mlody3365
				a jakiego koloru ci leci dym z rury ??? i czy golfika mazsz zagazowanego??
			 
			
					
				
				: śr gru 21, 2005 13:51
				autor: *Grzesiek*
				Kolor biały, bez gazu.
Wiem, że się dymi jak jest zimno, ale u mnie jest temperatura +5 stopni i przejechałem nim już dzisiaj troche kilometrów - ok 20 km w mieście.
			 
			
					
				
				: śr gru 21, 2005 14:02
				autor: guti
				jakby byl taki niebieskawy ewentualnie ciemy to mozesz sie bac, a to nie oznacza tylko uszczelki , moga to byc pierscienie ale to tak jak mowie jak nie czarny to nie masz sie co bac.
			 
			
					
				
				: śr gru 21, 2005 14:09
				autor: WRHZ
				Objawy wywalonej uszczelki to zasadniczo sa dwa albo wywala kompresje do ukladu chlodzenia wowczas w zbiorniczku bedziesz mial babelki drugi motyw to ze plyn chlodniczy dostaje sie do cylinrow i tutaj natepuje jego ubywanie jest spalany a jeszczejest opjca taka ze plyn ubywa i dostaje sie do oleju - wowczas oleju przybywa a raczej mieszaniny woda olej a plynu chlodniczego ubywa
			 
			
					
				
				: czw gru 22, 2005 12:17
				autor: Bocian
				Slyszalem, ze jak plyn przelewa sie do cylindra to jest odparowywany i para bucha z rury.
			 
			
					
				
				: czw gru 22, 2005 14:21
				autor: zaprzal
				A jak jest uszczelka padnieta i płyn chłodniczy sie dostaje do cylindrów to przypadkiem nie dymi na biało?
			 
			
					
				
				: czw gru 22, 2005 14:32
				autor: Bocian
				Faktycznie kolega pisze dym, czyli powinien byc czarny.
Ale potem pisze bialy, moze para wodna nie dym.
O tej parze z rury tak slyszalem, nie widzialem tego nigdy.
			 
			
					
				
				: czw gru 22, 2005 14:40
				autor: pawell
				Miałem podobny a nawet taki sam problem. Pierscienie na jednym tłoku były zapieczone a na dodatek jeszcze uszczelka pod głowica była padnieta, dziwne bo dymił na biało ale tylko jak był ciepły. Chociaz nie miałem sladu oleju w płynie chłodniczym ani odwrotnie, poprostu wymiana uszczelki a na dodatek jeszcze pierscieni na jednym tłoku zeby było oszczedniej!
			 
			
					
				
				: czw gru 22, 2005 14:55
				autor: guti
				czyli ubywa plynu a i przybywa oleju a z tego co wiem jak rozmawialem z GRZESKIEM to mowi ze nic nie zmienia sie w plynach, oleju nie przybywa i wyglada normalnie a plyn chlodniczy tez na stalym poziomie wiec podejrzewam  ze troszke sie przejal bo to jest jego pierwsze auto.
			 
			
					
				
				: czw gru 22, 2005 15:14
				autor: pawell
				guti pisze:czyli ubywa plynu a i przybywa oleju a z tego co wiem jak rozmawialem z GRZESKIEM to mowi ze nic nie zmienia sie w plynach, oleju nie przybywa i wyglada normalnie a plyn chlodniczy tez na stalym poziomie wiec podejrzewam  ze troszke sie przejal bo to jest jego pierwsze auto.
podymił podymił jak stałem w korku a za jakas godzine przejechałem w trasie około 450km i było ok tylko nastepnego dnia jak znów stałem w korku zadymił i pojechałem do mechanika i zmierzył mi cisnienie na tłokach i pierwszy cylinder miał za małe sprezanie 
  Do twórcy postu:
Jezeli dymienie sie powtarza to jedz poprostu do mechanika niech Ci sprawdzi uszczelke!
 
			 
			
					
				
				: pt gru 23, 2005 09:11
				autor: *Grzesiek*
				
			 
			
					
				
				: ndz gru 25, 2005 17:57
				autor: guti
				sluze rada i pomoca w miare moich skromnych mozliwosci 

 
			 
			
					
				
				: wt sty 10, 2006 23:23
				autor: dragonB2
				a jezeli jest na lpg-u i dymi na bialo? jaka to ruznica na benzynie a na lpg?